forum.esmasoft.com
Свежие сообщения
 
 FAQFAQ  ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Минск, проблемы трамвайной сети
общественный транспорт городов Беларуси
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 73, 74, 75  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт
Предыдущая тема :: Следующая тема  

Что надо сделать, чтобы по Логойскому тракту и улице Якуба Колоса стало приятно ездить - как пассажирам ОТ, так и автомобилистам?
Закопать трамвай под землю от Красной до Волгоградской
7%
 7%  [ 8 ]
Перенести трамвай на выделенку на Колоса за счет сужения проезжей части до четырех полос
30%
 30%  [ 31 ]
Улучшать условия работы трамвая посредством организационных мер - заборчики, бордюры, столбики, оперативная работа ГАИ
42%
 42%  [ 44 ]
ТраНвай спрауляецца - ничего менять не надо
1%
 1%  [ 2 ]
Дополнить трамвай автобусным маршрутом Карбышева-Бядули
0%
 0%  [ 1 ]
Демонтировать трамвай и заменить его на автобусные маршруты до Дружной, МТЗ
6%
 6%  [ 7 ]
Демонтировать трамвай и проложить троллейбусную линию до пл. Якуба Колоса
9%
 9%  [ 10 ]
Всего проголосовало : 103

Автор Сообщение
IgorS
молчун


Зарегистрирован: 20.04.2005
Сообщения: 2
Откуда: МИНСК

СообщениеДобавлено: 20 Апр 2005 17:30    Заголовок сообщения: А нужен ли такой трамвай? Ответить с цитатой

Последнее время (примерно года 2) стал замечать, что иногда грохот трамвая за окном становится чрезмерным. Оказалось, что новые белорусские трамваи создают шума и вибрации гораздо больше, чем старые рижские. На фига, спрашивается, такой трамвай, от которого все в доме звенит и шатается?
Когда-то по ТВ некий чиновник выступал, что, мол, трамвай-это экологически чистый вид транспорта. Пожил бы он, например, на ул.Первомайской пару дней, с непривычки бы запросился в Новинки.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
str
советник министра


 bytrans

Зарегистрирован: 21.08.2008
Сообщения: 8855
Откуда: Минск

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 12:34    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

czyk, по пунктам.
1) выдрать трамвай
2) заасфальтировать дорогу
3) запустить автобус

альтернативно:
1) выдрать трамвай
2) разрыть улицу
3) прокопать трамвай под землей
4) закопать улицу
5) заасфальтировать
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Iкс
советник министра


 bytrans

Зарегистрирован: 02.12.2005
Сообщения: 21520
Откуда: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 12:48    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Канешне, калі б у нас былі грошы не толькі на метро, аналаг Кракаўскага трамвайнага танэлю можна было б зрабіць. Там 1,5 км.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
czyk
консультант


 bytrans
 Участник ОТрыва

Зарегистрирован: 20.07.2004
Сообщения: 602
Откуда: Менск

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 18:03    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Iкс писал(а):
czyk, я яшчэ ніводнага разу не ехаў на 1001 болей 25 хвілін да Байкальскай, звычайна 17-18. Бывала і 15, але гэта экстрэмальненька было. А 3-ка за 40-45 нават без праблем з рухам. Няўжо шмат хто едзе ей з канца ў канец???
Каму трэба да вакзалу, той і едзе. 43 хвіліны ад ДС, 35 ад Байкальскай, паводле раскладу. Калі праспект не стаіць, Т3 не спазьняецца. Навошта скакаць з траліка ў метро ды яшчэ зь перасадкай на іншую лінію, тым больш з торбай, калі можна сесці і даехаць? 1001 у пік некалькі разоў праехаў забіты пад завязку міма, то бок гэта транспарт, на які нельга разьлічваць, (ну, гэта традыцыйная асаблівасьць маршрутак).
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Iкс
советник министра


 bytrans

Зарегистрирован: 02.12.2005
Сообщения: 21520
Откуда: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 21:16    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

czyk, нешта я раблю не так катаяся ў пік з вакзала на 1001 без праблемаў і ў 3 па 45 хвілін.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
czyk
консультант


 bytrans
 Участник ОТрыва

Зарегистрирован: 20.07.2004
Сообщения: 602
Откуда: Менск

СообщениеДобавлено: 09 Окт 2018 00:25    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

str писал(а):
czyk, по пунктам.
1) выдрать трамвай
2) заасфальтировать дорогу
3) запустить автобус

альтернативно:
1) выдрать трамвай
2) разрыть улицу
3) прокопать трамвай под землей
4) закопать улицу
5) заасфальтировать


