forum.esmasoft.com
Fresh posts
 
 FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Для гостей Беларуси и Минска
общественный транспорт городов Беларуси
Goto page 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Next
 
Post new topic   Reply to topic    forum.esmasoft.com Forum Index -> Белорусский транспорт
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Янковский Андрей
молчун


Joined: 20 Apr 2006
Posts: 2

PostPosted: 20 Apr 2006 22:06    Post subject: Для гостей Беларуси и Минска Reply with quote

Привет всем!
Я любитель транспорта из Днепропетровска, собираюсь (если удастся взять билеты) на майские праздники приехать в Белоруссию. Естественно, главным образом с целью пофотографировать автобусы, троллейбусы, трамваи. Скорее всего со мной будет один товарищ из Киева, тоже фанат транспорта. Мы планируем приехать в Минск 29 или 30 апреля и пробыть там до 2 мая (т.е. 3-4 дня), возможно на день съездить в Гомель и Могилев. Посему имею к вам всем несколько вопросов:

1. Сможет ли кто-нибудь нас встретить в Минске?
2. Как вообще в Белоруссии политическая ситуация, уже более-менее спокойно? Не проявляет ли милиция повышенного внимания к приезжим украинцам?
3. Есть ли гостиницы по цене порядка 20 долларов за ночь? Вроде в инете находил информацию о "Звезде" и "Спутнике". Подойдет и вариант с квартирой примерно за те же деньги. Что порекомендуете?
4. С какими деньгами лучше ехать из Украины? С нашими гривнями или с российскими рублями или с долларами/евро? Есть ли обменные пункты, где можно обменять украинские гривни на белорусские рубли и какой примерно курс?
5. Будет ли возможность попасть в Минске в троллейбусные и трамвайные депо? Особенно интересуют последние ЮМЗ-Т1 и Киев-11 из 5-го депо, а также старый учебный ЗИУ-9А, который вроде как находится в учебном комбинате. Насколько реально туда попасть?
6. Много ли улиц будут перекрывать на 1 мая? Реально ли будет фотографировать транспорт в Минске в этот день?
7. Ну это уже в шутку. Правда ли, что на улице запрещено пить пиво? beer

Ответы можете писать как сюда, так и мне на мыло. Заранее благодарен.
Андрей.
Back to top
View user's profile Send private message
Leif
консультант


Joined: 26 Aug 2005
Posts: 705
Location: Минск

PostPosted: 20 Apr 2006 22:46    Post subject: Reply with quote

Типичный случай. "На улицах белые медведи и дома из снега", как думают некоторые забугорные больные пиндосизмом, скажем, о России.
Приезжайте, милиции ваша национальность по барабану, гривны ваши и прочую валюту поменяете уже на вокзале, пивом хоть упейтесь - на улице и в том же трамвае. Об остальном расскажут фанаты.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vadim_i_z
генератор трафика


 bytrans

Joined: 14 Jun 2004
Posts: 9045
Location: Минск, Добрые Мысли и Уборки

PostPosted: 21 Apr 2006 00:58    Post subject: Reply with quote

Хотя на вокзале лучше не менять, только самую малость на первые полчаса - там всегда "специальные" курсы для приезжих.
_________________
Мой ЖЖ + Сообщество о Минске + Мой сайт о Минске
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Иван Войтешонок
летописец


 bytrans
 Участник ОТрыва

Joined: 01 Feb 2005
Posts: 3011
Location: Минск, Сухарево

PostPosted: 21 Apr 2006 08:56    Post subject: Reply with quote

Мой ответ - на вашем ящике e-mail.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Alstom
эксперт


 bytrans
 Участник ОТрыва

Joined: 27 Jan 2006
Posts: 1019
Location: Минск

PostPosted: 21 Apr 2006 19:40    Post subject: Reply with quote

По гостиницам могу посоветовать вполне добротную гостиницу ''Дружба''. Цены не знаю, но думаю, что недорого. К тому же находится она в нескольких шагах от метро ''Парк Челюскинцев''.
Координаты: Толбухина, 3, тел. 280-24-81.
Back to top
View user's profile Send private message
TheTube
контролер


 bytrans

Joined: 13 Jan 2004
Posts: 2993
Location: Минск, Ангарская-4

PostPosted: 21 Apr 2006 20:36    Post subject: Reply with quote

Академическая неплоха. Мои коллеги из Москвы предпочитают останавливаться в ней.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Янковский Андрей
молчун


