forum.esmasoft.com
Свежыя допісы
 
 FAQFAQ  ПошукПошук   НаведвальнікіНаведвальнікі   СуполкіСуполкі   РэгістрацыяРэгістрацыя 
 НастаўленніНастаўленні   Увайсці і праверыць асабістыя паведамленніУвайсці і праверыць асабістыя паведамленні   УвайсціУвайсці 

Минск, проблемы трамвайной сети
общественный транспорт городов Беларуси
На старонку Папяр.  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 69, 70, 71  Наст.
 
Распачаць новую тэму   Адказаць у тэму    Спіс форумаў forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт
Папярэдняя тэма :: Наступная тэма  

Что надо сделать, чтобы по Логойскому тракту и улице Якуба Колоса стало приятно ездить - как пассажирам ОТ, так и автомобилистам?
Закопать трамвай под землю от Красной до Волгоградской
7%
 7%  [ 8 ]
Перенести трамвай на выделенку на Колоса за счет сужения проезжей части до четырех полос
30%
 30%  [ 31 ]
Улучшать условия работы трамвая посредством организационных мер - заборчики, бордюры, столбики, оперативная работа ГАИ
42%
 42%  [ 43 ]
ТраНвай спрауляецца - ничего менять не надо
1%
 1%  [ 2 ]
Дополнить трамвай автобусным маршрутом Карбышева-Бядули
0%
 0%  [ 1 ]
Демонтировать трамвай и заменить его на автобусные маршруты до Дружной, МТЗ
5%
 5%  [ 6 ]
Демонтировать трамвай и проложить троллейбусную линию до пл. Якуба Колоса
9%
 9%  [ 10 ]
Усяго прагаласавала : 101

Аўтар Паведамленне
IgorS
молчун


Далучыўся: 20.04.2005
Допісы: 2
Адкуль: МИНСК

ДопісЗмешчанае: 20 Крс 2005 17:30    Загаловак допісу: А нужен ли такой трамвай? Адказаць з цытатай

Последнее время (примерно года 2) стал замечать, что иногда грохот трамвая за окном становится чрезмерным. Оказалось, что новые белорусские трамваи создают шума и вибрации гораздо больше, чем старые рижские. На фига, спрашивается, такой трамвай, от которого все в доме звенит и шатается?
Когда-то по ТВ некий чиновник выступал, что, мол, трамвай-это экологически чистый вид транспорта. Пожил бы он, например, на ул.Первомайской пару дней, с непривычки бы запросился в Новинки.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
str
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 21.08.2008
Допісы: 8756
Адкуль: Минск

ДопісЗмешчанае: 08 Кас 2018 12:34    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

czyk, по пунктам.
1) выдрать трамвай
2) заасфальтировать дорогу
3) запустить автобус

альтернативно:
1) выдрать трамвай
2) разрыть улицу
3) прокопать трамвай под землей
4) закопать улицу
5) заасфальтировать
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21224
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 08 Кас 2018 12:48    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Канешне, калі б у нас былі грошы не толькі на метро, аналаг Кракаўскага трамвайнага танэлю можна было б зрабіць. Там 1,5 км.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
czyk
консультант


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 20.07.2004
Допісы: 595
Адкуль: Менск

ДопісЗмешчанае: 08 Кас 2018 18:03    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Iкс пісаў(ла):
czyk, я яшчэ ніводнага разу не ехаў на 1001 болей 25 хвілін да Байкальскай, звычайна 17-18. Бывала і 15, але гэта экстрэмальненька было. А 3-ка за 40-45 нават без праблем з рухам. Няўжо шмат хто едзе ей з канца ў канец???
Каму трэба да вакзалу, той і едзе. 43 хвіліны ад ДС, 35 ад Байкальскай, паводле раскладу. Калі праспект не стаіць, Т3 не спазьняецца. Навошта скакаць з траліка ў метро ды яшчэ зь перасадкай на іншую лінію, тым больш з торбай, калі можна сесці і даехаць? 1001 у пік некалькі разоў праехаў забіты пад завязку міма, то бок гэта транспарт, на які нельга разьлічваць, (ну, гэта традыцыйная асаблівасьць маршрутак).
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21224
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 08 Кас 2018 21:16    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

czyk, нешта я раблю не так катаяся ў пік з вакзала на 1001 без праблемаў і ў 3 па 45 хвілін.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
czyk
консультант


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 20.07.2004
Допісы: 595
Адкуль: Менск

