forum.esmasoft.com
Свежие сообщения
 
 FAQFAQ  ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Минск, проблемы трамвайной сети
общественный транспорт городов Беларуси
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 67, 68, 69  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт
Предыдущая тема :: Следующая тема  

Что надо сделать, чтобы по Логойскому тракту и улице Якуба Колоса стало приятно ездить - как пассажирам ОТ, так и автомобилистам?
Закопать трамвай под землю от Красной до Волгоградской
8%
 8%  [ 8 ]
Перенести трамвай на выделенку на Колоса за счет сужения проезжей части до четырех полос
30%
 30%  [ 30 ]
Улучшать условия работы трамвая посредством организационных мер - заборчики, бордюры, столбики, оперативная работа ГАИ
42%
 42%  [ 41 ]
ТраНвай спрауляецца - ничего менять не надо
2%
 2%  [ 2 ]
Дополнить трамвай автобусным маршрутом Карбышева-Бядули
0%
 0%  [ 0 ]
Демонтировать трамвай и заменить его на автобусные маршруты до Дружной, МТЗ
6%
 6%  [ 6 ]
Демонтировать трамвай и проложить троллейбусную линию до пл. Якуба Колоса
10%
 10%  [ 10 ]
Всего проголосовало : 97

Автор Сообщение
IgorS
молчун


Зарегистрирован: 20.04.2005
Сообщения: 2
Откуда: МИНСК

СообщениеДобавлено: 20 Апр 2005 17:30    Заголовок сообщения: А нужен ли такой трамвай? Ответить с цитатой

Последнее время (примерно года 2) стал замечать, что иногда грохот трамвая за окном становится чрезмерным. Оказалось, что новые белорусские трамваи создают шума и вибрации гораздо больше, чем старые рижские. На фига, спрашивается, такой трамвай, от которого все в доме звенит и шатается?
Когда-то по ТВ некий чиновник выступал, что, мол, трамвай-это экологически чистый вид транспорта. Пожил бы он, например, на ул.Первомайской пару дней, с непривычки бы запросился в Новинки.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Лёлик
наше всё


 bytrans

Зарегистрирован: 23.08.2006
Сообщения: 13917
Откуда: Mинск

СообщениеДобавлено: 09 Июн 2018 11:25    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Транспортом в столице управляют 2 убогих понаехавших. Отсюда все беды.
А третий понаехавший делает вместо карманов выпертые площадки. Потому что ему приснилось что он Бог ОДД.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Iкс
советник министра


 bytrans

Зарегистрирован: 02.12.2005
Сообщения: 21040
Откуда: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

СообщениеДобавлено: 09 Июн 2018 19:49    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

З 143 у іх будзе старая мантра аб ДС
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Alex Litmanen
наше всё


 bytrans

Зарегистрирован: 10.09.2009
Сообщения: 12414
Откуда: г.Минск, Уручье-4

СообщениеДобавлено: 09 Июн 2018 20:12    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Так уже ж отошли от ДС? На обед а143Д по нынешнему а143
_________________
"Перемен требуют наши сердца,
Перемен требуют наши глаза,
В нашем смехе, и в наших слезах, и в пульсации вен,
Перемен, мы ждем перемен!"
гр.Кино
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 30.01.2013
Сообщения: 9065
Откуда: Сельгаспасёлак

СообщениеДобавлено: 09 Июн 2018 20:21    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Iкс писал(а):
З 143 у іх будзе старая мантра аб ДС


Ага, толькі ў 115 цяпер ДС няма.
Іншая справа, што раней, акрамя мантр, нічога і не было.
А зараз і іх не стала :-D
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 30.01.2013
Сообщения: 9065
Откуда: Сельгаспасёлак

СообщениеДобавлено: 07 Окт 2018 11:48    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

07.10.2018

С 09.00 на Логойский тракт, 15/4 в направлении ДС "З.Луг" из-за ДТП произошла остановка движения трамваев на маршрутах № 5,6,11. Движение трамваев маршрута № 5 организовано до РК "З.Бядули"; № 6,11 до ДС "Озеро". Организован временный автобусный маршрут № 906 " Красная - ДС Карбышева".

