forum.esmasoft.com
Свежыя допісы
 
 FAQFAQ  ПошукПошук   НаведвальнікіНаведвальнікі   СуполкіСуполкі   РэгістрацыяРэгістрацыя 
 НастаўленніНастаўленні   Увайсці і праверыць асабістыя паведамленніУвайсці і праверыць асабістыя паведамленні   УвайсціУвайсці 

Электробус в Минске
общественный транспорт городов Беларуси
На старонку Папяр.  1, 2, 3 ... , 46, 47, 48  Наст.
 
Распачаць новую тэму   Адказаць у тэму    Спіс форумаў forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт
Папярэдняя тэма :: Наступная тэма  

Якая місія ў электробуса ў Мінску?
Ім можна замяніць частку аўтобусных маршрутаў
25%
 25%  [ 21 ]
Гэта этап эвалюцыі тралейбуса
5%
 5%  [ 5 ]
Годная замена трамвайнай сетцы
8%
 8%  [ 7 ]
Электробус варта развіваць нароўні з іншамі відамі наземнага транспарту
15%
 15%  [ 13 ]
Электробус Мінску непатрэбны, трэба развіваць існуючыя віды транспарту
33%
 33%  [ 28 ]
Электробус ў перспектыве замена аўтобуса і тралейбуса
11%
 11%  [ 10 ]
Усяго прагаласавала : 84

Аўтар Паведамленне
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 7384
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 08 Кас 2015 20:10    Загаловак допісу: Электробус в Минске Адказаць з цытатай

В Минске хотят запустить электробусы на китайском ходу
Читать полностью: http://news.tut.by/economics/467801.html

А цяпер - увага!
Цытата:
По словам Шорца, речь идет о переводе на новые технологии «существующего троллейбусно-трамвайного парка». С точки зрения столичных транспортников, которые занимаются организацией дорожного движения, эффективность троллейбуса на порядок выше, чем трамвая. Плюс освобождается две полосы для движения других видов транспорта. «Мы проведем модернизацию инфраструктуры, уберем эту контактную сеть, и в этом направлении пойдем», — сказал мэр.


Транвай на вакзал - гуд бай?
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Alex Litmanen
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 10.09.2009
Допісы: 10996
Адкуль: г.Минск, Уручье-4

ДопісЗмешчанае: 13 Жнв 2017 16:40    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
154 д/с "Карастояновой" 10,87 км 1 ед. ПС

А морда не треснет, туда баян? :-D Тоже самое касается а36, а63

_________________
"Перемен требуют наши сердца,
Перемен требуют наши глаза,
В нашем смехе, и в наших слезах, и в пульсации вен,
Перемен, мы ждем перемен!"
гр.Кино
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Василек
графоман


 bytrans

Далучыўся: 15.03.2011
Допісы: 2185
Адкуль: ЦНА

ДопісЗмешчанае: 13 Жнв 2017 18:53    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Alex Litmanen пісаў(ла):
Цытата:
154 д/с "Карастояновой" 10,87 км 1 ед. ПС

А морда не треснет, туда баян? :-D Тоже самое касается а36, а63
А вообще не факт,что все будут 433,могут и 420-е Взять.Тотже Т62 могут заменить на электробус Е420
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Васехо Евгений
водитель 1 класса


 bytrans

Далучыўся: 26.10.2007
Допісы: 1622
Адкуль: Брест - Минск

ДопісЗмешчанае: 13 Жнв 2017 19:15    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Василек пісаў(ла):
Alex Litmanen пісаў(ла):
Цытата:
154 д/с "Карастояновой" 10,87 км 1 ед. ПС

А морда не треснет, туда баян? :-D Тоже самое касается а36, а63
А вообще не факт,что все будут 433,могут и 420-е Взять.Тотже Т62 могут заменить на электробус Е420


"В природе не существует" ни одного сделанного Е420, кроме бутафории, переделанной из А420.