ДопісЗмешчанае: 09 Кас 2018 00:25    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

str пісаў(ла):
czyk, по пунктам.
1) выдрать трамвай
2) заасфальтировать дорогу
3) запустить автобус

альтернативно:
1) выдрать трамвай
2) разрыть улицу
3) прокопать трамвай под землей
4) закопать улицу
5) заасфальтировать


1) Даць перавагу трамваю на скрыжаваннях. Зялёнае святло пры набліжэнні, забарона на адначасовыя павароты аўтатранспарту праз рэйкі. Ліквідацыя бессвятлафорных паваротаў аўтатранспарту праз рэйкі. Ліквідацыя бессвятлафорных пешаходных пераходаў праз рэйкі.
2) Аналіз ДТЗ на каляінах і прыняцце рашэнняў па іх прадухіленні.
3) Прыярытэтнае рэагаванне ДАІ на ДТЗ на каляінах.
4) Пры патрэбе выкарыстанне тэхнічных сродкаў для абмежавання магчымасці блакавання каляінаў аўтатранспартаў.
5) Нізкападлогавыя трамваі для паскарэння пасадкі-высадкі.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Alex Litmanen
наше всё


 bytrans

Далучыўся: 10.09.2009
Допісы: 12761
Адкуль: г.Минск, Уручье-4

ДопісЗмешчанае: 09 Кас 2018 08:17    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
Ліквідацыя бессвятлафорных пешаходных пераходаў праз рэйкі.

Не светофор нужен, а приоритет трамваю перед пешеходом. Все равно будут на красный ходить, если далеко до трамвая

_________________
"Перемен требуют наши сердца,
Перемен требуют наши глаза,
В нашем смехе, и в наших слезах, и в пульсации вен,
Перемен, мы ждем перемен!"
гр.Кино
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 9282
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 09 Кас 2018 08:21    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

1) І як вы прапануеце гэта зрабіць на скрыжаваннях з Валгаградскай, Някрасава, Сурганава і асабліва Чырвонай?
2) З сумешчанкі прыбіраць няма куды (ну акрамя як пад вокны дамоў, але я думаю, што жыхары не вельмі ўзрадуюцца)
3) Усё роўна будуць стаяць, пакуль даедуць
4) І як вы гэта прапануеце зрабіць на скрыжаваннях, дзе, як было падлічана летась, было 70% ДТЗ?
5) Цана пытання?
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21224
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 09 Кас 2018 08:58    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
Цана пытання?

Прыкладна 2 ляма баксаў*130 вагонаў, ну няхай гармошкі не патрэбныя на ўсім, ну 100 вагонаў.
Цытата:
1) І як вы прапануеце гэта зрабіць на скрыжаваннях з Валгаградскай, Някрасава, Сурганава і асабліва Чырвонай?

Быццам бы я бачыў на вялікіх скрыжаваннях у Еўропе такое, але я б не сказаў, што там ішлі часта трамваі, па хвілін 7-10 паміж вагонамі, што ніяк не перашкаджала аўто.

_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 9282
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 09 Кас 2018 09:18    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Iкс, ну а тут у пік ледзь не на кожным цыкле валяць. Зноў жа пытанне разгалінавання сеткі...
Цытата:
Прыкладна 2 ляма баксаў*130 вагонаў, ну няхай гармошкі не патрэбныя на ўсім, ну 100 вагонаў.

Да за такія грошы можна ляхтробусаў накупіць з паралельнай арганізацыяй хуткасных маршрутаў і яшчэ застанецца.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
str
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 21.08.2008
Допісы: 8756
Адкуль: Минск

ДопісЗмешчанае: 09 Кас 2018 09:40    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
Прыкладна 2 ляма баксаў*130 вагонаў, ну няхай гармошкі не патрэбныя на ўсім, ну 100 вагонаў.

а оборудование в депо, а остановки? можно считать что еще на 50% все дороже будет.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21224
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 09 Кас 2018 09:52    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

str, ну аб вагонах быў пункт я і адказаў. А дэпо там увогуле амаль, што новае трэба.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
czyk
консультант


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 20.07.2004
Допісы: 595
Адкуль: Менск

ДопісЗмешчанае: 09 Кас 2018 23:41    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Koridorow пісаў(ла):
1) І як вы прапануеце гэта зрабіць на скрыжаваннях з Валгаградскай, Някрасава, Сурганава і асабліва Чырвонай?
2) З сумешчанкі прыбіраць няма куды (ну акрамя як пад вокны дамоў, але я думаю, што жыхары не вельмі ўзрадуюцца)
3) Усё роўна будуць стаяць, пакуль даедуць
4) І як вы гэта прапануеце зрабіць на скрыжаваннях, дзе, як было падлічана летась, было 70% ДТЗ?
5) Цана пытання?