1) Даць перавагу трамваю на скрыжаваннях. Зялёнае святло пры набліжэнні, забарона на адначасовыя павароты аўтатранспарту праз рэйкі. Ліквідацыя бессвятлафорных паваротаў аўтатранспарту праз рэйкі. Ліквідацыя бессвятлафорных пешаходных пераходаў праз рэйкі.
2) Аналіз ДТЗ на каляінах і прыняцце рашэнняў па іх прадухіленні.
3) Прыярытэтнае рэагаванне ДАІ на ДТЗ на каляінах.
4) Пры патрэбе выкарыстанне тэхнічных сродкаў для абмежавання магчымасці блакавання каляінаў аўтатранспартаў.
5) Нізкападлогавыя трамваі для паскарэння пасадкі-высадкі.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Alex Litmanen
наше всё


 bytrans

Зарегистрирован: 10.09.2009
Сообщения: 13049
Откуда: г.Минск, Уручье-4

СообщениеДобавлено: 09 Окт 2018 08:17    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Цитата:
Ліквідацыя бессвятлафорных пешаходных пераходаў праз рэйкі.

Не светофор нужен, а приоритет трамваю перед пешеходом. Все равно будут на красный ходить, если далеко до трамвая

_________________
"Перемен требуют наши сердца,
Перемен требуют наши глаза,
В нашем смехе, и в наших слезах, и в пульсации вен,
Перемен, мы ждем перемен!"
гр.Кино
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 30.01.2013
Сообщения: 9634
Откуда: Сельгаспасёлак

СообщениеДобавлено: 09 Окт 2018 08:21    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

1) І як вы прапануеце гэта зрабіць на скрыжаваннях з Валгаградскай, Някрасава, Сурганава і асабліва Чырвонай?
2) З сумешчанкі прыбіраць няма куды (ну акрамя як пад вокны дамоў, але я думаю, што жыхары не вельмі ўзрадуюцца)
3) Усё роўна будуць стаяць, пакуль даедуць
4) І як вы гэта прапануеце зрабіць на скрыжаваннях, дзе, як было падлічана летась, было 70% ДТЗ?
5) Цана пытання?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Iкс
советник министра


 bytrans

Зарегистрирован: 02.12.2005
Сообщения: 21520
Откуда: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

СообщениеДобавлено: 09 Окт 2018 08:58    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Цитата:
Цана пытання?

Прыкладна 2 ляма баксаў*130 вагонаў, ну няхай гармошкі не патрэбныя на ўсім, ну 100 вагонаў.
Цитата:
1) І як вы прапануеце гэта зрабіць на скрыжаваннях з Валгаградскай, Някрасава, Сурганава і асабліва Чырвонай?

Быццам бы я бачыў на вялікіх скрыжаваннях у Еўропе такое, але я б не сказаў, што там ішлі часта трамваі, па хвілін 7-10 паміж вагонамі, што ніяк не перашкаджала аўто.

_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 30.01.2013
Сообщения: 9634
Откуда: Сельгаспасёлак

СообщениеДобавлено: 09 Окт 2018 09:18    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Iкс, ну а тут у пік ледзь не на кожным цыкле валяць. Зноў жа пытанне разгалінавання сеткі...
Цитата:
Прыкладна 2 ляма баксаў*130 вагонаў, ну няхай гармошкі не патрэбныя на ўсім, ну 100 вагонаў.

Да за такія грошы можна ляхтробусаў накупіць з паралельнай арганізацыяй хуткасных маршрутаў і яшчэ застанецца.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
str
советник министра


 bytrans

Зарегистрирован: 21.08.2008
Сообщения: 8855
Откуда: Минск

СообщениеДобавлено: 09 Окт 2018 09:40    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Цитата:
Прыкладна 2 ляма баксаў*130 вагонаў, ну няхай гармошкі не патрэбныя на ўсім, ну 100 вагонаў.

а оборудование в депо, а остановки? можно считать что еще на 50% все дороже будет.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Iкс
советник министра


 bytrans

Зарегистрирован: 02.12.2005
Сообщения: 21520
Откуда: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

СообщениеДобавлено: 09 Окт 2018 09:52    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

str, ну аб вагонах быў пункт я і адказаў. А дэпо там увогуле амаль, што новае трэба.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
czyk
консультант


 bytrans
 Участник ОТрыва

Зарегистрирован: 20.07.2004
Сообщения: 602
Откуда: Менск

СообщениеДобавлено: 09 Окт 2018 23:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Koridorow писал(а):
1) І як вы прапануеце гэта зрабіць на скрыжаваннях з Валгаградскай, Някрасава, Сурганава і асабліва Чырвонай?
2) З сумешчанкі прыбіраць няма куды (ну акрамя як пад вокны дамоў, але я думаю, што жыхары не вельмі ўзрадуюцца)
3) Усё роўна будуць стаяць, пакуль даедуць
4) І як вы гэта прапануеце зрабіць на скрыжаваннях, дзе, як было падлічана летась, было 70% ДТЗ?
5) Цана пытання?