_________________
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 19866
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 13 Жнв 2017 21:01    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Ну калі так трэба - зробяць, я думаю гэта не праблема.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 7384
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 13 Жнв 2017 21:02    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

КОТ пісаў(ла):
Т43 и Т59 теперь полностью на электробусах? Просто в расписании Минсктранса исчезли троллейбусные маршруты 43 и 59, теперь 43эл и 59эл.

Сёння:
13.08.2017

С 19.58 на ул.Вирской под путепроводом с пр.Жукова в направлении ул.Чкалова из-за повреждения контактной сети произошла остановка движения троллейбусов на маршрутах № 19,27,51,59.

Движение восстановлено в 20.16
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Сергей
летописец


 bytrans

Далучыўся: 26.01.2004
Допісы: 3591
Адкуль: Беларусь

ДопісЗмешчанае: 13 Жнв 2017 21:25    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

На 43м сегодня вечером 3 электробуса, так понимаю весь выпуск закрывают. На 59 вероятно электробусы и троллейбусы.
_________________
Автобусы МАЗ - MAZ PASSENGER BUSES (ВИДЕО)
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Kalinin Nikita Vladimirov
диспетчер


 bytrans

Далучыўся: 03.08.2008
Допісы: 4094
Адкуль: Минск, Малиновка-7 (раньше: ул Грушевская)

ДопісЗмешчанае: 13 Жнв 2017 21:58    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
На 43м сегодня вечером 3 электробуса, так понимаю весь выпуск закрывают.

Да: согласно расписанию, 3 машины в дневное время по выходным.

_________________
Здесь каждая тварь мнит себя гением
© ЧО
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Iving
писатель


 bytrans

Далучыўся: 13.07.2017
Допісы: 13

ДопісЗмешчанае: 13 Жнв 2017 23:08    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

на 59-м как минимум 2 троллейбуса после обеда было сегодня.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Alex Litmanen
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 10.09.2009
Допісы: 10996
Адкуль: г.Минск, Уручье-4

ДопісЗмешчанае: 26 Жнв 2017 17:06    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Вместо э43 на 17:04 с Дружной поехал 2625/т43
_________________
"Перемен требуют наши сердца,
Перемен требуют наши глаза,
В нашем смехе, и в наших слезах, и в пульсации вен,
Перемен, мы ждем перемен!"
гр.Кино
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
троллейбус
летописец


 bytrans

Далучыўся: 13.10.2011
Допісы: 3030
Адкуль: минск

ДопісЗмешчанае: 26 Жнв 2017 19:34    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

СЛЕДУЮЩЕМ ГОДУ ГОРОД ПЛАНИРУЕТ ЗАКУПИТЬ ЕЩЕ 60 ЭЛЕКТРОБУСОВ http://minsknews.by/blog/2017/08/26/v-sleduyushhem-godu-gorod-planiruet-zakupit-eshhe-60-elektrobusov/
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне AIM Address
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 19866
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 26 Жнв 2017 20:22    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Чаму толькі частку А1? З 60 хопіць усе карткі замяніць, а 215-я туды дзе не хапае баянаў.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
str
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 21.08.2008
Допісы: 8028
Адкуль: Минск

ДопісЗмешчанае: 26 Жнв 2017 21:20    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Кто-то еще сомневается, что эти [censored] закроют ГЭТ за 5 лет?

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Маакс
водитель 1 класса


 bytrans

Далучыўся: 29.08.2014
Допісы: 1591
Адкуль: Менск, Дамброўка-6

ДопісЗмешчанае: 26 Жнв 2017 21:30    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

str пісаў(ла):
Кто-то еще сомневается, что эти [censored] закроют ГЭТ за 5 лет?

