forum.esmasoft.com
Свежыя допісы
 
 FAQFAQ  ПошукПошук   НаведвальнікіНаведвальнікі   СуполкіСуполкі   РэгістрацыяРэгістрацыя 
 НастаўленніНастаўленні   Увайсці і праверыць асабістыя паведамленніУвайсці і праверыць асабістыя паведамленні   УвайсціУвайсці 

Электропоезда Stadler (ЭПг и ЭПр)
общественный транспорт городов Беларуси
На старонку Папяр.  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Наст.
 
Распачаць новую тэму   Адказаць у тэму    Спіс форумаў forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт
Папярэдняя тэма :: Наступная тэма  
Аўтар Паведамленне
vl80
гуру


 bytrans

Далучыўся: 25.03.2005
Допісы: 1716
Адкуль: г. Баранавічы

ДопісЗмешчанае: 23 Снж 2012 09:16    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

ANdrei333 пісаў(ла):
Насчёт 5-ти вагонов, 6-ая тележка позволит увеличить скорость приблизительно до 170-180 км/ч.

В каком это месте скорость от кол-ва тележек зависит? Впервые сию сказку слышу
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
ANdrei333
консультант


Далучыўся: 13.11.2009
Допісы: 679
Адкуль: Минск

ДопісЗмешчанае: 23 Снж 2012 12:06    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Ну вообще-то это я где-то вычитал на ждшном фо-е как-то убедительно было написано, но я и сам подумал, что тележка то не моторная, и вряд ли позволит увеличить скорость. В флиртах моторые только головные....
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
zapadnik
профессионально заблужу


Далучыўся: 03.11.2009
Допісы: 1994
Адкуль: Мінск, Захад-2

ДопісЗмешчанае: 23 Снж 2012 14:37    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

А почему бы не пустить до Вязьмы ту ЭРку, которая "Минский экспресс"?
С остановками: Смолевичи, Жодино, Борисов, Крупки, Толочин, Орша, Красное, Гусино, Смоленск, Ярцево, Сафоново, Вязьма.
Правда, нормального следования до Москвы с одной пересадкой всё равно не получится...
Цытата:
С 1 января 2013 г. прекращается беспересадочное пригородное сообщение по маршруту Москва-Вязьма.
С этой даты для проезда в Вязьму потребуется пересадка из состава в состав. Расписание на участке Можайск-Вязьма с 1 января в настоящее время разрабатывается и будет доступно после его объявления железной дорогой.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Titanic
графоман


 bytrans

Далучыўся: 17.12.2011
Допісы: 2562
Адкуль: Минск, Красный Бор

ДопісЗмешчанае: 23 Снж 2012 18:56    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
до Орщи их не меньше

Так ЭРки в основном тягают поток с мелких станций, для этого они и нужны (между крупными городами и так можно на ПДСе, хотя дорого). А до Смоленска кто поедет? В основном люди с деньгами, а они могут и на ПДСе доехать. Таскаться на международном поезде между деревнями из-за более высокой цены нет смысла.

_________________
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Лёлик
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 23.08.2006
Допісы: 14024
Адкуль: Mинск

ДопісЗмешчанае: 23 Снж 2012 19:15    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

А вот и нет. На сидячий вагон до Минска из Смоленска было не меньше человек 30. При том что билеты на него закончились и народ дальше тарил плацкарту на след поезда.
Сколько до орши ЭПР стоит?
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Viewer
гуру


 bytrans

Далучыўся: 20.03.2004
Допісы: 1703

ДопісЗмешчанае: 23 Снж 2012 20:01    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

У чым праблема, няхай пускаюць па прыгарадным тарыфе да Смаленска — хоць «Флірт», хоць не «Флірт», — тады канечне будуць ездзіць, ды яшчэ як! (Толькі фіг вам, вядома ж.) А па міждзяржаўным тарыфе сэнсу мала.
zapadnik пісаў(ла):

Правда, нормального следования до Москвы с одной пересадкой всё равно не получится...

А які быў бы сэнс ехаць да Масквы з адной перасадкай, калі большую частку дарогі ўсё роўна па міждзяржаўным тарыфе? Так і без перасадак можна. А па прыгарадным тарыфе ніхто такой «электрычкі павышанай камфортнасці» не пусціў бы.


Апошні раз рэдагаванае: Viewer (23 Снж 2012 20:05), усяго рэдагавалася 1 раз
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Лёлик
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 23.08.2006
Допісы: 14024
Адкуль: Mинск

ДопісЗмешчанае: 23 Снж 2012 20:04    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Я спрашивал. Сидячий Смоленск-Минск около 245 тыс.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21101
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 23 Снж 2012 20:49    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
Я спрашивал. Сидячий Смоленск-Минск около 245 тыс.