1. Набліжаецца трамвай — запальваецца зялёнае на час праезду. На Валгаградскай, Някрасава і Сурганава. На Чырвонай трэба глядзець, ці можна паскорыць перасячэнне трамваямі скрыжавання, ці пакінуць цяперашнюю цыклічнасць святлафораў.
2. Прыбіраць пад вокны не трэба, трэба дбаць пра бяспеку каляіны па цэнтры.
3. Зноў жа трэба пашукаць, ці няма досведу ў вырашэнні падобных калізій. У любым выпадку даезд павінен быць прыярытэтным, а тэхнічныя рашэнні павінны мінімізаваць магчымасць ДТЗ на каляінах.
4. Разбірацца трэба ў кожным выпадку асобна, падазраю, што для некаторых з гэтых выпадкаў ёсць рэцэпты з сусветнай практыкі.
5. Усё ніжэйшая за метро ў ЗЛ =)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Iкс
советник министра


 bytrans

Зарегистрирован: 02.12.2005
Сообщения: 21520
Откуда: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

СообщениеДобавлено: 10 Окт 2018 00:49    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

czyk, яшчэ раз, калі трамваі ходзяць чоценька хаця б раз на 5 хвілін, а не паравозікамі, як у нас усё.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 30.01.2013
Сообщения: 9634
Откуда: Сельгаспасёлак

СообщениеДобавлено: 10 Окт 2018 06:31    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

czyk писал(а):
Koridorow писал(а):
1) І як вы прапануеце гэта зрабіць на скрыжаваннях з Валгаградскай, Някрасава, Сурганава і асабліва Чырвонай?
2) З сумешчанкі прыбіраць няма куды (ну акрамя як пад вокны дамоў, але я думаю, што жыхары не вельмі ўзрадуюцца)
3) Усё роўна будуць стаяць, пакуль даедуць
4) І як вы гэта прапануеце зрабіць на скрыжаваннях, дзе, як было падлічана летась, было 70% ДТЗ?
5) Цана пытання?

1. Набліжаецца трамвай — запальваецца зялёнае на час праезду. На Валгаградскай, Някрасава і Сурганава. На Чырвонай трэба глядзець, ці можна паскорыць перасячэнне трамваямі скрыжавання, ці пакінуць цяперашнюю цыклічнасць святлафораў.
2. Прыбіраць пад вокны не трэба, трэба дбаць пра бяспеку каляіны па цэнтры.
3. Зноў жа трэба пашукаць, ці няма досведу ў вырашэнні падобных калізій. У любым выпадку даезд павінен быць прыярытэтным, а тэхнічныя рашэнні павінны мінімізаваць магчымасць ДТЗ на каляінах.
4. Разбірацца трэба ў кожным выпадку асобна, падазраю, што для некаторых з гэтых выпадкаў ёсць рэцэпты з сусветнай практыкі.
5. Усё ніжэйшая за метро ў ЗЛ =)

1. Ну а цяпер мы палічым, колькі едзе трамваяў у гадзіну пік праз скрыжаванне з Сурганава. Напрыклад, з 17 да 18.
У накірунку ЗЛ ад Багдана Хмяльніцкага:.
Тм6 - 14 штук
Тм5 - 5 штук
Тм11 - 13 штук.
У накірунку метро пл Коласа адпраўленне ад Чарнышэўскага:
Тм5 - 4 штукі
Тм6 - 14 штук
Тм11 - 13 штук.
Атрымліваем усяго 63 штукі. Вы хоць уяўляеце, што тады будуць пастаўлены ракам і Някрасава, і Сурганава, і Валгаградская? Плюс да таго ж вырасце колькасць ДТЗ - толькі што было зялёнае, а тут -хоп! - чырвонае.
2. А там скрыжаванні, гл. п. 4.
3. Выдаць ДАІшнікам тэлепартатары? Ну не прыедуць жа вокамгненна.
4. Зрабіць бензін па 2 еўра за літр, каб аўтатрафік знізіўся? :-D
5. Прапаную зачыніць метро на праспекце Незалежнасці і пусціць там пасярэдзіне трамвай!!