Joined: 20 Apr 2006
Posts: 2

PostPosted: 22 Apr 2006 19:08    Post subject: Reply with quote

Всем спасибо за ответы. Значит так: приезжаю я в Минск 29 апреля в 6 часов 4 минуты утра. Наверное, это по белорусскому времени (я не знаю, совпадает ли оно с украинским). Поезд №86 Киев-Минск, вагон №2. В Белоруссии пробуду 4 дня, до 2 мая. Хотелось бы в один из дней съездить в Гомель или Могилев (в принципе, если реально - можно и оба этих города сразу, за один день).
Если кто готов встретить меня в этот день - пишите.
Back to top
View user's profile Send private message
Viewer
гуру


 bytrans

Joined: 20 Mar 2004
Posts: 1732

PostPosted: 27 Apr 2006 01:29    Post subject: Reply with quote

У ранейшыя часы (1991—2002 гады) вельмі цікавай была б паездка па першым тралейбусным маршруце, якая б дала магчымасць з акна тралейбуса агледзець ансамбль большай часткі праспекта Незалежнасці, а таксама некалькіх даволі арыгінальных у архітэктурным плане жылых раёнаў. Зрэшты, і ў цяперашнім выглядзе першы маршрут, думаю, заслугоўвае ўвагі, асабліва ўлічваючы, што за апошнія гады на ім з'явіўся шэраг новых цікавых аб'ектаў, на першым месцы сярод якіх, бясспрэчна, новы будынак Нацыянальнай бібліятэкі і помнік Францыску Скарыне. Думаю, дзеля такіх аб'ектаў варта будзе нават выйсці з тралейбуса. Дарэчы, будзе крута, калі будынак усё-такі адкрыюць для наведвальнікаў першага мая і тым самым дадуць магчымасць паглядзець яго і з сярэдзіны.
Back to top
View user's profile Send private message
Аркадий
эксперт


 bytrans

Joined: 13 Jan 2004
Posts: 1146
Location: Нью-Йорк, США

PostPosted: 27 Apr 2006 07:27    Post subject: Reply with quote

Quote:
Зрэшты, і ў цяперашнім выглядзе першы маршрут, думаю, заслугоўвае ўвагі, асабліва ўлічваючы, што за апошнія гады на ім з'явіўся шэраг новых цікавых аб'ектаў, на першым месцы сярод якіх, бясспрэчна, новы будынак Нацыянальнай бібліятэкі і помнік Францыску Скарыне. Думаю, дзеля такіх аб'ектаў варта будзе нават выйсці з тралейбуса. Дарэчы, будзе крута, калі будынак усё-такі адкрыюць для наведвальнікаў першага мая і тым самым дадуць магчымасць паглядзець яго і з сярэдзіны.


...А пасля гэтага працягнуць сваё падарожжа на сотым аўтобусе па астатняй частцы праспекта Скарыны/Незалежнасці.
Кстати, ещё можно предложить проехать весь Партизанский проспект на тройке-троллейбусе. Да и 44 троллейбусный маршрут достаточно живописен (всё-таки моё детство :-) )

_________________
Stand clear of the closing doors, please...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Frank
летописец


