forum.esmasoft.com
Свежыя допісы
 
 FAQFAQ  ПошукПошук   НаведвальнікіНаведвальнікі   СуполкіСуполкі   РэгістрацыяРэгістрацыя 
 НастаўленніНастаўленні   Увайсці і праверыць асабістыя паведамленніУвайсці і праверыць асабістыя паведамленні   УвайсціУвайсці 

Новости предприятия "МАЗ"
общественный транспорт городов Беларуси
На старонку Папяр.  1, 2, 3 ... 90, 91, 92, 93  Наст.
 
Распачаць новую тэму   Адказаць у тэму    Спіс форумаў forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт
Папярэдняя тэма :: Наступная тэма  
Аўтар Паведамленне
Driver>BY
эксперт


 bytrans

Далучыўся: 29.10.2011
Допісы: 1270
Адкуль: Менск, Слуцкая шаша

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 08:11    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Первый такой! Вауууу! 8-0

Цытата:
МАЗ 216 станет первым сочлененным белорусским автобусом с заднемоторной компоновкой.

А почему не первым В МИРЕ? Если уж начинать с такого сенсационного заголовка, то уж начинать.
Цытата:
На автобус с «толкающим» приводом также существует спрос в Польше и Эстонии, интересуются им и в Сербии.

Только ли в Польше, Эстонии? Да во всех нормальных странах сочлененные автобусы с толкающей схемой уже почти лет 30 лет работают. Мало где в тягач ставят шкаП с антресолями "для удобства пассажиров". facepalm
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21105
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 08:42    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

https://img.tyt.by/n/avto/05/8/img_5569_maz_tolkayushchiy_privod.jpg МАЗ не мог не зрабіць нейкую херню нават тут. Сядзенне...
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Сергей
летописец


 bytrans

Далучыўся: 26.01.2004
Допісы: 4444
Адкуль: Беларусь

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 08:55    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
Только ли в Польше, Эстонии?

Я так понимаю, названы страны, в которых у МАЗа есть продажи пассажирской техники и предметный интерес потенциальных покупателей.

_________________
Автобусы МАЗ - MAZ PASSENGER BUSES (ВИДЕО)
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21105
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 08:58    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

У Эстоніі вельмі мала МАЗаў і гармошак любых, а тыя што ёсць - з большага старыя б/у, танней 7 гадовага МАНа 216 не будзе дакладна. А яны там з Нарвегіі, Швецыі нармальныя прыходзяць. Польша да, веру, Сербія, тэарытычна Румынія.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Сергей
летописец


 bytrans

Далучыўся: 26.01.2004
Допісы: 4444
Адкуль: Беларусь

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 09:01    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Iкс пісаў(ла):
https://img.tyt.by/n/avto/05/8/img_5569_maz_tolkayushchiy_privod.jpg МАЗ не мог не зрабіць нейкую херню нават тут. Сядзенне...

А что здесь особенного? Стандартная компоновка под Евро-6.

_________________
Автобусы МАЗ - MAZ PASSENGER BUSES (ВИДЕО)
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Smn
эксперт


 bytrans

Далучыўся: 10.06.2010
Допісы: 1111

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 09:21    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

По этим ссылкам про МАЗ-216 интереснее:

https://www.abw.by/novosti/commercial/206967/
https://auto.onliner.by/2018/10/22/maz-91

_________________
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Василек
графоман


 bytrans

Далучыўся: 15.03.2011
Допісы: 2623
Адкуль: ЦНА

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 09:28    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Лео пісаў(ла):
Про МАЗ-216 от тут.бай https://auto.tut.by/news/autonews/612530.html

Для чего на него нанесли рекламу евроигр,если он не для минска?
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
deu
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 12.01.2004
Допісы: 17380
Адкуль: Минск, Красный Бор