1. Набліжаецца трамвай — запальваецца зялёнае на час праезду. На Валгаградскай, Някрасава і Сурганава. На Чырвонай трэба глядзець, ці можна паскорыць перасячэнне трамваямі скрыжавання, ці пакінуць цяперашнюю цыклічнасць святлафораў.
2. Прыбіраць пад вокны не трэба, трэба дбаць пра бяспеку каляіны па цэнтры.
3. Зноў жа трэба пашукаць, ці няма досведу ў вырашэнні падобных калізій. У любым выпадку даезд павінен быць прыярытэтным, а тэхнічныя рашэнні павінны мінімізаваць магчымасць ДТЗ на каляінах.
4. Разбірацца трэба ў кожным выпадку асобна, падазраю, што для некаторых з гэтых выпадкаў ёсць рэцэпты з сусветнай практыкі.
5. Усё ніжэйшая за метро ў ЗЛ =)
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21224
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 10 Кас 2018 00:49    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

czyk, яшчэ раз, калі трамваі ходзяць чоценька хаця б раз на 5 хвілін, а не паравозікамі, як у нас усё.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 9282
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 10 Кас 2018 06:31    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

czyk пісаў(ла):
Koridorow пісаў(ла):
1) І як вы прапануеце гэта зрабіць на скрыжаваннях з Валгаградскай, Някрасава, Сурганава і асабліва Чырвонай?
2) З сумешчанкі прыбіраць няма куды (ну акрамя як пад вокны дамоў, але я думаю, што жыхары не вельмі ўзрадуюцца)
3) Усё роўна будуць стаяць, пакуль даедуць
4) І як вы гэта прапануеце зрабіць на скрыжаваннях, дзе, як было падлічана летась, было 70% ДТЗ?
5) Цана пытання?

1. Набліжаецца трамвай — запальваецца зялёнае на час праезду. На Валгаградскай, Някрасава і Сурганава. На Чырвонай трэба глядзець, ці можна паскорыць перасячэнне трамваямі скрыжавання, ці пакінуць цяперашнюю цыклічнасць святлафораў.
2. Прыбіраць пад вокны не трэба, трэба дбаць пра бяспеку каляіны па цэнтры.
3. Зноў жа трэба пашукаць, ці няма досведу ў вырашэнні падобных калізій. У любым выпадку даезд павінен быць прыярытэтным, а тэхнічныя рашэнні павінны мінімізаваць магчымасць ДТЗ на каляінах.
4. Разбірацца трэба ў кожным выпадку асобна, падазраю, што для некаторых з гэтых выпадкаў ёсць рэцэпты з сусветнай практыкі.
5. Усё ніжэйшая за метро ў ЗЛ =)

1. Ну а цяпер мы палічым, колькі едзе трамваяў у гадзіну пік праз скрыжаванне з Сурганава. Напрыклад, з 17 да 18.
У накірунку ЗЛ ад Багдана Хмяльніцкага:.
Тм6 - 14 штук
Тм5 - 5 штук
Тм11 - 13 штук.
У накірунку метро пл Коласа адпраўленне ад Чарнышэўскага:
Тм5 - 4 штукі
Тм6 - 14 штук
Тм11 - 13 штук.
Атрымліваем усяго 63 штукі. Вы хоць уяўляеце, што тады будуць пастаўлены ракам і Някрасава, і Сурганава, і Валгаградская? Плюс да таго ж вырасце колькасць ДТЗ - толькі што было зялёнае, а тут -хоп! - чырвонае.
2. А там скрыжаванні, гл. п. 4.
3. Выдаць ДАІшнікам тэлепартатары? Ну не прыедуць жа вокамгненна.
4. Зрабіць бензін па 2 еўра за літр, каб аўтатрафік знізіўся? :-D
5. Прапаную зачыніць метро на праспекце Незалежнасці і пусціць там пасярэдзіне трамвай!!