Joined: 10 Sep 2004
Posts: 3106
Location: Минск-Центр

PostPosted: 27 Apr 2006 09:33    Post subject: Reply with quote

... или на какую-нибудь "сквозную" маршрутку сесть, типа Уручье-Малиновка, за 50 минут можно увидеть много интересного:-)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Alstom
эксперт


 bytrans
 Участник ОТрыва

Joined: 27 Jan 2006
Posts: 1019
Location: Минск

PostPosted: 27 Apr 2006 13:25    Post subject: Reply with quote

Еще можно добавить поездку на 56 троллейбусе по бывш. проспекту Машерова.
Отправляется от ГУМа, проходит по интересной узкой улочке Интернациональной (мне почему-то всегда нравится по ней ехать), останавливается в ''сердце'', если можно так сказать (минчане меня поймут), Верхнего города - пл. Свободы с Ратушей и Костелом, далее мост ч-з Немигу с видом на Кафедральный собор, Троицкое предместье... Почти до конца маршрута справа будут спортивные сооружения, парковые территории, Стелла, БелЭКСПО; ну а слева - сначала административная, потом жилая застройка.
Маршрут довольно живописный. Советую.
Back to top
View user's profile Send private message
Yanix
писатель


Joined: 29 Dec 2005
Posts: 43

PostPosted: 28 Apr 2006 11:12    Post subject: Reply with quote

Янковский Андрей
Могу встретить завтра утром. Давайте спишемся как узнавать друг-друга будем :-)
Back to top
View user's profile Send private message
Anton K.
молчун


Joined: 28 Apr 2006
Posts: 5
Location: г. Киев

PostPosted: 28 Apr 2006 11:43    Post subject: Reply with quote

Yanix wrote:
Янковский Андрей
Могу встретить завтра утром. Давайте спишемся как узнавать друг-друга будем :-)


Всем привет и спасибо за помощь!
К сожалению, Андрей уже не сможет ответить - он уже в дороге (сегодня он в Киеве, и от нас вечером мы выезжаем в Минск). Прибываем завтра в 06:04 утра, у меня 6-й вагон, у Андрея 2-й - встречаться будем где-то посередине. Чтобы Вы нас узнали, будем держать в руках фотоаппараты :-)
Мой телефон +38-066-180-50-69, если что, можете скинуть СМС-ку (по приезду с Минск, возможно, куплю карточку МТС или Velcom)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Viewer
гуру


 bytrans

Joined: 20 Mar 2004
Posts: 1732

PostPosted: 29 Apr 2006 22:26    Post subject: Reply with quote

Інфармую паважаную грамадскасць пра першы дзень украінцаў у Беларусі. Ён прайшоў вельмі насычана — практычна ўвесь час на нагах. Украінскія таварышы аказаліся сапраўднымі фанатамі транспарту, праўда, на жаль, не столькі ў плане паездак, колькі ў плане фатаграфавання. Так што мы адносна не вельмі многа дзе былі, але затое ў тых месцах, дзе былі, "завісалі" падоўгу, пакуль госці сталіцы фатаграфавалі ўсё, што едзе па дарозе (і мае дачыненне да ГТ, канечне). Парадак перамяшчэнняў быў прыблізна такі: Прывакзальная плошча (кландайк №1) — скрыжаванне пр. Незалежнасці і пр. Машэрава разам з першым тралейбусным дэпо і, у прыватнасці, помнікам-МТБ — плошча Якуба Коласа — раён Камароўскага рынку (дзе мы харчаваліся ў сталоўцы) — скрыжаванне М. Багдановіча і В. Харужай — плошча Бангалор (кландайк №2; тут да нас далучыліся яшчэ некаторыя фарумчане) — скрыжаванне М. Багдановіча і Янкі Купалы (туды мы прыехалі на "Тролзе" 40-га маршруту, якая вельмі цікавіла гасцей); затым была пешаходная прагулка па Старажоўскай да ўкраінскага пасольства і помніка Шаўчэнку з выхадам зноў на праспект Машэрава; адтуль, праехаўшы адзін прыпынак на 29-м аўтобусе, мы накіраваліся на праспект Пераможцаў… там госці трохі пафатаграфавалі АКСМ-321, але праехаць у ім так і не праехалі, таму што вырашана было рушыць на 39-м тралейбусе на праспект Пушкіна (раён прыпынку "Вуліца Чыгладзе"; кландайк №3); прабыўшы там доўгі час, на 33-м тралейбусе мы паехалі да завода "Белкамунмаш" і пятага дэпо — там спраўдзіліся гарачыя мары гасцей убачыць тралейбусы ЮМЗ і "Кіеў-11"; адтуль на 43-м аўтобусе мы паехалі прама на чыгуначны вакзал, дзе канчаткова аформіліся планы падарожнікаў на бліжэйшыя дні.
Планы ж аказаліся такімі: у 23.43 Андрэй і Антон (ну і я з імі за кампанію) выязджаюць у Брэст і заўтрашні дзень праводзяць там, а затым па Палескай чыгунцы едуць у Гомель, куды прыбываюць 1 мая ў 6.26. Тут я б хацеў звярнуцца да гомельскіх наведвальнікаў форуму: калі хтосьці жадае скласці нам кампанію ў сваім горадзе, звязвайцеся з намі і далучайцеся, гэта было б вельмі нават добра.
Ну, вось, здаецца, пакуль што і ўсё. 2 мая, трэба спадзявацца, мы зноў будзем у Мінску.


