forum.esmasoft.com
Свежыя допісы
 
 FAQFAQ  ПошукПошук   НаведвальнікіНаведвальнікі   СуполкіСуполкі   РэгістрацыяРэгістрацыя 
 НастаўленніНастаўленні   Увайсці і праверыць асабістыя паведамленніУвайсці і праверыць асабістыя паведамленні   УвайсціУвайсці 

Минск, проблемы трамвайной сети
общественный транспорт городов Беларуси
На старонку Папяр.  1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 74, 75, 76  Наст.
 
Распачаць новую тэму   Адказаць у тэму    Спіс форумаў forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт
Папярэдняя тэма :: Наступная тэма  

Что надо сделать, чтобы по Логойскому тракту и улице Якуба Колоса стало приятно ездить - как пассажирам ОТ, так и автомобилистам?
Закопать трамвай под землю от Красной до Волгоградской
7%
 7%  [ 8 ]
Перенести трамвай на выделенку на Колоса за счет сужения проезжей части до четырех полос
30%
 30%  [ 31 ]
Улучшать условия работы трамвая посредством организационных мер - заборчики, бордюры, столбики, оперативная работа ГАИ
42%
 42%  [ 44 ]
ТраНвай спрауляецца - ничего менять не надо
1%
 1%  [ 2 ]
Дополнить трамвай автобусным маршрутом Карбышева-Бядули
0%
 0%  [ 1 ]
Демонтировать трамвай и заменить его на автобусные маршруты до Дружной, МТЗ
6%
 6%  [ 7 ]
Демонтировать трамвай и проложить троллейбусную линию до пл. Якуба Колоса
9%
 9%  [ 10 ]
Усяго прагаласавала : 103

Аўтар Паведамленне
IgorS
молчун


Далучыўся: 20.04.2005
Допісы: 2
Адкуль: МИНСК

ДопісЗмешчанае: 20 Крс 2005 17:30    Загаловак допісу: А нужен ли такой трамвай? Адказаць з цытатай

Последнее время (примерно года 2) стал замечать, что иногда грохот трамвая за окном становится чрезмерным. Оказалось, что новые белорусские трамваи создают шума и вибрации гораздо больше, чем старые рижские. На фига, спрашивается, такой трамвай, от которого все в доме звенит и шатается?
Когда-то по ТВ некий чиновник выступал, что, мол, трамвай-это экологически чистый вид транспорта. Пожил бы он, например, на ул.Первомайской пару дней, с непривычки бы запросился в Новинки.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 9671
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 29 Ліс 2018 22:42    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Заняўся падлікамі.

Транвай на вакзал адчынілі роўна 4 тыдні таму - 1 лістапада 2018 года.
За гэты час адбыліся наступныя збоі:
29-11 - Бядулі, час - 2 гадзіны 19 хвілін (ну там яшчэ з горам папалам аб'ехалі праз дэпо)
24-11 - Свярдлова, час - 1 гадзіна 9 хвілін
20-11 - сход з рэек на Бядулі, час - 29 хвілін
19-11 - Бабруйская, час - 19 хвілін
19-11 - Ульянаўская, час - 33 хвіліны
16-11 - сход з рэек на Бядулі, час - 24 хвіліны
15-11 - ДТЗ на Бядулі, час - 33 хвіліны
9-11 - ДТЗ на Свярдлова, час - 43 хвіліны
5-11 - справіўся на Захарава, час - 20 хвілін
2-11 - ДТЗ на Чырвонаармейскай, час - 1 гадзіна 14 хвілін
==
Агульны час збояў - 344 хвіліны (без уліку сённяшняга) - 5 гадзін 44 хвіліны, з улікам сённяшняга - 483 хвіліны, што складае 8 гадзін 3 хвіліны.

