forum.esmasoft.com
Свежыя допісы
 
 FAQFAQ  ПошукПошук   НаведвальнікіНаведвальнікі   СуполкіСуполкі   РэгістрацыяРэгістрацыя 
 НастаўленніНастаўленні   Увайсці і праверыць асабістыя паведамленніУвайсці і праверыць асабістыя паведамленні   УвайсціУвайсці 

Международные маршруты
общественный транспорт городов Беларуси
На старонку Папяр.  1, 2, 3
 
Распачаць новую тэму   Адказаць у тэму    Спіс форумаў forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт
Папярэдняя тэма :: Наступная тэма  
Аўтар Паведамленне
Bormental
молчун


 bytrans

Далучыўся: 16.12.2018
Допісы: 6
Адкуль: Сьвінск

ДопісЗмешчанае: 16 Снж 2018 20:01    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Susanin пісаў(ла):
Bormental пісаў(ла):
если честно, то когда автобус привёз меня в Люблин, то я вылетел из него пулей и побежал по делам, а до этого ночь не спал, трясясь в поезде до Бреста, и с цифрами после суток без сна как-то не очень. я не собираюсь тут ничего никому доказывать (вообще, я поражён агрессии в свой адрес!), а только публикую впечатления от поездки. да, телефон у меня в самом деле старенькая нокия с испорченным экраном. если я тут опубликую свой билет (a на нём пропечатаны мои личные данные), то что это изменит и на что повлияет? не понимаю, при чём тут реклама тикетбуса, если я ему заплатил 1.60 за онлайн-покупку и билет вместо 27 рублей обошёлся 28.60? Вообще, это был мой первый опыт поездки за границу на автобусе и заказа билета через интернет. Первый и, видимо, последний.

Падкажыце, калі ласка, з якой мэтай Вы размясцілі тут гісторыю? Што Вы чакаеце/чакалі ад удзельнікаў форума?
Думаю, што калі Вы адкажыце на гэтыя пытанні, то камунікацыя з Вамі на гэтым форуме будзе больші прадуктыўнай.




Всё очень просто. Поскольку это форум, посвящённый белтранспорту, то я зашёл сюда и поделился своим недавним приключением. Но никак не ожидал, что на меня набросятся и обвинят в вымысле и рекламе (sic!)

_________________
Асьцярожна, дзьверы зачыняюцца!
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Bormental
молчун


 bytrans

Далучыўся: 16.12.2018
Допісы: 6
Адкуль: Сьвінск

ДопісЗмешчанае: 16 Снж 2018 20:22    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Alstom пісаў(ла):
Просто, как мне кажется, человек поделился своим опытом пользования государственным перевозчиком. Да, стыдно конечно, что такие автобусы выпускают на международный маршрут. Можно было потребовать компенсацию за опоздание автобуса, но не факт, что что-нибудь выплатили бы. Тем более, не каждый захочет заниматься этой волокитой.


Super!

_________________
Асьцярожна, дзьверы зачыняюцца!
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Сергей
летописец


 bytrans

Далучыўся: 26.01.2004
Допісы: 4858
Адкуль: Беларусь

ДопісЗмешчанае: 16 Снж 2018 21:14    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Bormental пісаў(ла):
если честно, то когда автобус привёз меня в Люблин, то я вылетел из него пулей и побежал по делам, а до этого ночь не спал, трясясь в поезде до Бреста, и с цифрами после суток без сна как-то не очень. я не собираюсь тут ничего никому доказывать (вообще, я поражён агрессии в свой адрес!), а только публикую впечатления от поездки. да, телефон у меня в самом деле старенькая нокия с испорченным экраном. если я тут опубликую свой билет (a на нём пропечатаны мои личные данные), то что это изменит и на что повлияет? не понимаю, при чём тут реклама тикетбуса, если я ему заплатил 1.60 за онлайн-покупку и билет вместо 27 рублей обошёлся 28.60? Вообще, это был мой первый опыт поездки за границу на автобусе и заказа билета через интернет. Первый и, видимо, последний.