Last edited by Viewer on 11 Nov 2011 20:51; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Аркадий
эксперт


 bytrans

Joined: 13 Jan 2004
Posts: 1146
Location: Нью-Йорк, США

PostPosted: 30 Apr 2006 05:20    Post subject: Reply with quote

Quote:
Планы ж аказаліся такімі: у 23.43 Андрэй і Антон (ну і я з імі за кампанію) выязджаюць у Брэст


659 поездом что-ли? Так значит находятся пассажиры, пользующимся этим маршрутом во всю его длину до Бреста. Я ведь когда-то часто ездил этим поездом в Пинск. Только в те времена он выходил из Минска около 19:05 (плюс-минус 15 минут - ведь из года в год расписание менялось), и приходил в Пинск в 2 часа ночи. Насколько я понимаю, расписание этого поезда перекроено именно для удобства пассажиров следующих до Пинска (куда он теперь прибывает, надо понимать, часов в 6 утра). Кстати, во сколько 659 прибывает в Брест? И неужели не нашлось удобного для вас по времени поезда, следующего до Бреста прямым путём?

Извиняюсь за непросвещённость, но я не могу припомнить что же означает слово "кландайк"?

И ещё, интересно кто из форумчан участвовал во встрече с украинскими гостями?

Кстати, очень хотелось бы видеть фотографии с данной встречи.

_________________
Stand clear of the closing doors, please...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Alstom
эксперт


 bytrans
 Участник ОТрыва

Joined: 27 Jan 2006
Posts: 1019
Location: Минск

PostPosted: 30 Apr 2006 23:10    Post subject: Reply with quote

Viewer и ко, молодцы вы, много где побывали.
Если будет время 2 мая, прокатите украинских коллег на Дюваге - таких трамваев на постсоветском пространстве точно нигде нет (ближайший город, где они эксплуатируются - наверное, Познань (Польша)). Ну, а если очень повезет, то и на АКСМ-743. Я так думаю, что впечатлений у них останется много.
Back to top
View user's profile Send private message
deu
наше всё


 bytrans

Joined: 12 Jan 2004
Posts: 18451
Location: Минск, Каменная горка - 1

PostPosted: 01 May 2006 09:44    Post subject: Reply with quote

Alstom, АКСМ-743 работает только по будням, в час пик. Маршрут 6, карточка 14. Водитель — Алла Васильевна Пинчук.
Вторая смена:
15.40 - Серебрянка
16.45 - Зелёный луг
17.50 - Серебрянка
18.55 - Зелёный луг (депо). (время приблизительное). Так что, если словите, то уже только в среду.

_________________
Транспортный критик
Реестр минского общественного транспорта.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Viewer
гуру


 bytrans

Joined: 20 Mar 2004
Posts: 1732

PostPosted: 04 May 2006 10:57    Post subject: Reply with quote

Quote:

659 поездом что-ли? Так значит находятся пассажиры, пользующимся этим маршрутом во всю его длину до Бреста.