Слоў няма. Але ўсё да гэтага ідзе. Тралейбус у нас лічыцца неперспектыўным, бо саляру з яго не сальеш...
І яшчэ паглядзім, як будуць сябе паводзіць батарэйкавозы на кітайскім ходзе ўзімку. Бо 12 км ходу - гэта ну вельмі мала...
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Kalinin Nikita Vladimirov
диспетчер


 bytrans

Далучыўся: 03.08.2008
Допісы: 4094
Адкуль: Минск, Малиновка-7 (раньше: ул Грушевская)

ДопісЗмешчанае: 26 Жнв 2017 21:35    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Если даже взять с ними Т27, то с учётом коэффициента выпуска с большим запасом 27 машин (учитывается, что Т51 будет без А11Т, т.е. чаще), т.е. на А1 хватило бы и ещё бы осталось. Т19: если рискнут запустить на 15 км электробус.

Но каким образом Т27 к строительству метро? Тут уж врут.

Если Т51 менять, то тогда тянуть кабель и ставить зарядку на Ландера: тогда вместо А53 и Т51 один хороший маршрут с нормальными интервалами движения. Но чтобы что-то сделали по уму...

Цытата:
вместо троллейбусов по действующим здесь маршрутам (возможно, не по всем) пустят электробусы.

Под "возможно, не по всем" подразумевается, по-видимому, Т19 длиной 15 км в каждую сторону, вместо которого — автобус?

_________________
Здесь каждая тварь мнит себя гением
© ЧО
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 7384
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 26 Жнв 2017 22:52    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

str, Маакс, а як жа будаўніцтва атамкі? ;-) Куды тады электрычнасць распіхваць, калі ГЭТ пахаваюць?
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
str
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 21.08.2008
Допісы: 8028
Адкуль: Минск

ДопісЗмешчанае: 26 Жнв 2017 22:56    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Koridorow, а это никого не [censored]. Пытаются ж продать на экспорт. И тянут шнурок на ЖД. Будут возможно как на Украине - тянуть шнурок тупо везде, даже на Учитель и Гродзянку.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Лео
писатель


 bytrans

Далучыўся: 11.09.2016
Допісы: 58

ДопісЗмешчанае: 27 Жнв 2017 06:10    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Не забывайте про регионы. Регионы не потянут дорогой электробус, так что возможно там будут развивать троллейбус, как мы видим в Витебске и Гродно открывают новые линии, а Минск станет передовым городом без устаревших троллейбусов.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 19866
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 27 Жнв 2017 10:44    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Па выніку таго электробуса, будзе як трамвая - астатняе аўтобусы.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 7384
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 27 Жнв 2017 21:58    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Лео пісаў(ла):
Не забывайте про регионы. Регионы не потянут дорогой электробус, так что возможно там будут развивать троллейбус, как мы видим в Витебске и Гродно открывают новые линии, а Минск станет передовым городом без устаревших троллейбусов.

Ну я тут неяк прапаноўваў ідэю тралейбуса Мінск-Слуцк :-D
Хаця вось нават па Мінску я не ўяўляю, як натыкаць на Дружнай столькі зарадак. Ці на Маліне-4. Да апошняй спецыяльна ад ТЭЦ кабель падцягнуць?
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
LDE
консультант


 bytrans

Далучыўся: 24.01.2012
Допісы: 760
Адкуль: Минск

ДопісЗмешчанае: 27 Жнв 2017 22:23    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Koridorow, в руководстве транспортной отраслью Минска люди ответственные, конечно все обсчитали, и необходимое количество зарядных столбов как в целом по городу, так и на привокзальной площади, в Малиновке, в Кунцевщине и т.д. И сколько энергии жраться будет в локальных местах на д/с тоже посчитали. И сколько под это дело подстанций модернизировать надо. И сколько все это в целом стоит. smoke
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Маакс
водитель 1 класса


 bytrans

Далучыўся: 29.08.2014
Допісы: 1591
Адкуль: Менск, Дамброўка-6

ДопісЗмешчанае: 27 Жнв 2017 22:39    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
Ну я тут неяк прапаноўваў ідэю тралейбуса Мінск-Слуцк

Дзякуй, не трэба. А што рабіць, калі ён справіцца на паўдарогі?
Цытата:
Хаця вось нават па Мінску я не ўяўляю, як натыкаць на Дружнай столькі зарадак. Ці на Маліне-4.