А наогул пра наш трамвай цудоўна сказана тут)
https://adnosiny.by/jumor/doxlaya-loshad
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
czyk
консультант


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 20.07.2004
Допісы: 595
Адкуль: Менск

ДопісЗмешчанае: 10 Кас 2018 10:20    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Вы кажаце, што развязанне праблемы немагчымае, я ж бачу, што рашэнні нават не спрабавалі шукаць, нават гатовыя рашэнні, датычныя інтэрвалаў, счэпак, рэалізацыі перавагі на скрыжаваннях, сродкаў прадухілення ДТЗ на рэйках.

Koridorow, я не ведаю, колькі каштуе бензін :-). Але калі не працуе сістэма ГТ, думаю, нават 2 эўра не дужа зменшаць попыт. А вось хуткі трамвай, А-палосы з фотафіксацыяй, зручныя хабы (а не як на Філімонава/Незалежнасці), аплата за час карыстання сістэмай ГТ без уліку перасадак. Гэта ўсё не адкрыцці нейкія, ёсць гатовыя рэцэпты, якія можна хаця б паспрабаваць асэнсаваць і прымерыць перш чым ператвараць Мінск у горад-затор.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21224
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 10 Кас 2018 11:34    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

czyk, счэпкі не магчымыя, толькі пераробка вагонаў можа і каму патрэбныя такія інвестыцыя ў стары неактуальны хлам? Усе гэтыя рашэнні тут перацертыя 1000 разоў, не паверыш. І мерылі і прымервалі.
Цытата:
а не як на Філімонава/Незалежнасці)

Там ніхто і не збіраўся рабіць хаб. Ён зараз ля м. Усход і м. Маскоўская.

_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 9282
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 10 Кас 2018 11:49    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

czyk, вы хоць адну счэпку з 60102 бачылі за 17 год, пакуль тут яны ездзяць? :-) 60102 чыста канструктыўна не могуць хадзіць па 2.
Інтэрвалы зарэзаць - ну-ну, рэжце тады паўсюль, сфіга лі адна Коласа павінна будзе ездзіць як пасля грамадзянскай вайны - ззаду на лесвічцы?
Перавага на скрыжаваннях - ну схадзіце вы ў пік на Сурганава, паглядзіце, што там робіцца, і пасля парайце, куды гэта ўсё адтуль перанакіраваць.
І калі што, то ў шапцы адпаведнай тэмы, я адзначаю месца, адкуль пачынаецца затык. Там амаль усё - скрыжаванні.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Владик
летописец


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 09.03.2008
Допісы: 4034
Адкуль: Минск (Озеро)

ДопісЗмешчанае: 10 Кас 2018 20:55    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Почему надо вообще ГАИ ждать обязательно? Повесьте камеры на перекрестках. ГАИ по видео пусть разбираются.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail
Владик
летописец


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 09.03.2008
Допісы: 4034
Адкуль: Минск (Озеро)

ДопісЗмешчанае: 10 Кас 2018 21:00    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Давно перестал открывать тему "Трамвай справился" - так эта бесполезная копипаста сводок Минсктранса настигла меня и здесь.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 9282
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 10 Кас 2018 21:22    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Владик пісаў(ла):
Почему надо вообще ГАИ ждать обязательно? Повесьте камеры на перекрестках. ГАИ по видео пусть разбираются.

Тут нядаўна адна пешахідка на Лагойцы ДТЗ справакавала. ДАІ па відэа разабралася, што вінавата не яна, а кіроўца, які вільнуў у суседні рад, каб яе не збіць :-D
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Dennis
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 24.08.2005
Допісы: 7079
Адкуль: Менск, в/г Уручча, Лясны Гарадок

ДопісЗмешчанае: 10 Кас 2018 21:48    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Владик пісаў(ла):
Давно перестал открывать тему "Трамвай справился" - так эта бесполезная копипаста сводок Минсктранса настигла меня и здесь.

Кстати да. Что то мусье коридоров вылез за пределы хоумленда.
Честно - у нас народ за рулем быдло. Я поездил три дня на уксусах в киеве. Там понарисовали полос для ОТ - типа на в.васильковской-антоновича, жилянской-саксаганского. Верьте или нет никто особо не лезет, хотя на улице традиционная киевская тянучка. Т12,14,40 едут себе обгоняя поток.
У нас бы заняли и не постеснялись.

_________________
Звенит под окнами трамвай:
- Проснулся я - и ты вставай!
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 30.01.2013
Допісы: 9282
Адкуль: Сельгаспасёлак

ДопісЗмешчанае: 10 Кас 2018 21:58    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
Что то мусье коридоров вылез за пределы хоумленда.