А 901 так касячыў? LOL
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
str
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 21.08.2008
Допісы: 8886
Адкуль: Минск

ДопісЗмешчанае: 29 Ліс 2018 23:13    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Koridorow, так напишите с Леликом петицию о закрытии трамвая, а? или это не по клаве молотить на форуме? уже реально задолбало, из пустого в порожнее, 3й год.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Алексей Косинский
советник министра


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 13.01.2004
Допісы: 7059
Адкуль: Минск, Лошица-4

ДопісЗмешчанае: 29 Ліс 2018 23:26    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

str, так все равно ж не закроют.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21531
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 00:03    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Тады я зноў пытаюся які сэнс пісаць тут гэта ўсё? "Статыстыка - рэч карысная" не прапаноўваць. Усе і так усё разумеюць (і не толькі з трамваем), але нічога не робіцца.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Лёлик
наше всё


Далучыўся: 23.08.2006
Допісы: 14620
Адкуль: Mинск

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 09:32    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

А какой смысл тогда писать про всё остальное?
И так все всё знают.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
micha1520
консультант


 bytrans

Далучыўся: 17.10.2005
Допісы: 232
Адкуль: Минск. Серебрянка

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 10:01    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

str пісаў(ла):
Koridorow, так напишите с Леликом петицию о закрытии трамвая, а?


Без Мотольки петиции не считаются :-D
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail
Алексей Косинский
советник министра


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 13.01.2004
Допісы: 7059
Адкуль: Минск, Лошица-4

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 10:09    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Koridorow пісаў(ла):
Заняўся падлікамі.
==
Агульны час збояў - 344 хвіліны (без уліку сённяшняга) - 5 гадзін 44 хвіліны, з улікам сённяшняга - 483 хвіліны, што складае 8 гадзін 3 хвіліны.

Статистика такая вещь - можно крутить по всякому.
Общее время работы трамваев всех маршрутов за 29 дней ноября - чуть боль 32 тыс часов или 1920000 минут. Простои на вокзале составили 0,025% от этого времени :-)
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail
Лёлик
наше всё


Далучыўся: 23.08.2006
Допісы: 14620
Адкуль: Mинск

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 10:27    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

60 ведёрок только способны выехать из депо?
И ради 60 гробов вваливать такие деньги в ремонты???
Госконтроль считать разучился.
Статистика он такая)))
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 9671
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 10:33    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Алексей Косинский, не-не, гаворка менавіта пра канкрэтны ўчастак ;-)
А тое прыгадваюцца браты Вайнеры з кнігай "Эра міласэрнасці".

НУЖЕН УКСУС — БЕРИ "КАБУЛЬ"!

Странные порядки существуют в продмаге N 3 (Старопетровский пр.) Если потребителю нужен уксус, то его можно купить только в комплекте с соусом "кабуль". Витаминная паста продается с таким же количеством фруктово овощного повидла (по карточкам). На протесты потребителей, завмаг отвечает: "У нас такой порядок. Не нравится - не берите!"
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Alex Litmanen
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 10.09.2009
Допісы: 13068
Адкуль: г.Минск, Уручье-4

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 10:46    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

тм1 - 14
тм3 - 24
тм4 - 6
тм5 - 6
тм6 - 27
тм7 - 8
тм9 - 4
тм11 - 9

98, не 60

Admin. Купи калькулятор :-)

_________________
"Перемен требуют наши сердца,
Перемен требуют наши глаза,
В нашем смехе, и в наших слезах, и в пульсации вен,
Перемен, мы ждем перемен!"
гр.Кино


Апошні раз рэдагаванае: Alex Litmanen (30 Ліс 2018 11:13), усяго рэдагавалася 1 раз
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Алексей Косинский
советник министра


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 13.01.2004
Допісы: 7059
Адкуль: Минск, Лошица-4

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 10:57    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Koridorow пісаў(ла):
Алексей Косинский, не-не, гаворка менавіта пра канкрэтны ўчастак ;-)

Пожалуйста. Маршруты № 1,4,7 - 11 тыс. часов или 660000 минут. Простои составили 0,073%.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 9671
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 11:15    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Алексей Косинский, эк вы хітра лічыце - час усіх прастояў падзяліць на час сумарнай працы ўсіх вагонаў.
А мне вось здаецца, што трамвай працуе кожныя суткі па 19 гадзін. 456 гадзін за 29 дзён. І па гэтай статыстыцы час прастояў падбіраецца ўжо пад 2% (калі што, трамвай там і сёння стаяў).
Колькі па такой методзе стаяў А901? ;-)