Bormental, я допускаю, что описанная Вами история действительно могла произойти, однако буду рассматривать ее как реальное событие в том случае, когда увижу следующие документы:
1. билет на указанную поездку;
2. штамп в паспорте о пересечении границы в указанную дату;
3. Ваша претензия, направленная в адрес перевозчика любым официальным путем (обращение на сайте, электронная или бумажная почта);
4. ответ перевозчика в Ваш адрес, с подтверждением описанной ситуации. Заодно и версию перевозчика узнаем.
Персональные данные, которые не хотят светить при размещении подобных документов в интернете, обычно ретушируют.

Выполнить вышеописанные операции для пассажира, который реально выполнял поездку - вполне возможно.

Для рекламщика, которому главное разместить ссылку на рекламируемый ресурс на тематическом форуме - это затруднительно. Так же, как затруднительно назвать гос. номер автобуса - потому что у него отсутствует информация, какой именно бус совершал рейс. Так же, как затруднительно назвать перевозчика - что бы избежать возможных судебных разборок.

_________________
Автобусы МАЗ - MAZ PASSENGER BUSES (ВИДЕО)
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21598
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 16 Снж 2018 21:21    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
Просто, как мне кажется, человек поделился своим опытом пользования государственным перевозчиком.

Здаецца гэта было зразумела ад пачатку, да чаго астатні флуд confused

_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Bormental
молчун


 bytrans

Далучыўся: 16.12.2018
Допісы: 6
Адкуль: Сьвінск

ДопісЗмешчанае: 16 Снж 2018 21:34    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Сергей пісаў(ла):
Bormental пісаў(ла):
если честно, то когда автобус привёз меня в Люблин, то я вылетел из него пулей и побежал по делам, а до этого ночь не спал, трясясь в поезде до Бреста, и с цифрами после суток без сна как-то не очень. я не собираюсь тут ничего никому доказывать (вообще, я поражён агрессии в свой адрес!), а только публикую впечатления от поездки. да, телефон у меня в самом деле старенькая нокия с испорченным экраном. если я тут опубликую свой билет (a на нём пропечатаны мои личные данные), то что это изменит и на что повлияет? не понимаю, при чём тут реклама тикетбуса, если я ему заплатил 1.60 за онлайн-покупку и билет вместо 27 рублей обошёлся 28.60? Вообще, это был мой первый опыт поездки за границу на автобусе и заказа билета через интернет. Первый и, видимо, последний.


Bormental, я допускаю, что описанная Вами история действительно могла произойти, однако буду рассматривать ее как реальное событие в том случае, когда увижу следующие документы:
1. билет на указанную поездку;
2. штамп в паспорте о пересечении границы в указанную дату;
3. Ваша претензия, направленная в адрес перевозчика любым официальным путем (обращение на сайте, электронная или бумажная почта);
4. ответ перевозчика в Ваш адрес, с подтверждением описанной ситуации. Заодно и версию перевозчика узнаем.
Персональные данные, которые не хотят светить при размещении подобных документов в интернете, обычно ретушируют.

Выполнить вышеописанные операции для пассажира, который реально выполнял поездку - вполне возможно.

Для рекламщика, которому главное разместить ссылку на рекламируемый ресурс на тематическом форуме - это затруднительно. Так же, как затруднительно назвать гос. номер автобуса - потому что у него отсутствует информация, какой именно бус совершал рейс. Так же, как затруднительно назвать перевозчика - что бы избежать возможных судебных разборок.


1. ссылку на "рекламируемый" ресурс я удалил.
2. сканированием и ретушированием билета и паспорта займусь вскорости
3. официальную претензию перевозчику высылать не буду, т.к. боюсь, что крайним всё равно сделают водителя, а мне его жалко. Если бы я хотел высказать претензию (а поначалу мне очень этого хотелось), то уже сделал бы это.
4. Госномер автобуса я действительно не запомнил, не записал и не сфотографировал.

_________________
Асьцярожна, дзьверы зачыняюцца!


Апошні раз рэдагаванае: Bormental (17 Снж 2018 05:34), усяго рэдагавалася 1 раз
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Alex Litmanen
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 10.09.2009
Допісы: 13173
Адкуль: г.Минск, Уручье-4

ДопісЗмешчанае: 16 Снж 2018 22:35    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Да что вы прицепились к номеру, 90% населения он нафиг не нужен. Не смотрят они на него. Достаточно даты и времени отправления, если кто-то захочет разобраться. В 21 веке кому надо тот сам легко пробьет.
Уже сто раз сказали, что не посмотрел человек.