Напэўна, знаходзяцца, але ўсё-такі не вельмі шмат. Так, калі мы выязджалі з Мінска 29 красавіка, наш вагон быў добра так запоўнены, а калі пад'язджалі да Брэста, то ў ім заставаліся ўсяго чатыры чалавекі, і тое не факт, што астатнія двое ехалі ў ім ад самага Мінска. Але трэба ўлічыць, што гэта быў вагон агульнага тыпу, так што нядзіўна, што мала хто ехаў у ім па ўсёй даўжыні маршруту.
У цэлым жа трэба сказаць, што гэты поезд цяпер дастаткова зручны для паездак у Брэст, хоць і ідзе туды не па найкарацейшым маршруце. Зручны ён, на мой погляд, у тым выпадку, калі пасажыр, дапусцім, хоча правесці ў дарозе больш часу, чым дазваляюць астатнія цягнікі, напрыклад каб выспацца. Прыбывае ў Брэст ён цяпер у 9.33.
Слова "кландайк" я ўжыў у значэнні "месца, надзвычай багатае на нешта", у дадзеным кантэксце, канечне ж, на гарадскі транспарт. Калі я цяпер праверыў па слоўніку, то ўбачыў, што правільна будзе "клондайк" (гэта значыць з націскам на першым складзе). Паходзіць жа гэтае слова ад назвы залатаноснага раёна па паўночным захадзе Канады, у басейне ракі Клондайк, які на пачатку XX стагоддзя быў эпіцэнтрам "залатой ліхаманкі".
З фарумчан у сустрэчы з украінскімі гасцямі ўдзельнічалі, апроч мяне, у Мінску Yanix, Аўтобус, Сяргей і Аляксандр Пылаеў, а ў Гомелі — Nejest і Гамяльчук-Валатаўчук. Фатаграфіі з нашых экскурсій могуць быць у кагосьці з іх, паколькі з усіх прысутных я, здаецца, адзіны не меў фотатэхнікі. (Хаця не, у Аўтобуса таксама не было ;-).)
Напрыканцы зазначу, што, у той час як Андрэй абмежаваўся двума абласнымі цэнтрамі, мы з Антонам наведалі яшчэ і Магілёў. Там мы не толькі пафатаграфавалі пэўную колькасць грамадскага траспарту (дакладней, канечне, фатаграфаваў Антон), але і пракаціліся па большасці тралейбусных ліній. Абсалютна выпадкова пад канец нашага знаходжання ў Магілёве нам падвярнуўся адзіны наяўны там АКСМ-333, які ішоў, здаецца, па пятым маршруце. На жаль, удалося толькі паглядзець на яго звонку і сфатаграфаваць, але не пракаціцца на ім.
Выйшла так, што пасля вяртання з Магілёва звязацца з Андрэем мы не змаглі, як і ён з намі, таму апошні дзень у Мінску (2 мая) ён правёў асобна. Антон жа першую палавіну дня прысвяціў вывучэнню трамвайнай сістэмы. Мы пабывалі з фотасесіямі на дыспетчарскіх станцыях "Зялёны Луг" і "Возера", пракаціліся цалкам па шостым і трэцім маршрутах — у абодвух выпадках на паяздах РВЗ, якія вельмі цікавілі Антона. Наогул жа Антон праехаўся практычна на ўсіх мадэлях мінскага трамвая, уключаючы "Дзюваг", але за выключэннем, зразумела, АКСМ-743.
Другую палавіну дня пераважна фатаграфавалі тралейбусы: другога дэпо — на скрыжаванні вуліц Свярдлова, Магілёўскай і Аранскай і трошкі каля аўтавакзала "Усходні", трэцяга — у раёне Медуніверсітэта. З "нятранспартных" аб'ектаў усё-такі наведалі раён новага будынка Нацыянальнай бібліятэкі.
Вось такімі былі гэтыя насычаныя дні. Я, вядома, не ўсё апісаў, але і так прашу прабачэння ў чытачоў за вялікі допіс :-).
Back to top
View user's profile Send private message
Iкс
советник министра


 bytrans

Joined: 02 Dec 2005
Posts: 21728
Location: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

PostPosted: 04 May 2006 16:32    Post subject: Reply with quote

Quote:

ў Магілёве нам падвярнуўся адзіны наяўны там АКСМ-333, які ішоў, здаецца, па пятым маршруце.