Движение возобновлено в 09.30
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
czyk
консультант


 bytrans
 Участник ОТрыва

Зарегистрирован: 20.07.2004
Сообщения: 585
Откуда: Менск

СообщениеДобавлено: 07 Окт 2018 23:19    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

А ёсць тэмы «Т3 на Партызанскім справіўся»? «А100 на праспекце справіўся»? Чаму прычапіліся да трамвая?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 30.01.2013
Сообщения: 9065
Откуда: Сельгаспасёлак

СообщениеДобавлено: 07 Окт 2018 23:33    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

czyk, таму што адзін з транспартных кіраўнікоў горада заявіў у далёкім 2015-м годзе, што трамвай на Коласа спраўляецца на 100% :-)
З.ы. Пад А100 метро ходзіць, а ў Т3 непрыкрытых участкаў няма (А61, 88, метро, аўтобусы і 59-ы ляхтробус + усё, што ходзіць па Маякоўскага на Кірава)


Последний раз редактировалось: Koridorow (07 Окт 2018 23:40), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Лёлик
наше всё


 bytrans

Зарегистрирован: 23.08.2006
Сообщения: 13917
Откуда: Mинск

СообщениеДобавлено: 07 Окт 2018 23:38    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

А через месяц вторая звязда заявила что транвай на Колоса-пачцимятро.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
czyk
консультант


 bytrans
 Участник ОТрыва

Зарегистрирован: 20.07.2004
Сообщения: 585
Откуда: Менск

СообщениеДобавлено: 07 Окт 2018 23:56    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Koridorow, добра, спазьненне з-за А100 я згодны запісаць на сваю неабазнанасць у спецыфіцы функцыянавання наземнага транспарту на праспекце Незалежнасці.
Але калі ты едзеш на цягнік, а твой Т3 завісае ў раёне Ванеева, то ўжо няма куды бегчы. І я ня першы год на Ангары, Т3 пачаў «спраўляцца» менавіта ў апошнія год-два стабільна ў пік. І калі датычна трамваю на Якуба Коласа можна весці размову пра тэхнічныя рашэнні, адасабленне шляхоў, наладку святлафораў, забарону паваротаў з каляін і гэтак далей, то ў выпадку Т3 застаецца марыць пра трамвай на Партызанскім, каб мець роўныя стартавыя ўмовы з Якуба Коласа. Бо А-палосы, нават калі на іх наважацца ўлады, ня спыняць народ, які гатовы, скажам, ператварыць кальцо на Ванеева ў безнадзейны стаяк дзеля сваіх калгасных прынцыпаў і ўпёртасці.

Ну і гэтак заядаццца ад цытатаў чыноўнікаў — сябе не шкадаваць. Я, скажам, памятаю цытату часоў, калі ў А81 нельга было ўплішчыцца ўжо на Бялецкага «Па дахах аўтобусаў, што ідуць на Чыгуначнай, можна пешшу дайсьці да Паўднёвага Захаду». Усе пасьмяяліся. Ясна, што А81 не спраўляўся тады кожны дзень.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 30.01.2013
Сообщения: 9065
Откуда: Сельгаспасёлак

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 00:09    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

czyk, ну Т3 усё роўна ідзе з Ангары праз Магілёўскую, а метро ў нас дохне не кожны месяц нават. Чым не варыянт да вакзалу ў выпадку жорсткай прывязкі па часе?
Што да А100 - я сам трапіў на спраўленне тады, калі на пл Коласа быў не так даўно замес з маршруткай. Ну і чорт з ім - пайшоў у метро і спакойна даехаў у пункт прызначэння.
І ладна б там трамвай спраўляўся разы два на месяц - ну ўсякае бывае. Але ж не трохзначнымі лічбамі за год. Прычым з улікам сродкаў, якія ў яго інфраструктуру ўкладзены...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
czyk
консультант


 bytrans
 Участник ОТрыва

Зарегистрирован: 20.07.2004
Сообщения: 585
Откуда: Менск

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 00:27    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Koridorow писал(а):
czyk, ну Т3 усё роўна ідзе з Ангары праз Магілёўскую, а метро ў нас дохне не кожны месяц нават. Чым не варыянт да вакзалу ў выпадку жорсткай прывязкі па часе?