ну і хто паедзе на Эрке? LOL
А цікава колькі аўтобусам да Смаленску?

_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
forum4anin
графоман


Далучыўся: 13.08.2007
Допісы: 2183
Адкуль: Минск

ДопісЗмешчанае: 23 Снж 2012 22:18    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Iкс пісаў(ла):
Цытата:
Я спрашивал. Сидячий Смоленск-Минск около 245 тыс.

ну і хто паедзе на Эрке? LOL
А цікава колькі аўтобусам да Смаленску?


Около 130-150 тысяч белок, но автобус из Минска с остановкой в Смоленске ходит раз в неделю.

_________________
Всем защитникам ТП4 - горите синим пламенем в аду!
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Alex Digger
летописец


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 24.01.2005
Допісы: 4867
Адкуль: Incopolis Diggers

ДопісЗмешчанае: 03 Снж 2013 15:07    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
«Аэроэкспрессу» дали миллиарды на двухэтажные вагоны


«Аэроэкспресс» заключил с Gazprombank (Switzerland) кредитный договор на 15 лет на два миллиарда рублей.

Как сообщает «Прайм» со ссылкой на представителя «Аэроэкспресса», заемные средства будут направлены на покупку двухэтажных вагонов.

Поставками таких вагонов займется швейцарская Stadler; соответствующий конкурс она выиграла в феврале текущего года. Сумма контракта, в рамках которого компания поставит «Аэроэкспрессу» минимум 118 двухэтажных вагонов, составляет 685 миллионов евро. Обслуживаться двухуровневые составы будут в локомотивном депо имени Ильича с 2015 года.

http://lenta.ru/news/2013/12/03/aeroexpress/

Наши фанипольские, не?
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
dmkov
эксперт


 bytrans

Далучыўся: 05.08.2013
Допісы: 1049

ДопісЗмешчанае: 03 Снж 2013 16:41    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Alex Digger, Писали уже, первые три Швейцарские, остальные Белорусские...
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Алексей Косинский
советник министра


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 13.01.2004
Допісы: 6866
Адкуль: Минск, Лошица-4

ДопісЗмешчанае: 27 Сак 2014 22:27    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

http://www.rw.by/corporate/press_center/corporate_news/2014/03/shestoj_pjativagonnij_elektrop/
Цытата:
В моторвагонное депо Минск Минского отделения Белорусской железной дороги поступил шестой электропоезд региональных линий бизнес-класса в пятивагонном исполнении производства компании «Stadler Bussnang AG» (Швейцария).

Таким образом, на Белорусскую железную дорогу поставлены все 6 пятивагонных электропоездов, предусмотренных контрактом, заключенным с компанией «Stadler Bussnang AG» в декабре 2012 года. В настоящее время проводятся приемочные и сертификационные испытания нового подвижного состава.

Планируется, что в дальнейшем пятивагонные составы заменят менее вместительные четырехвагонные поезда региональных линий бизнес-класса на участках с интенсивным пассажиропотоком — Минск—Барановичи—Брест, Минск—Бобруйск—Жлобин, Минск—Орша. Четырехвагонные электропоезда планируется задействовать на других менее протяженных участках Белорусской железной дороги.

Пятивагонные электропоезда региональных линий бизнес-класса имеют ряд преимуществ по сравнению со своими предшественниками — четырехвагонными электропоездами швейцарского производства.

Прежде всего, новые составы более вместительные — в них предусмотрено 302 места для сидения (в четырехвагонных электропоездах — 216 мест для сидения). В пятивагонных поездах имеется три комфортабельных туалетных комплекса, один из которых предназначен для людей с ограниченными физическими возможностями; предусмотрена более удобная компоновка кресел в вагоне (друг за другом, от концов вагона к середине); в каждом вагоне есть зона багажных полок (стеллажей) для перевозки крупного багажа. Среди преимуществ поезда также наличие нумерации вагонов на боковых светодиодных табло и фронтальные камеры видеонаблюдения на лобовых частях кабин управления; возможность подключения торгового аппарата, позволяющего продавать различную продукцию без участия продавцов.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail
Alex Digger
летописец


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 24.01.2005
Допісы: 4867
Адкуль: Incopolis Diggers