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 09:29    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Василек, есть такое понятие, как продвижение мероприятия за рубежом.
_________________
Транспортный критик
Реестр минского общественного транспорта.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Лёлик
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 23.08.2006
Допісы: 14025
Адкуль: Mинск

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 09:30    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Smn пісаў(ла):
По этим ссылкам про МАЗ-216 интереснее:

https://www.abw.by/novosti/commercial/206967/
https://auto.onliner.by/2018/10/22/maz-91

Что может быть интересного в автобусе, отставшем на 15 лет от европейских конкурентов? Задние кетайские светодиодные фонарики, которые через полгода будут еле заметно светиться?
Надо перестать смотреть зомбитв и хоть рпз в год пересекать на пару дней границу в Бресте.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21105
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 09:35    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Да, яны проста паўтарылі тое, да чаго дайшоў МВ і МАН у канцы 90-х... Да 530G С2 ці Ліон Сіці тут далёка канешне. Ну хоць так. Хаця мы гэта не ўбачым... Праўда калі ён каштуе хаця б 200-250 тыс, лепей яго чым дурныя Е433.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Smn
эксперт


 bytrans

Далучыўся: 10.06.2010
Допісы: 1111

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 09:47    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Лёлик пісаў(ла):

Что может быть интересного в автобусе, отставшем на 15 лет от европейских конкурентов? Задние кетайские светодиодные фонарики, которые через полгода будут еле заметно светиться?
Надо перестать смотреть зомбитв и хоть рпз в год пересекать на пару дней границу в Бресте.


Лёлик, не передёргивайте. Я не писал о том, что это интересный автобус.

_________________
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
deu
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 12.01.2004
Допісы: 17380
Адкуль: Минск, Красный Бор

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 09:47    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Лёлик, понимаешь, у нас вершиной современности считается неуклюжий, страшный и неудобный МАЗ-215. После него МАЗ-216 - это XXII век. :-)
_________________
Транспортный критик
Реестр минского общественного транспорта.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Лёлик
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 23.08.2006
Допісы: 14025
Адкуль: Mинск

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 09:49    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Продадут их в 2019 в лучшем случае. Срок эксплуатации 8 лет. Кому этот антиквариат кроме бсср вообще нужен?
Частник в той же Польше лучше б/у возьмет.
Электробус надо делать в современном кузове, а не окопавшись в болоте гнить.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21105
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 09:52    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Лёлик, у прыватнікаў Сілезіі хапае МАЗаў, зразумела не тысячы, але болей у ЕС толькі ў Румыніі. Сапраўды муніцыпальныя АП там бяруць МВ, МАНы, Салярысы, Аўтасаны, AMZ ці б/у.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Лёлик
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 23.08.2006
Допісы: 14025
Адкуль: Mинск

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 09:59    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Частники там работают на дотациях из бюджета.
Вопрос цена/качество для них главный после конкурса.
Новых автобусов МАЗ в той же Польше сколько за 18 год продано?
Правильно. Мизер. Потому что устаревшая концепция.
Старые дорежут и усё.
КамАЗ уже даже на яйца МАЗу наступает.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Iving
писатель


 bytrans

Далучыўся: 13.07.2017
Допісы: 33

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 10:18    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

В статьях онлайнер.бай и тут.бай под копирку написана чушь.
Цытата:
Новый автобус сделан полностью низкопольным — высота ступеньки над уровнем дороги составляет 34 см, а при использовании клиренса — 27 см.