Цалкам варыянт, калі ведаць, што Т3 рэгулярна «спраўляецца». Але звычайна чалавек разьлічвае, што даедзе да пункта, пазначанага на маршрутным указальніку.
І, як на мой погляд, права чалавека на гэта разьлічваць павінна з усіх сілаў падтрымлівацца гарадскімі ўладамі. Што ў дачыненні да Якуба Коласа, што ў дачыненні да Партызанскага праспекта ці Незалежнасці.

Таму, як на мой погляд, было б карысней шукаць і прапаноўваць шляхі, як зрабіць так, каб трамвай на Коласа ездзіў без затрымак, як і А100, як і Тб3. І калі ёсць тэхнічныя рашэнні, каб наблізіць трамвай у ЗЛ да тэмпаў і зручнасці хуткаснага рэйкавага транспарту, то такія рашэнні і трэба шукаць і прапаноўваць. Нават калі яны будуць не даспадобы аўтамабілістам.

Бо цяперашні запал тэмы, выглядае, ліе ваду на млын прыхільнікаў закрыцця трамваю. Відавочна, што пасля гэтага будзе «спраўляцца» любы іншы транспарт і нашмат горш.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 30.01.2013
Сообщения: 9065
Откуда: Сельгаспасёлак

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 08:17    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

czyk, дазвольце з Вамі не пагадзіцца.
Некалькі дзесяцігоддзяў таму трамвай у нас грукатаў па наступных вуліцах:
- Рэспубліканская
- сам праспект, дарэчы
- Багдановіча
А цяпер уявіце, што б там было, калі б 2 паласы заставаліся адкушанымі пад трамвай LOL
Цитата:
І калі ёсць тэхнічныя рашэнні, каб наблізіць трамвай у ЗЛ да тэмпаў і зручнасці хуткаснага рэйкавага транспарту, то такія рашэнні і трэба шукаць і прапаноўваць.

Знесці 5-павярхоўкі ўздоўж Коласа? Варыянт залаты (у грашовым сэнсе слова) і да таго ж досвед Лагойкі і Бронкса паказвае, што гэта не панацэя (прычым там яшчэ і дублёры ходзяць).
Закапаць пад зямлю? Варыянт таксама залаты.
Зараз жа ў нас дэ-факта трамвай дзеля трамвая. А які ў гэтым сэнс?
Што да тралейбуса - зноў жа, усё ўпіраецца ў жаданне некаторых кіраўнікоў ад транспарту. На Адэсу ідуць тралейбусы, якія катаюцца па Партызанскім са складзенымі рагамі.


Последний раз редактировалось: Koridorow (08 Окт 2018 08:20), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Driver>BY
эксперт


 bytrans

Зарегистрирован: 29.10.2011
Сообщения: 1246
Откуда: Менск, Слуцкая шаша

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 08:17    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

czyk, кому Вы собрались что предлагать? У нас тут специалисты сидят великие, которые просто развалили трамвайную систему в городе, а точнее делают всё, чтобы ничего не делать. И у них на все предложения ответы: "#без сопливых разберемся", "#трамвай справляется, "#пачтимятро". Речь не только о "трамвай справился на Коласа", но и техническом состоянии вагонов, у которых и тормоза отказывали и догоняли они друг друга и автомобили сносили и которые не отвечают современным требованиям и построены по лекалам полувековой давности.

"Прамову сваю гавары" осталось при Машерове. Сейчас обратной связи почти нет. Всюду маленькие наполеончики, Угрюм-Бурчеевы и генералы-адмиралы-временщики. И если они захотят однажды выдрать рельсы, они это сделают, без вашего и моего мнения.


Последний раз редактировалось: Driver>BY (08 Окт 2018 08:48), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Iкс
советник министра


 bytrans

Зарегистрирован: 02.12.2005
Сообщения: 21040
Откуда: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 08:38    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

І гэта не датычыцца толькі трамвая.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
czyk
консультант


 bytrans
 Участник ОТрыва

Зарегистрирован: 20.07.2004
Сообщения: 585
Откуда: Менск

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 09:15    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Koridorow писал(а):
А цяпер уявіце, што б там было, калі б 2 паласы заставаліся адкушанымі пад трамвай LOL

Магчыма, транспартны попыт быў бы зрушаны ў бок карыстання грамадскім транспартам, а не асабістым аўтамабілем.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 30.01.2013
Сообщения: 9065
Откуда: Сельгаспасёлак

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 09:28    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

czyk писал(а):
Koridorow писал(а):
А цяпер уявіце, што б там было, калі б 2 паласы заставаліся адкушанымі пад трамвай LOL

Магчыма, транспартны попыт быў бы зрушаны ў бок карыстання грамадскім транспартам, а не асабістым аўтамабілем.