А наогул пра наш трамвай цудоўна сказана тут)
https://adnosiny.by/jumor/doxlaya-loshad
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
czyk
консультант


 bytrans
 Участник ОТрыва

Зарегистрирован: 20.07.2004
Сообщения: 602
Откуда: Менск

СообщениеДобавлено: 10 Окт 2018 10:20    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Вы кажаце, што развязанне праблемы немагчымае, я ж бачу, што рашэнні нават не спрабавалі шукаць, нават гатовыя рашэнні, датычныя інтэрвалаў, счэпак, рэалізацыі перавагі на скрыжаваннях, сродкаў прадухілення ДТЗ на рэйках.

Koridorow, я не ведаю, колькі каштуе бензін :-). Але калі не працуе сістэма ГТ, думаю, нават 2 эўра не дужа зменшаць попыт. А вось хуткі трамвай, А-палосы з фотафіксацыяй, зручныя хабы (а не як на Філімонава/Незалежнасці), аплата за час карыстання сістэмай ГТ без уліку перасадак. Гэта ўсё не адкрыцці нейкія, ёсць гатовыя рэцэпты, якія можна хаця б паспрабаваць асэнсаваць і прымерыць перш чым ператвараць Мінск у горад-затор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Iкс
советник министра


 bytrans

Зарегистрирован: 02.12.2005
Сообщения: 21520
Откуда: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

СообщениеДобавлено: 10 Окт 2018 11:34    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

czyk, счэпкі не магчымыя, толькі пераробка вагонаў можа і каму патрэбныя такія інвестыцыя ў стары неактуальны хлам? Усе гэтыя рашэнні тут перацертыя 1000 разоў, не паверыш. І мерылі і прымервалі.
Цитата:
а не як на Філімонава/Незалежнасці)

Там ніхто і не збіраўся рабіць хаб. Ён зараз ля м. Усход і м. Маскоўская.

_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 30.01.2013
Сообщения: 9634
Откуда: Сельгаспасёлак

СообщениеДобавлено: 10 Окт 2018 11:49    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

czyk, вы хоць адну счэпку з 60102 бачылі за 17 год, пакуль тут яны ездзяць? :-) 60102 чыста канструктыўна не могуць хадзіць па 2.
Інтэрвалы зарэзаць - ну-ну, рэжце тады паўсюль, сфіга лі адна Коласа павінна будзе ездзіць як пасля грамадзянскай вайны - ззаду на лесвічцы?
Перавага на скрыжаваннях - ну схадзіце вы ў пік на Сурганава, паглядзіце, што там робіцца, і пасля парайце, куды гэта ўсё адтуль перанакіраваць.
І калі што, то ў шапцы адпаведнай тэмы, я адзначаю месца, адкуль пачынаецца затык. Там амаль усё - скрыжаванні.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Владик
летописец


 bytrans
 Участник ОТрыва

Зарегистрирован: 09.03.2008
Сообщения: 4036
Откуда: Минск (Озеро)

СообщениеДобавлено: 10 Окт 2018 20:55    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Почему надо вообще ГАИ ждать обязательно? Повесьте камеры на перекрестках. ГАИ по видео пусть разбираются.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Владик
летописец


 bytrans
 Участник ОТрыва

Зарегистрирован: 09.03.2008
Сообщения: 4036
Откуда: Минск (Озеро)

СообщениеДобавлено: 10 Окт 2018 21:00    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Давно перестал открывать тему "Трамвай справился" - так эта бесполезная копипаста сводок Минсктранса настигла меня и здесь.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 30.01.2013
Сообщения: 9634
Откуда: Сельгаспасёлак

СообщениеДобавлено: 10 Окт 2018 21:22    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Владик писал(а):
Почему надо вообще ГАИ ждать обязательно? Повесьте камеры на перекрестках. ГАИ по видео пусть разбираются.

Тут нядаўна адна пешахідка на Лагойцы ДТЗ справакавала. ДАІ па відэа разабралася, што вінавата не яна, а кіроўца, які вільнуў у суседні рад, каб яе не збіць :-D
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Dennis
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 24.08.2005
Сообщения: 7217
Откуда: Менск, в/г Уручча, Лясны Гарадок

СообщениеДобавлено: 10 Окт 2018 21:48    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Владик писал(а):
Давно перестал открывать тему "Трамвай справился" - так эта бесполезная копипаста сводок Минсктранса настигла меня и здесь.