Апошні раз рэдагаванае: Koridorow (30 Ліс 2018 11:18), усяго рэдагавалася 1 раз
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Алексей Косинский
советник министра


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 13.01.2004
Допісы: 7059
Адкуль: Минск, Лошица-4

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 11:18    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Koridorow, не знаю. Не я ж статистику веду...
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail
Alex Litmanen
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 10.09.2009
Допісы: 13068
Адкуль: г.Минск, Уручье-4

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 11:18    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Когда я езжу трамвай работает, это главное :-)
_________________
"Перемен требуют наши сердца,
Перемен требуют наши глаза,
В нашем смехе, и в наших слезах, и в пульсации вен,
Перемен, мы ждем перемен!"
гр.Кино
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 9671
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 11:19    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Алексей Косинский, ну дык у тым і справа, што супастаўляюцца нятоесныя паказчыкі.
Цытата:
Когда я езжу трамвай работает

Калі я езжу ў КГ-шнік, то я ніколі не трапляю на жудасныя коркі ў раёне Прытыцкага-Лабанка.
Праўда, я езжу раніцай у суботу :-D
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
str
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 21.08.2008
Допісы: 8886
Адкуль: Минск

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 11:51    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Алексей Косинский, это будет хотя бы конструктивно, они увидят отклик народа.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Alex Litmanen
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 10.09.2009
Допісы: 13068
Адкуль: г.Минск, Уручье-4

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 11:55    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
Калі я езжу ў КГ-шнік, то я ніколі не трапляю на жудасныя коркі ў раёне Прытыцкага-Лабанка.

Я туда вообще стараюсь не соваться

_________________
"Перемен требуют наши сердца,
Перемен требуют наши глаза,
В нашем смехе, и в наших слезах, и в пульсации вен,
Перемен, мы ждем перемен!"
гр.Кино
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Dennis
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 24.08.2005
Допісы: 7249
Адкуль: Менск, в/г Уручча, Лясны Гарадок

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 13:17    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Koridorow пісаў(ла):
Алексей Косинский, эк вы хітра лічыце - час усіх прастояў падзяліць на час сумарнай працы ўсіх вагонаў.
А мне вось здаецца, што трамвай працуе кожныя суткі па 19 гадзін. 456 гадзін за 29 дзён. І па гэтай статыстыцы час прастояў падбіраецца ўжо пад 2% (калі што, трамвай там і сёння стаяў).
Колькі па такой методзе стаяў А901? ;-)

Тут самая полезная статитстика будет доля рейсов выполненных со сверхнормативным отклонением от графика + вовсе невыполненных. Потому что факт простоя продолжает влиять и на последующие рейсы тоже. С другой стороны это уравнивает весь НОТ, потому что рогатые и автобусы стоят в пробках и выбиваются из графика, при этом рогатые и транваи стоят из-за ДТП на пути. Я так понимаю диспетчеры имеют эту информацию - вопрос в сборе и анализе.
Время простоя трамвая выглядит страшно, но не очень понятно на что его делить чтобы получить процент.

_________________
Звенит под окнами трамвай:
- Проснулся я - и ты вставай!
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 9671
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 13:33    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Удакладненне - нешта ў мяне глюкнуў калькулятар, за 29 дзён атрымліваецца 551 гадзіна працы трамвая, 8\551=1,45%.
Цытата:
Тут самая полезная статитстика будет доля рейсов выполненных со сверхнормативным отклонением от графика + вовсе невыполненных.

Да, пагаджуся.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Megaloman
водитель 2 класса


 bytrans

Далучыўся: 25.09.2008
Допісы: 1181
Адкуль: Минск, Белоруссия

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 13:41    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

str,
Цытата:
из пустого в порожнее, 3й год

LOL
...надцатый Super!
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Сергей
летописец


 bytrans

Далучыўся: 26.01.2004
Допісы: 4739
Адкуль: Беларусь

ДопісЗмешчанае: 30 Ліс 2018 15:10    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Koridorow пісаў(ла):
Алексей Косинский, эк вы хітра лічыце - час усіх прастояў падзяліць на час сумарнай працы ўсіх вагонаў.
А мне вось здаецца, што трамвай працуе кожныя суткі па 19 гадзін. 456 гадзін за 29 дзён. І па гэтай статыстыцы час прастояў падбіраецца ўжо пад 2% (калі што, трамвай там і сёння стаяў).