"Да дело вовсе не в гусях, а все неладно" © У.Высоцкі.
Калі б там трамвай застаўся, то яшчэ б больш народу перасела на асабістыя аўто. Бо спраўленні б ішлі плынню)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
czyk
консультант


 bytrans
 Участник ОТрыва

Зарегистрирован: 20.07.2004
Сообщения: 585
Откуда: Менск

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 09:36    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Koridorow писал(а):
czyk писал(а):
Koridorow писал(а):
А цяпер уявіце, што б там было, калі б 2 паласы заставаліся адкушанымі пад трамвай LOL

Магчыма, транспартны попыт быў бы зрушаны ў бок карыстання грамадскім транспартам, а не асабістым аўтамабілем.

"Да дело вовсе не в гусях, а все неладно" © У.Высоцкі.
Калі б там трамвай застаўся, то яшчэ б больш народу перасела на асабістыя аўто. Бо спраўленні б ішлі плынню)
Ну, горад павінен расстаўляць прыярэтэты так, каб калі нават «спраўляюцца» аўтамабілі, ГТ ехаў. Здаецца, ёсць рэцэпты і для трамваяў і для нярэйкавага транспарту. Колькі палос застанецца пэрсанальнаму аўтамабілю, горад павінна цікавіць у апошнюю чаргу. Ды хоць ноль.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 30.01.2013
Сообщения: 9065
Откуда: Сельгаспасёлак

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 09:40    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ну як паедзе прывязаны да рэек або КС транспарт, калі перад ім заблакавана дарога?
Не будзем хадзіць далёка. Учора я быў на Лагойцы. Першы раз праязджаў на А113 у бок Экспабела якраз тады, калі трамвай справіўся на скрыжаванні з Алешава. Трамвай стаіць, аўтобус едзе. На мінулым жа тыдні бачыў на той жа самай Лагойцы ў адной з палос "паравозік". А113, на якім я ехаў, вільнуў у суседнюю паласу і папёр далей па маршруце.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Iкс
советник министра


 bytrans

Зарегистрирован: 02.12.2005
Сообщения: 21040
Откуда: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 09:52    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

czyk, справа ў тым, што горад гэта для ўсіх, а не толькі трамваяў ці толькі аўто. ДЛя нерэйкавага ГТ я бачу выхад у А-палосах з камерамі назірання. Пакуль жа А-паласа ля Цырка - поўны цырк, корак з аўто.
А на т3 да Вакзала я апошні раз рэгулярна, а не пакатацца ездзіў яшчэ на вельмі старых ЗІУ, значыць годзе ў 96-97. З часоў метро (асабліва Магілёўкі) - толькі на ім, калі лянота перасаджвацца - на 1001. Гэта да тэмы, што трэба мець экспрэссы, такі варыянт, калі і да рэек не прывязаны і танны і не марудны. І калі што, Ванеева можна аб'ехаць тое ж.

_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
czyk
консультант


 bytrans
 Участник ОТрыва

Зарегистрирован: 20.07.2004
Сообщения: 585
Откуда: Менск

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 10:01    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Выдатна, што А113 едзе. Выпадак з трамваем на Алешава трэба праааналізаваць і вырашыць, як мінімізаваць верагоднасьць ягонага паўтарэньня.
Я таксама на тым тыдні ехаў на аўтобусе — № 100. Ад Камуністычнай да Камсамольскай ён цягнуўся хвілін 20-25, нягледзячы на А-паласу.
Мне падаецца наіўным разьлічваць на тое, што выпільваньне трамваю дадасьць стабільнасьці і надзейнасьці працы ГТ.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Driver>BY
эксперт


 bytrans

Зарегистрирован: 29.10.2011
Сообщения: 1246
Откуда: Менск, Слуцкая шаша

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 10:14    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

czyk писал(а):
Выдатна, што А113 едзе. Выпадак з трамваем на Алешава трэба праааналізаваць і вырашыць, як мінімізаваць верагоднасьць ягонага паўтарэньня.