Ён ужо гады 2-3 ходзiць па пяцёрцы, сапраудны цуд для Магiлёву, я на iм ездзiу Super!

_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Viewer
гуру


 bytrans

Joined: 20 Mar 2004
Posts: 1732

PostPosted: 13 May 2006 13:56    Post subject: Reply with quote

Вось знайшлося і яшчэ адно пацвярджэнне майго тэзіса, што поезд № 659 у шэрагу выпадкаў зручны для паездак у Брэст. Днямі ў газеце "Чырвоная змена" (цяпер дадатак да "Звязды") змешчаны допіс пра вандроўку ў Брэст групы студэнтаў. Вось як яны выбіралі транспарт:
Quote:

I вось за 2 тыднi да адпраўлення пачалася падрыхтоўка. Спачатку «прабiваем» расклады руху цягнiкоў i аўтобусаў. Хочацца пабыць у Брэсце як мага больш часу, пры гэтым патрацiўшы найменш грошай i фiзiчных сiл. Варыянты з начлегам адпадаюць пасля таго, як становiцца вядомы кошт пражывання ў гасцiнiцах — ад 15 тысяч i вышэй... Што ж, у такiм выпадку iдэальны варыянт — цягнiк «Мiнск—Брэст», якi адыходзiць ў 23:43 ад сталiчнага перону i а палове дзесятай ранiцы наступнага дня прыбывае на брэсцкi вакзал (кошт iльготнага білета — 9060 рублёў). Вяртацца вырашылi на электрычцы (адпраўленне з Брэста — палова сёмай увечары, прыбыццё на «Iнстытут культуры» — 0:32, кошт — 6660 рублёў). Вельмi хвалявалiся, цi хопiць нам 9 гадзiн, каб пабыць у Брэсце, агледзець яго i адчуць душу горада — старажытнага i сучаснага.

Цікава ў артыкуле і апісанне рэакцыі чалавека, які ніколі раней не ездзіў па чыгунцы:
Quote:

…Раптоўна высвятляецца, што Алена нiколi ў жыццi не ездзiла па чыгунцы — нiколi не было патрэбы... Не паспелi мы на яе паглядзець шырока расплюшчанымi вачыма, як пачуўся пранiзлiвы гул цеплавоза i з-за павароту паказалiся агеньчыкi нашага цягнiка. Ну а далей аб’ектам не толькi нашай, але i астатнiх пасажыраў увагі стала тая самая Алена: фатаграфаванне на фоне вагонаў, праваднiкоў, шчырае дзiцячае здзiўленне кожнай дробязi ў плацкартным вагоне... А каб узмацнiць уражаннi, яна яшчэ i спаць палезла на верхнюю палiчку, нягледзячы на сваю ж заяву, агучаную дзесяццю хвiлiнамi раней: «А як тут спаць?! Яна ж надта вузкая, i можна звалiцца!..»
Трошкi пагутарылi, адправiлi Алену за бялiзнай да праваднiка (трэба ж чалавеку набiрацца вопыту!), дачакалiся яе i леглi адпачываць. Пад роўны грукат колаў спалася нядрэнна, але наша гаротная Аленка два разы за ноч стукалася галавой аб трэцюю палiцу, ускокваючы ад нечаканых гукаў мелодыi мабiльнага тэлефона…
Back to top
View user's profile Send private message
Alstom
эксперт


 bytrans
 Участник ОТрыва

Joined: 27 Jan 2006
Posts: 1019
Location: Минск

PostPosted: 19 May 2006 19:55    Post subject: Reply with quote

Может кто знает, собирались ли украинцы выкидывать фотографии в Интернет? Или какой-нибудь отчетик? Очень уж хочется услышать их мнение о минском транспорте (и не только минском), да и о самих городах...
Back to top
View user's profile Send private message
Anton K.
молчун


Joined: 28 Apr 2006
Posts: 5
Location: г. Киев

PostPosted: 20 May 2006 02:23    Post subject: Reply with quote

Alstom wrote:
Может кто знает, собирались ли украинцы выкидывать фотографии в Интернет? Или какой-нибудь отчетик? Очень уж хочется услышать их мнение о минском транспорте (и не только минском), да и о самих городах...