Сотрудники абв.бай включили мозг.
Цытата:
Стопроцентная низкопольность в салоне сохранена, при этом высота ступеньки над уровнем дороги - не более 340 мм (при наклоне кузова на остановках - не более 270 мм благодаря системе книлинга).
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Driver>BY
эксперт


 bytrans

Далучыўся: 29.10.2011
Допісы: 1270
Адкуль: Менск, Слуцкая шаша

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 11:37    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Тут и так понятно, что автобусы МАЗ рассчитаны, в первую и основную очередь на рынок СНГ и не более того. А иначе бы в них закладывали всё то, что есть у Солярисов, эМАэН, Мереседес и так далее. В лучшем случае из-за относительной дешевизны удается иногда экспортировать их в Польшу или Сербию. Поэтому ждать каких-то наворотов и новейших идей от МАЗ, думаю, не стоит. Единственное, что толкающую схему можно было применить на уже на 105-х или хотя бы на новых тогда ещё 205-х, а соответственно и 215-х. Но понадобилось почти 20 лет, чтобы заводу дойти до такой конструкции. И это, конечно, большой откат назад, напоминающий советские времена.

Апошні раз рэдагаванае: Driver>BY (22 Кас 2018 11:45), усяго рэдагавалася 1 раз
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Smn
эксперт


 bytrans

Далучыўся: 10.06.2010
Допісы: 1111

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 11:43    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

...или Монголию ;-)
_________________
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Alex Digger
летописец


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 24.01.2005
Допісы: 4867
Адкуль: Incopolis Diggers

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 14:54    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Тещино место на кожухе мотора зря сделали. Иногда нужно место, чтобы просто пристроить большую сумку и не ставить ее на пол под ноги.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Smn
эксперт


 bytrans

Далучыўся: 10.06.2010
Допісы: 1111

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 15:07    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Alex Digger пісаў(ла):
Тещино место на кожухе мотора зря сделали. Иногда нужно место, чтобы просто пристроить большую сумку и не ставить ее на пол под ноги.


прочиталничавонепонял....

Driver>BY, в целом солидарен, но на 105-х можно было ещё оставлять двигатель в тягаче - автобусы стоили дешевле, чем могли бы стоить в случае с расположением двигателя в прицепе - как раз то, что надо в конце 90-х - начале 2000-х гг.

А вот МАЗ-205 стоило в том 2009 году сделать сразу два варианта (для альтернативы покупателю): и получившийся с двигателем в тягаче, и с двигателем в прицепе.

_________________
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Лео
писатель


 bytrans

Далучыўся: 11.09.2016
Допісы: 168

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 15:34    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Alex Digger, заказчик если захочет, то уберут. Первый экземпляр специально сделали с максимальным количеством сидений, что бы конкурировать ещё и количеством мест (имхо). Если пойдет в серию, будут в различной комплектации.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Alex Digger
летописец


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 24.01.2005
Допісы: 4867
Адкуль: Incopolis Diggers

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 15:58    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Smn, "тещиным местом" я обозвал вот этот стульчак:

Да и этот тоже ни к селу:

Оставьте больше свободно места для вещей!
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Smn
эксперт


 bytrans

Далучыўся: 10.06.2010
Допісы: 1111

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 16:03    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Сиденье вблизи шахты моторного отсека пусть бы осталось.

А вот на втором снимке я бы точно убрал бы "лишнее" место - вообще не в тему.

_________________
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21105
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 16:29    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Гэта жаданне напхаць паболей сядзячкі, канешне атрымаліся вось такія месцы ні да чаго.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Alex Digger
летописец


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 24.01.2005
Допісы: 4867
Адкуль: Incopolis Diggers

ДопісЗмешчанае: 22 Кас 2018 16:33    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Smn, кстати, такие, как на втором снимке, уже где-то встречал на наших автобусах.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Паказаць допісы:   
Распачаць новую тэму   Адказаць у тэму    Спіс форумаў forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт Гадзінны пояс: UTC + 3
На старонку Папяр.  1, 2, 3 ... 90, 91, 92, 93  Наст.
Старонка 91 з 93
 
Перайсці:  
Вы не можаце распачынаць тэмы
Вы не можаце адказваць на допісы
Вы не можаце рэдагаваць свае допісы
Вы не можаце выдаляць свае допісы
Вы не можаце галасаваць у апытаннях
Вы не можаце прымацоўваць файлы
Вы можаце cпампоўваць файлы


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

1.057 sec