Да не, тут дыскусія ішла ў тэме пра спраўленні, частку яе перанеслі сюды)
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Dennis
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 24.08.2005
Допісы: 7079
Адкуль: Менск, в/г Уручча, Лясны Гарадок

ДопісЗмешчанае: 10 Кас 2018 23:25    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Koridorow пісаў(ла):
Цытата:
Что то мусье коридоров вылез за пределы хоумленда.

Да не, тут дыскусія ішла ў тэме пра спраўленні, частку яе перанеслі сюды)

верните все назад :-)

Цытата:
Некалькі дзесяцігоддзяў таму трамвай у нас грукатаў па наступных вуліцах:
- Рэспубліканская
- сам праспект, дарэчы
- Багдановіча
А цяпер уявіце, што б там было, калі б 2 паласы заставаліся адкушанымі пад трамвай

И что было бы? По Республиканской транвай ехал бы, а не стоял как рогатые по 10 минут в пробке. А вообще его там потом унесли на Короля ведь.
С проспекта выпилили бы в 1977 году все равно. Совсем без шансов было уцелеть.
С Богдановича надо было перенести Лелику под дом на Сторожевскую. Можете кинуть в меня тапок - но я кстати считаю что можно вернуть транвай в центр: Мясникова (совмещенка) - Немига (вдоль сквера) - Горвал (между рк и улицей) - Интернациональная - пл.Свободы - Кирилломефодия (все совмещенка с пешеходной улицей) - вернуть транвайно-пешеходный мост - переезд через Богдановича - Старовиленская (совместно с пешеходной) - Сторожевская (обочина по нечетной стороне) - выход на существующую линию. Пустить туда маршруты 4 и 5 - 5 до вокзала, 4 на Октябрьскую (пока рэйки не выдрали) - будет маршрут Зыба-Октябрьская fun
кроме того будет хоть какой-то транспорт к Лелику домой - а то туда на гору только пешком или на авто, связь вокзала с немигой, немиги со сторожевкой, прямой путь с вокзала на Озеро. Самое главное - объезд на случай спраулення на Варвашени, в центре, на Первомайской-Ульяновской.

_________________
Звенит под окнами трамвай:
- Проснулся я - и ты вставай!


Апошні раз рэдагаванае: Dennis (10 Кас 2018 23:30), усяго рэдагавалася 2 раз(оў)
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 21224
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 10 Кас 2018 23:28    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Ну на Старажоўке ў вакууме было б нармальна, пустая вуліца-паркоўка. Толькі няма куды яго там, не па набярэжнай жа вузенечкай да ВДНХ пад мост. Вось і атрымліваецца, што проста фантазіі.
Зразумела ніякіх спускаў як на Герцына ніхто не будзе будаваць.

_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Dennis
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 24.08.2005
Допісы: 7079
Адкуль: Менск, в/г Уручча, Лясны Гарадок

ДопісЗмешчанае: 10 Кас 2018 23:31    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:
Ну на Старажоўке ў вакууме было б нармальна, пустая вуліца-паркоўка. Толькі няма куды яго там, не па набярэжнай жа вузенечкай да ВДНХ пад мост. Вось і атрымліваецца, што проста фантазіі.

Я там расписал. У автомобилистов кроме двух полос на Мясникова даже отбирать ничего не надо. Причем там по сути у паркунов полосы забрать надо будет.
Ах да - еще забрать парковку на Интернациональной. Там примерно 110 достойных граждан каждый день превращают красивую улицу в парковочку. Долбаных 110 машин влазит от Горвала до Ленина...

_________________
Звенит под окнами трамвай:
- Проснулся я - и ты вставай!


Апошні раз рэдагаванае: Dennis (10 Кас 2018 23:38), усяго рэдагавалася 1 раз
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Паказаць допісы:   
Распачаць новую тэму   Адказаць у тэму    Спіс форумаў forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт Гадзінны пояс: UTC + 3
На старонку Папяр.  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 69, 70, 71  Наст.
Старонка 65 з 71
 
Перайсці:  
Вы не можаце распачынаць тэмы
Вы не можаце адказваць на допісы
Вы не можаце рэдагаваць свае допісы
Вы не можаце выдаляць свае допісы
Вы не можаце галасаваць у апытаннях
Вы не можаце прымацоўваць файлы
Вы можаце cпампоўваць файлы


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

0.521 sec