Всем привет!
Фотографии выкладывать Андрей точно собирается, правда наверно чуть позже - всё же сессия у него скоро, готовиться надо. А вот отчётик не писали - ну не писатели мы :-)

Моё мнение о минском транспорте? Ну не знаю - а разве оно может быть каким-то иным, кроме как восторженно-положительным? И в других городах, где я был - тоже всё очень даже хорошо. Пожалуй, в Беларуси - самый лучший общественный транспорт во всём СНГ. Понравилось и то, что вы научились делать транспорт (автобусы, трамваи и троллейбусы) для себя сами, и ваша техника очень даже неплохая - Белкомунмашевские трамваи мне показались гораздо лучшими, чем российские КТМ-19!

В общем, впечатления о поездке самые положительные. Спасибо всем, кто нам помогал! Приезжайте с ответным визитом в Украину! Если будут вопросы - пишите, постараюсь ответить!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Денис Лобко
писатель


Joined: 09 Feb 2006
Posts: 56
Location: Украина, Днепропетровск.

PostPosted: 20 May 2006 10:27    Post subject: Reply with quote

Anton K. wrote:
Понравилось и то, что вы научились делать транспорт (автобусы, трамваи и троллейбусы) для себя сами, и ваша техника очень даже неплохая - Белкомунмашевские трамваи мне показались гораздо лучшими, чем российские КТМ-19!


Очень неплохие трамваи делает наша днепропетровская фирма "Татра-Юг", только вот мало :-(
Back to top
View user's profile Send private message
Anton K.
молчун


Joined: 28 Apr 2006
Posts: 5
Location: г. Киев

PostPosted: 24 May 2006 13:47    Post subject: Reply with quote

Денис Лобко wrote:
Очень неплохие трамваи делает наша днепропетровская фирма "Татра-Юг", только вот мало :-(


Увы, это так. А связано это с тем, что потенциальный главный покупатель этой техники - Киев около 10 лет стараниями мэра города Омельченко А. А. проводил активную антитрамвайную политику, когда о закупке новых вагонов и речи не было. И лишь два месяца назад киевляне наконец-то выбрали себе нового мэра, и теперь есть надежда, что к трамваю наконец-то повернутся лицом. Первые предпосылки к этому уже прозвучали.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Денис Лобко
писатель


Joined: 09 Feb 2006
Posts: 56
Location: Украина, Днепропетровск.

PostPosted: 24 May 2006 16:08    Post subject: Reply with quote

Anton K. wrote:
Увы, это так. А связано это с тем, что потенциальный главный покупатель этой техники - Киев около 10 лет стараниями мэра города Омельченко А. А. проводил активную антитрамвайную политику, когда о закупке новых вагонов и речи не было. И лишь два месяца назад киевляне наконец-то выбрали себе нового мэра, и теперь есть надежда, что к трамваю наконец-то повернутся лицом. Первые предпосылки к этому уже прозвучали.


Пока от оранжевых кроме вселенского трёпа по всем СМИ и усиленного вылизывания филейных частей Европы и США я никакой активной деятельности не видел. Но это всё отвлечённые темы.
Теперь по делу. То, что ваш сектант-евангелист Черновецкий будет работать на благо Киева - я сильно сомневаюсь. Скорее уж будет рассказывать как всё будет у нас (у вас) хорошо. Типа как недавно кто-то из властей ляпнул, что за 2 года в Киеве будет 50 новых станций метро. Я чуть со стула не упал, когда услышал.
Естественно, это моё мнение и на истину оно не претендует. Истина, она практикой проверяется. Однако пока практика нашей самой демократичной в мире власти говорит о том, что они либо жулики, либо шизики. Либо и то и другое.

Вам же скажу, что блажен, кто верует. Ничего личного, естественно, не обижайтесь.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    forum.esmasoft.com Forum Index -> Белорусский транспорт All times are UTC + 3 Hours
Goto page 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Next
Page 1 of 14
 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

0.188 sec