Кстати да. Что то мусье коридоров вылез за пределы хоумленда.
Честно - у нас народ за рулем быдло. Я поездил три дня на уксусах в киеве. Там понарисовали полос для ОТ - типа на в.васильковской-антоновича, жилянской-саксаганского. Верьте или нет никто особо не лезет, хотя на улице традиционная киевская тянучка. Т12,14,40 едут себе обгоняя поток.
У нас бы заняли и не постеснялись.

_________________
Звенит под окнами трамвай:
- Проснулся я - и ты вставай!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 30.01.2013
Сообщения: 9634
Откуда: Сельгаспасёлак

СообщениеДобавлено: 10 Окт 2018 21:58    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Цитата:
Что то мусье коридоров вылез за пределы хоумленда.

Да не, тут дыскусія ішла ў тэме пра спраўленні, частку яе перанеслі сюды)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Dennis
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 24.08.2005
Сообщения: 7217
Откуда: Менск, в/г Уручча, Лясны Гарадок

СообщениеДобавлено: 10 Окт 2018 23:25    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Koridorow писал(а):
Цитата:
Что то мусье коридоров вылез за пределы хоумленда.

Да не, тут дыскусія ішла ў тэме пра спраўленні, частку яе перанеслі сюды)

верните все назад :-)

Цитата:
Некалькі дзесяцігоддзяў таму трамвай у нас грукатаў па наступных вуліцах:
- Рэспубліканская
- сам праспект, дарэчы
- Багдановіча
А цяпер уявіце, што б там было, калі б 2 паласы заставаліся адкушанымі пад трамвай

И что было бы? По Республиканской транвай ехал бы, а не стоял как рогатые по 10 минут в пробке. А вообще его там потом унесли на Короля ведь.
С проспекта выпилили бы в 1977 году все равно. Совсем без шансов было уцелеть.
С Богдановича надо было перенести Лелику под дом на Сторожевскую. Можете кинуть в меня тапок - но я кстати считаю что можно вернуть транвай в центр: Мясникова (совмещенка) - Немига (вдоль сквера) - Горвал (между рк и улицей) - Интернациональная - пл.Свободы - Кирилломефодия (все совмещенка с пешеходной улицей) - вернуть транвайно-пешеходный мост - переезд через Богдановича - Старовиленская (совместно с пешеходной) - Сторожевская (обочина по нечетной стороне) - выход на существующую линию. Пустить туда маршруты 4 и 5 - 5 до вокзала, 4 на Октябрьскую (пока рэйки не выдрали) - будет маршрут Зыба-Октябрьская fun
кроме того будет хоть какой-то транспорт к Лелику домой - а то туда на гору только пешком или на авто, связь вокзала с немигой, немиги со сторожевкой, прямой путь с вокзала на Озеро. Самое главное - объезд на случай спраулення на Варвашени, в центре, на Первомайской-Ульяновской.

_________________
Звенит под окнами трамвай:
- Проснулся я - и ты вставай!


Последний раз редактировалось: Dennis (10 Окт 2018 23:30), всего редактировалось 2 раз(а)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Iкс
советник министра


 bytrans

Зарегистрирован: 02.12.2005
Сообщения: 21520
Откуда: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

СообщениеДобавлено: 10 Окт 2018 23:28    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ну на Старажоўке ў вакууме было б нармальна, пустая вуліца-паркоўка. Толькі няма куды яго там, не па набярэжнай жа вузенечкай да ВДНХ пад мост. Вось і атрымліваецца, што проста фантазіі.
Зразумела ніякіх спускаў як на Герцына ніхто не будзе будаваць.

_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Dennis
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 24.08.2005
Сообщения: 7217
Откуда: Менск, в/г Уручча, Лясны Гарадок

СообщениеДобавлено: 10 Окт 2018 23:31    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Цитата:
Ну на Старажоўке ў вакууме было б нармальна, пустая вуліца-паркоўка. Толькі няма куды яго там, не па набярэжнай жа вузенечкай да ВДНХ пад мост. Вось і атрымліваецца, што проста фантазіі.

Я там расписал. У автомобилистов кроме двух полос на Мясникова даже отбирать ничего не надо. Причем там по сути у паркунов полосы забрать надо будет.
Ах да - еще забрать парковку на Интернациональной. Там примерно 110 достойных граждан каждый день превращают красивую улицу в парковочку. Долбаных 110 машин влазит от Горвала до Ленина...

_________________
Звенит под окнами трамвай:
- Проснулся я - и ты вставай!


Последний раз редактировалось: Dennis (10 Окт 2018 23:38), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт Часовой пояс: UTC + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 73, 74, 75  След.
Страница 65 из 75
 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы
Вы можете скачивать файлы


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

0.629 sec