Это разные величины: "время простоя, как время остановки движения относительно времени движения всех трамваев маршрута" (1), "время простоя, как время остановки движения для отдельного вагона" (2), "время простоя, как время остановки движения на отдельном участке" (3).
Вопрос не в том, "что" считать. Вопрос в том, "зачем" считать. Зачем нужна информация о времени простоя? Кому? Что бы какие выводы сделать?
Исходя из "зачем" выбирается методика, "что" считать.

Для общего понимания ситуации можно считать параметр (1). Важно понимать, какое значение этого параметра считается приемлемым, а какое - нет. Например, в некотором бизнесе, где я участвовал, положительным считался результат доступности инфраструктуры в 99,96% в месяц. При его выполнении управленцам, ответственным за инфраструктуру, можно было рассчитывать на премию. Все, что ниже - повод для беспокойства, анализа, выявления и устранения проблемных зон. Для сравнения, доступность трамвайной инфраструктуры согласно приведенным цифрам = 100% - 0,073% = 99,93%

В то же время, для идентификации и последующего устранения проблемных зон, как правило, параметра (1) недостаточно, нужна детализация, сегментация. И здесь, возможно, поможет параметр (3) или какой-нибудь другой, который, за счет разделения сети на зоны, за счет большей амплитуды значений внутри зоны, поможет цифровым способом вычленять аварийные места. Далее устранение и проверка при помощи цифр, контроль по объективным данным, действительно ли решена проблема.

_________________
Автобусы МАЗ - MAZ PASSENGER BUSES (ВИДЕО)
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Лео
консультант


 bytrans

Далучыўся: 11.09.2016
Допісы: 302

ДопісЗмешчанае: 09 Снж 2018 15:46    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

https://www.instagram.com/p/BrKpuhMndIv/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=12iznd5r8pgxq
Паркун перегородил дорогу трамваю. А потом пишите транвай справиуся. Спасибо паркунам.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 9671
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 09 Снж 2018 15:56    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Лео, пішам, што справіўся. Я не далей як сёння прастаяў 22 хвіліны ў чаканні 6, прапусціў тры набітыя пад завязку вагоны (1, 6, 6), а кіроўца 6/105, у якім я еду і набіраю гэтыя радкі, абяцае праз мацюгальнік усіх выкінуць на МТЗ.
А мне ўсяго толькі да кінатэатра "Салют" дабрацца.
З.ы. Паколькі кіроўца абвясціў пра тое, што сарай ідзе да МТЗ, толькі на пр-це Незалежнасці, то тут народ выказвае прэтэнзіі - навошта аплочваць такі праезд))
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21531
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 09 Снж 2018 16:06    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Вось і што рабіць тым хто ўжо сеў у ТС, аплаціў, а раптам аб'явілі што ён ідзе не да твайго пункту прызначэння? Ну ладна анлім картка, а астатняе?
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
wolk
консультант


 bytrans

Далучыўся: 20.09.2007
Допісы: 474
Адкуль: Сухарево

ДопісЗмешчанае: 09 Снж 2018 16:12    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Лео пісаў(ла):
https://www.instagram.com/p/BrKpuhMndIv/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=12iznd5r8pgxq
Паркун перегородил дорогу трамваю. А потом пишите транвай справиуся. Спасибо паркунам.


А ГАИшный эвакуатор вызвать им религия не позволила?

_________________
Добро всегда побеждает зло. Поэтому кто победил - тот и добро
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Паказаць допісы:   
Распачаць новую тэму   Адказаць у тэму    Спіс форумаў forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт Гадзінны пояс: UTC + 3
На старонку Папяр.  1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 74, 75, 76  Наст.
Старонка 70 з 76
 
Перайсці:  
Вы не можаце распачынаць тэмы
Вы не можаце адказваць на допісы
Вы не можаце рэдагаваць свае допісы
Вы не можаце выдаляць свае допісы
Вы не можаце галасаваць у апытаннях
Вы не можаце прымацоўваць файлы
Вы можаце cпампоўваць файлы


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

0.268 sec