_________________
"Перемен требуют наши сердца,
Перемен требуют наши глаза,
В нашем смехе, и в наших слезах, и в пульсации вен,
Перемен, мы ждем перемен!"
гр.Кино
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21598
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 17 Снж 2018 08:45    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Усе на ДЖПС, нумар чалавеку ведаць не патрэбна.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Susanin
водитель 2 класса


 bytrans

Далучыўся: 04.06.2005
Допісы: 1278
Адкуль: Мінск

ДопісЗмешчанае: 17 Снж 2018 09:39    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Alstom пісаў(ла):
Просто, как мне кажется, человек поделился своим опытом пользования государственным перевозчиком. Да, стыдно конечно, что такие автобусы выпускают на международный маршрут. Можно было потребовать компенсацию за опоздание автобуса, но не факт, что что-нибудь выплатили бы. Тем более, не каждый захочет заниматься этой волокитой.

Адзін з прадстаўнікоў дзяржаўнага перавозчыка нейк у прыватнай размове адзначыў, што амаль усе, хто звяртаўся да перавозчыка за кампенсацыей у выпадку спазнення аўтобуса і, як следства, згубленне нейкай з перасадак, атрымлівалі такую кампенсацыю. Варта адзначыць, што каб атрымаць такую кампенсацыю пасля ўсіх прыгодаў варта звяртацца ў суд (гэта фармальная працэдура для перавозчыка, без якой ён не можа Вам выплаціць грошы).

Сергей пісаў(ла):
Bormental, я допускаю, что описанная Вами история действительно могла произойти, однако буду рассматривать ее как реальное событие в том случае, когда увижу следующие документы:
1. билет на указанную поездку;
2. штамп в паспорте о пересечении границы в указанную дату;
3. Ваша претензия, направленная в адрес перевозчика любым официальным путем (обращение на сайте, электронная или бумажная почта);
4. ответ перевозчика в Ваш адрес, с подтверждением описанной ситуации. Заодно и версию перевозчика узнаем.
Персональные данные, которые не хотят светить при размещении подобных документов в интернете, обычно ретушируют.

Выполнить вышеописанные операции для пассажира, который реально выполнял поездку - вполне возможно.

Для рекламщика, которому главное разместить ссылку на рекламируемый ресурс на тематическом форуме - это затруднительно. Так же, как затруднительно назвать гос. номер автобуса - потому что у него отсутствует информация, какой именно бус совершал рейс. Так же, как затруднительно назвать перевозчика - что бы избежать возможных судебных разборок.

Сяргей, а навошта Вам уся гэтая інфармацыя? Нашто карыстальніку Вам нешта даказваць? Доказы ці іх адсутнасць па апісанай сітуацыі на што ўплываюць? Толькі на Вашу веру ці можа на нешта больш практычнае, на што?

Bormental пісаў(ла):

3. официальную претензию перевозчику высылать не буду, т.к. боюсь, что крайним всё равно сделают водителя, а мне его жалко. Если бы я хотел высказать претензию (а поначалу мне очень этого хотелось), то уже сделал бы это.


На будучыню: Вам паслугу аказваў не кіроўца аўтобуса, а канкрэтны перавозчык, які і можа несці перад Вамі адказнасць.
Разважанне, пра "крайняга" кіроўцу можа прывесці да трагічных сітуацый з пасажырамі. З досведа працы з перавозчыкамі адзначу: там дзе падымаецца праблема з боку пасажыраў (праз належным чынам аформлены зварот) - яе (праблему), у абсалютнай большасці выпадкаў спрабуюць вырашыць. Калі праблема падымаецца з боку персанала перавозчыка - вырашаць яе (калі ўсё ж ткі і пачнуць) будуць доўга, калі ўвогуле вырашаць. Спадзяюся я не правы ў сваіх выказваннях, але пакуль выпадала сустракацца толькі з такімі сітуацыямі.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail
Сергей
летописец


 bytrans

Далучыўся: 26.01.2004
Допісы: 4858
Адкуль: Беларусь

ДопісЗмешчанае: 18 Снж 2018 20:02    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Susanin пісаў(ла):
Сяргей, а навошта Вам уся гэтая інфармацыя? Нашто карыстальніку Вам нешта даказваць? Доказы ці іх адсутнасць па апісанай сітуацыі на што ўплываюць? Толькі на Вашу веру ці можа на нешта больш практычнае, на што?