ДопісЗмешчанае: 27 Сак 2014 23:52    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Я уже запутался.
А может кто-нибудь привести сводную статистику: сколько у БЖД
Штадлеров четырехвагонных (ЭПг и ЭПр)
Штадлеров пятивагонных
ПЕСА одновагонных
ПЕСА трехвагонных
Если предусмотрено контрактом, но еще не пришли, - указать и это тоже.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Vavan
консультант


 bytrans

Далучыўся: 17.08.2008
Допісы: 280
Адкуль: Маладзечна

ДопісЗмешчанае: 28 Сак 2014 00:11    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Alex Digger
Штадлеров четырехвагонных (ЭПг и ЭПр): 6 ЭПг (001-006), 4 ЭПр (001-004)
Штадлеров пятивагонных: 6 ЭПр (005-010)
ПЕСА одновагонных: 6 ДП1 (001-006)
ПЕСА трехвагонных: 2 ДП3 (001-002); + планируется ещё третий.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Alex Digger
летописец


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 24.01.2005
Допісы: 4867
Адкуль: Incopolis Diggers

ДопісЗмешчанае: 28 Сак 2014 14:43    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Vavan, спасибо. Теперь понятно.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Василек
графоман


 bytrans

Далучыўся: 15.03.2011
Допісы: 2623
Адкуль: ЦНА

ДопісЗмешчанае: 26 Ліп 2014 23:35    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Про 1 ЭПГ http://www.youtube.com/watch?v=J7mOgmEo5oI
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Василек
графоман


 bytrans

Далучыўся: 15.03.2011
Допісы: 2623
Адкуль: ЦНА

ДопісЗмешчанае: 26 Ліп 2014 23:43    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

http://www.youtube.com/watch?v=uegUEp3VvBo
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Васехо Евгений
водитель 1 класса


 bytrans

Далучыўся: 26.10.2007
Допісы: 1673
Адкуль: Брест - Минск

ДопісЗмешчанае: 01 Жнв 2014 17:02    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Сегодня на Брест (701), 006 и 009 в сцепке. Не знаю было такое раньше, но лично вижу впервые.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Васехо Евгений
водитель 1 класса


 bytrans

Далучыўся: 26.10.2007
Допісы: 1673
Адкуль: Брест - Минск

ДопісЗмешчанае: 01 Жнв 2014 17:04    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Сегодня на Брест (701), 006 и 009 в сцепке. Не знаю было такое раньше, но лично вижу впервые.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
str
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 21.08.2008
Допісы: 8693
Адкуль: Минск

ДопісЗмешчанае: 01 Жнв 2014 19:03    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Васехо Евгений, по пятницам будет регулярно
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Лёлик
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 23.08.2006
Допісы: 14024
Адкуль: Mинск

ДопісЗмешчанае: 01 Жнв 2014 19:13    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

В 002 микрофоном остановки объявляют
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
vova-brest
консультант


 bytrans

Далучыўся: 23.07.2006
Допісы: 854
Адкуль: Брест, Восток, ул. Гаврилова

ДопісЗмешчанае: 01 Жнв 2014 22:18    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

str пісаў(ла):
Васехо Евгений, по пятницам будет регулярно

А по субботам утром на Минск 702 тоже регулярно по СМЕ идёт, только уже порожняком.
Хотя могли бы до понедельника в Бресте организовать оборот с придерживанием дополнительного составчика и в понедельник утром пустить двойник на Минск, когда людей едет поболее. Да и на выходные по такой схеме в Бресте был бы резервный Штадлер на всякий пожарный. Но не судьба. Видимо кому-то выгоднее по субботам в Минск брестский воздух привозить.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail
Васехо Евгений
водитель 1 класса


 bytrans

Далучыўся: 26.10.2007
Допісы: 1673
Адкуль: Брест - Минск

ДопісЗмешчанае: 24 Кас 2014 22:17    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Сегодня у 701 интересная нумерация вагонов была, головной состав(004), номера вагонов, начиная с головы: 6-9, далее у прицепного(005) пошли с 1 по 5. У кого хватило ума так сцепить их!? dash
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Лёлик
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 23.08.2006
Допісы: 14024
Адкуль: Mинск

ДопісЗмешчанае: 06 Трв 2015 18:23    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

За эпг на заславль только что пошел эпр004
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
str
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 21.08.2008
Допісы: 8693
Адкуль: Минск

ДопісЗмешчанае: 06 Трв 2015 18:37    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Лёлик, няз, эпг001 сдох
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Паказаць допісы:   
Распачаць новую тэму   Адказаць у тэму    Спіс форумаў forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт Гадзінны пояс: UTC + 3
На старонку Папяр.  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Наст.
Старонка 15 з 16
 
Перайсці:  
Вы не можаце распачынаць тэмы
Вы не можаце адказваць на допісы
Вы не можаце рэдагаваць свае допісы
Вы не можаце выдаляць свае допісы
Вы не можаце галасаваць у апытаннях
Вы не можаце прымацоўваць файлы
Вы можаце cпампоўваць файлы


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

0.581 sec