Вось і я не ўяўляю. І недзе ж грошы трэба знайсці на 60 электробусаў. Электробус жа каштуе нашмат даражэй за МАЗ-203 ці БКМ-321.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 19866
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 27 Жнв 2017 23:30    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
Ну я тут неяк прапаноўваў ідэю тралейбуса Мінск-Слуцк

На які прабачце, чорт гэта трэба? У прынцыпе. Ладна яшчэ Слуцк - Салігорск...
Цытата:
МАЗ-203 ці БКМ-321

Даражэй 333.

_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Маакс
водитель 1 класса


 bytrans

Далучыўся: 29.08.2014
Допісы: 1591
Адкуль: Менск, Дамброўка-6

ДопісЗмешчанае: 27 Жнв 2017 23:49    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
На які прабачце, чорт гэта трэба? У прынцыпе. Ладна яшчэ Слуцк - Салігорск...

Гэта мяне падкалолі проста з тралейбусам у Слуцк...
Прабачце за офф...
Цытата:
Даражэй 333.

Ну тады навошта цэлых 60 штук закупаць? Крызіс жа...
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Владик
летописец


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 09.03.2008
Допісы: 3907
Адкуль: Минск (Озеро)

ДопісЗмешчанае: 28 Жнв 2017 02:40    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
Ну я тут неяк прапаноўваў ідэю тралейбуса Мінск-Слуцк
Лучше трамвай на совмещенке. Однопутку с разъездами smoke
Цытата:
Ладна яшчэ Слуцк - Салігорск...
Железка ж есть. Максимум - в самом Солигорске автобусы к рудникам орогатить.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail
Kalinin Nikita Vladimirov
диспетчер


 bytrans

Далучыўся: 03.08.2008
Допісы: 4094
Адкуль: Минск, Малиновка-7 (раньше: ул Грушевская)

ДопісЗмешчанае: 28 Жнв 2017 10:45    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Лео пісаў(ла):
Не забывайте про регионы. Регионы не потянут дорогой электробус, так что возможно там будут развивать троллейбус, как мы видим в Витебске и Гродно открывают новые линии.

Лео, в Минске бы тоже никто не использовал электробусы, но пришло указание от вышестоящих. Для электрификации пассажирского транспорта в городах с уже имеющимся троллейбусным движением нужны троллейбусы с автономным ходом, а электробусы Е420 и Е433 в этом плане мало чего не дадут.
Лео пісаў(ла):
Минск станет передовым городом без устаревших троллейбусов.

Покажите мне международный документ, в котором троллейбус признан устаревшим. Да и см. Женеву, Цюрих, Сент-Галлен.
См. шоссе, в котором на фуры ставят токоприёмники и тянут для них линию.
См. электрификацию БЖД.
А вот автобусы, как и дизельные отопители электробусов, признаны устаревшими на международном уровне.

_________________
Здесь каждая тварь мнит себя гением
© ЧО
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Паказаць допісы:   
Распачаць новую тэму   Адказаць у тэму    Спіс форумаў forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт Гадзінны пояс: UTC + 3
На старонку Папяр.  1, 2, 3 ... , 46, 47, 48  Наст.
Старонка 47 з 48
 
Перайсці:  
Вы не можаце распачынаць тэмы
Вы не можаце адказваць на допісы
Вы не можаце рэдагаваць свае допісы
Вы не можаце выдаляць свае допісы
Вы не можаце галасаваць у апытаннях
Вы не можаце прымацоўваць файлы
Вы можаце cпампоўваць файлы


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

0.257 sec