Susanin, я не просил приводить доказательства, а выразил мое отношение к исходной истории; пояснил, почему считаю ее выдуманной; сообщил, в каком случае готов пересмотреть оценку.
Возможно, это не тот ответ, который Вы рассчитывали прочитать, и все же это мой ответ.

_________________
Автобусы МАЗ - MAZ PASSENGER BUSES (ВИДЕО)
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Susanin
водитель 2 класса


 bytrans

Далучыўся: 04.06.2005
Допісы: 1278
Адкуль: Мінск

ДопісЗмешчанае: 19 Снж 2018 10:04    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Сергей пісаў(ла):
Susanin пісаў(ла):
Сяргей, а навошта Вам уся гэтая інфармацыя? Нашто карыстальніку Вам нешта даказваць? Доказы ці іх адсутнасць па апісанай сітуацыі на што ўплываюць? Толькі на Вашу веру ці можа на нешта больш практычнае, на што?


Susanin, я не просил приводить доказательства, а выразил мое отношение к исходной истории; пояснил, почему считаю ее выдуманной; сообщил, в каком случае готов пересмотреть оценку.
Возможно, это не тот ответ, который Вы рассчитывали прочитать, и все же это мой ответ.

І ўсё адно дзякуй за агучанную пазіцыю.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail
автобус
водитель 2 класса


 bytrans

Далучыўся: 14.06.2004
Допісы: 815
Адкуль: г. Минск, Партизанский район

ДопісЗмешчанае: 29 Снж 2018 23:58    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Susanin пісаў(ла):
З досведа працы з перавозчыкамі адзначу: там дзе падымаецца праблема з боку пасажыраў (праз належным чынам аформлены зварот) - яе (праблему), у абсалютнай большасці выпадкаў спрабуюць вырашыць. Калі праблема падымаецца з боку персанала перавозчыка - вырашаць яе (калі ўсё ж ткі і пачнуць) будуць доўга, калі ўвогуле вырашаць.

Абсолютно с вами согласен. Постоянно с таким сталкиваюсь.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail
Alex Litmanen
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 10.09.2009
Допісы: 13173
Адкуль: г.Минск, Уручье-4

ДопісЗмешчанае: 08 Стд 2019 12:49    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

C 9 января открывается автобусный маршрут Брест — Белосток

С 9 января 2019 года открывается новый регулярный международный маршрут Брест — Белосток — Брест через г. Высокое и АПП «Песчатка», сообщает «Заря».

Ходить автобус будет в понедельник, среду, пятницу, субботу и воскресенье.

Отправление от автовокзала Бреста в 05.00 (время местное), прибытие на автовокзал Белостока (ул. Героев Монте Кассино, 8) в 06.20 (время местное).

Отправление от автовокзала г. Белосток в 12.40 (время местное), прибытие на автовокзал г. Бреста в 19.00 (время местное).
Читать полностью: https://news.tut.by/society/621793.html

_________________
"Перемен требуют наши сердца,
Перемен требуют наши глаза,
В нашем смехе, и в наших слезах, и в пульсации вен,
Перемен, мы ждем перемен!"
гр.Кино
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
shuma
эксперт


 bytrans

Далучыўся: 04.12.2006
Допісы: 1011
Адкуль: Минск

ДопісЗмешчанае: 09 Стд 2019 13:23    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Какое "удобное время" отправления из Бреста!
_________________
Кино, метро, вино и домино
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Паказаць допісы:   
Распачаць новую тэму   Адказаць у тэму    Спіс форумаў forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт Гадзінны пояс: UTC + 3
На старонку Папяр.  1, 2, 3
Старонка 3 з 3
 
Перайсці:  
Вы не можаце распачынаць тэмы
Вы не можаце адказваць на допісы
Вы не можаце рэдагаваць свае допісы
Вы не можаце выдаляць свае допісы
Вы не можаце галасаваць у апытаннях
Вы не можаце прымацоўваць файлы
Вы можаце cпампоўваць файлы


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

0.284 sec