Извините, но кто это будет решать? До этого сколько лет никто не чесался. Мы с вами в Минсктрансе не работаем. Можно сколько угодно обивать пороги, подавать челобитные с предложениями и инициативами. Пустое дело. О плюрализме говорили 30 лет назад, причем именно что только говорили. Сейчас плюрализм, вновь, слово ругательное. Как дядя начальник сказал, так и будет.
czyk писал(а):
Мне падаецца наіўным разьлічваць на тое, што выпільваньне трамваю дадасьць стабільнасьці і надзейнасьці працы ГТ.

Опять же это не нам с вами решать и даже предлагать. Захотят генеральчики и наполеончики - выпилят хоть завтра, не захотят - будут его "тошнить" ещё Н-ное количество лет, как "тошнили" последние лет 10.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 30.01.2013
Сообщения: 9065
Откуда: Сельгаспасёлак

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 10:23    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Цитата:
Ад Камуністычнай да Камсамольскай ён цягнуўся хвілін 20-25, нягледзячы на А-паласу.

Ну дык пад праспектам ёсць метро, наверсе ёсць А115э, калі ён падыходзіць па прыпынках. А тое, што сотня тармазнутая, даўно не сакрэт.
115, дарэчы, нават у вячэрні пік гоніць з нармальнай хуткасцю, пакідаючы ззаду 100. Адзінае - можа пастаяць ад Купалы да Энгельса, але больш чым на 5 хвілін я не трапляў.
Цитата:
Мне падаецца наіўным разьлічваць на тое, што выпільваньне трамваю дадасьць стабільнасьці і надзейнасьці працы ГТ.

Ну, па-першае, выпільванне трамваю павялічыць колькасць палос на 2 штукі, а па-другое, з'явіцца не прывязаны ГТ. Тралейбусы з АХ у нас рабіць навучыліся, ляхтробус і аўтобус зыходна такія па сваёй прыродзе.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
czyk
консультант


 bytrans
 Участник ОТрыва

Зарегистрирован: 20.07.2004
Сообщения: 585
Откуда: Менск

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 10:40    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Iкс, 1001 у заторы «спраўляецца» ў тым самым месцы, што і Тб3.
Driver>BY, шкада, што на форуме няма опцыі «like». Але інэрцыйнасьць чыноўнікаў не павінна быць кляпам для меркаваньняў людзей.
Трамвай — патэнцыйна хуткі, высокаправазны, незалежны ад затораў транспарт.
Давайце зьбярэм кароткую інструкцыю па пунктах, як зрабіць, каб трамвай не «спраўляўся» на Коласа, замацуем у топе, без аглядкі на чыноўнікаў.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Koridorow
генератор трафика


 bytrans

Зарегистрирован: 30.01.2013
Сообщения: 9065
Откуда: Сельгаспасёлак

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 10:46    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Хуткі, але стаіць на левых паваротах у той час, як 1 і 2 палосы едуць. Да і 37 на Лагойцы не нашмат павольней едзе.
Высокаправазны, але не ўмее хадзіць па СМА і мае напаўняльнасць менш за МАЗ-105.
Незалежны ад затораў, але чамусьці мне так і не назвалі вуліцу, дзе татальных зрываў больш, чым на Коласа.
Я нават не ўяўляю, колькі бабла трэба ўкласці, каб тут зрабіць нармальны трамвай. Адзін ПС пацягне на многія дзясяткі мільёнаў грынбэксаў.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Iкс
советник министра


 bytrans

Зарегистрирован: 02.12.2005
Сообщения: 21040
Откуда: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

СообщениеДобавлено: 08 Окт 2018 10:55    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

czyk, я яшчэ ніводнага разу не ехаў на 1001 болей 25 хвілін да Байкальскай, звычайна 17-18. Бывала і 15, але гэта экстрэмальненька было. А 3-ка за 40-45 нават без праблем з рухам. Няўжо шмат хто едзе ей з канца ў канец???
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт Часовой пояс: UTC + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 67, 68, 69  След.
Страница 64 из 69
 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы
Вы можете скачивать файлы


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

0.244 sec