forum.esmasoft.com
Fresh posts
 
 FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Транспорт в мире
общественный транспорт городов Беларуси
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28
 
Post new topic   Reply to topic    forum.esmasoft.com Forum Index -> Белорусский транспорт
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Susanin
водитель 2 класса


 bytrans

Joined: 04 Jun 2005
Posts: 1313
Location: Мінск

PostPosted: 30 Jun 2019 14:06    Post subject: Reply with quote

Трэці дзень у Берліне (сустрэча з дэпутатам Берліна, фракцыя СДПГ):
- зараз размешчана замова на набыццё 1500 новых вагонаў метро, плануецца аднавіць недзейсныя чыгуначныя маршруты (напрыклад, Сіменс-бан);
- з 2010 года насельніцтва Берліна штогод павялічваецца на 40-50 тыс. чалавек;
- 40% парковачных месцаў у Берліне платныя, грошы атрыманыя за аплату парковак не маюць мэтавасці іх выкарыстання;
- у Берліне рэалізуецца праграма “Даступнае арэнднае жыллё” (85% насельніцтва Берліна жывуць у арэндным жыллі, гэтая прапорцыя фактычна не змяняецца), 15 год таму ў горадзе быў залішак жылля, таму горад нават адмовіўся ад будаўніцтва новага жылля;
- апошнія 3-4 гады зямельныя ўчасткі не прадаюць пад забудову, а здаюць у арэнду, больш за тое горад ужо выкупае раней прададзеныя ўчасткі;
- Берліну сёння патрэбна пабудаваць 60 новых школаў (для будаўніцтва школ не хапае месца ў горадзе), для якіх патрэбна знайсці каля 3000 настаўнікаў (настаўнікаў гатовы і ўжо перападрыхтоўваюць з некваліфікаваных кадраў);
- сацыял-дэмакратычная партыя выступае за тое, каб шэрынгі выйшлі за межы транспартнага кола, г.зн. працавацлі не толькі ў цэнтры горада;
- хрысціянска-дэмакратычная партыя: нельга крыўдзіць аўтамабілістаў;
- свабодна-дэмакратычная партыя: асабістая свабода - гэта свабода перасоўвання на аўтамабілі;
- левыя: транспартныя праблемы ствараюць палітыкі, дайце людзям свабоду набываць кваэтры ў Берліне і свабодна перасоўвацца на асабістым аўто;
- электрамабільнасць падтрымліваецца ў Берліне наступным чынам: асоба-пакупнік электрамабіля атрымлівае субсідзію на набыццё у памеры 4000 еўра ад улад федэральнага ўзроўня і яшчэ 4000 еўра ад уладаў з зямельнага ўзроўня, будуюцца новыя зарадныя станцыі, камунальныя службы закупаюць для работы ў горадзе электратранспарт;
- электробус патрабуе стварэння новай інфраструктуры, каштуе ў 2-3 разы даражэй (за аўтобус), але трэба памятаць, што ўжо сёння даволі добрая сістэма ачысткі выхлапаў, таму адназначнага рашэння аб набыцці электробусаў замест аўтобусаў у горадзе не прынята, пры агульным плане абнаўлення цягам бліжэйшых часоў 800 аўтобусаў, у першую чаргу плануецца набыць 100 электробусаў + 100 аўтобусаў, пасля будзе ацэнены баланс кошту/экалагічнасці ў новых аўтобусах і электробусах і толькі тады будзе вырашана астатнія 600 адзінак будуць набываць электробусы ці аўтобусы;
- сёння ў Берліне 70% ГТ гэта электратранспарт, будуецца 5 новых трамвайных ліній;
- шэрынгавыя ровары, скутэры, самакаты нельга перавозіць у ГТ, асабістыя ровары можна
- пасля доўгіх дыскусій законам забаронена ездзіць па ходніках на электрасамакатах і гіраскутэрах;
- прынята рашэнне са жніўня знізіць кошт білетаў у Берліне для асобных катэгорый жыхароў: для моладзі да 16 год праезд будзе безкаштоўным, для тых, хто працуе па найму будзе прадастаўляцца зніжка ў 30% на праезд (не зусім зразумеў гэтую зніжку), для валанцёраў (альтэрнатыўная служба) будзе ўведзены білет на дзень коштам у 1 еўра.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Iкс
советник министра


 bytrans

Joined: 02 Dec 2005
Posts: 21761
Location: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

PostPosted: 02 Jul 2019 20:16    Post subject: Reply with quote

Прыгарад (ці міжгорад, там як назваць...) Прагі
http://busphoto.ru/photo/287134/ такіх гарбатых СОРаў накупілі зноў.
Ірысбусы
http://busphoto.ru/photo/287135/
http://busphoto.ru/photo/287136/

пару Сіці Тураў
http://busphoto.ru/photo/287137/
http://busphoto.ru/photo/287138/

_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
nejest
профессиональный
нетмониторщик


 BELNETMON Team
 bytrans

Joined: 14 Mar 2004
Posts: 2238
Location: Минск/Гомель

PostPosted: 03 Jul 2019 14:49    Post subject: Reply with quote

Iкс wrote:
Прыгарад (ці міжгорад, там як назваць...) Прагі
http://busphoto.ru/photo/287134/ такіх гарбатых СОРаў накупілі зноў.

А для чего делают автобусы такого типа? Я их иногда их видел в Польше и они у меня вызывали недоумение.

_________________
"Из глубины веков доходят до нас легенды о колдунах"
Кто бы мог подумать, что так может начинатся диплом по радиотехнике
Back to top
View user's profile Send private message
Iкс
советник министра


 bytrans

Joined: 02 Dec 2005
Posts: 21761
Location: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

PostPosted: 03 Jul 2019 15:46    Post subject: Reply with quote

Гэта нейка уніфікацыя кузава, даўно тлумачылі, не памятаю. Хаця наколькі ён пры гэтым даўгавечны - сказаць цяжка, у нас бы ўжо дах працякаў.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Iкс
советник министра


 bytrans

Joined: 02 Dec 2005
Posts: 21761
Location: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

PostPosted: 03 Jul 2019 19:53    Post subject: Reply with quote

Прага, розны міжгорад. Незалежна ад адлегласці (70 ці 200-250км) можа працаваць вельмі крцты аўтобус, ну ці сярэдненькі такі :-D Рухлядзі не бачна, у Польшчы з гэтым горш.
http://busphoto.ru/photo/287291/ адносна стары, 40 км маршрут
http://busphoto.ru/photo/287292/ такі ў 24 тысячнік за 100км

у 36 тысячнік за 170км
http://busphoto.ru/photo/287293/
http://busphoto.ru/photo/287295/

http://busphoto.ru/photo/287294/ у абласнік ўсяго ў 96км

_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Iкс
советник министра


 bytrans

Joined: 02 Dec 2005
Posts: 21761
Location: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

PostPosted: 06 Jul 2019 19:14    Post subject: Reply with quote

Ірызары Student Agency,
Ліпна над Влатавай гэта такая сабе Нарач, пасёлак ля вадасховішча вялікага з гатэлямі
http://busphoto.ru/photo/287795/
http://busphoto.ru/photo/287799/
Дарэчы далёкі міжгорад у ніх адыходзіць не толькі ад цэнтральнага АВ Флорэнц, але і па такім вялікім АС ля метро. Як бы ў нас на Магілёў ехалі пару рэйсаў з АВЦ, астатняе з Аўтаза.

http://busphoto.ru/photo/287796/ на Хеб
http://busphoto.ru/photo/287797/ Будапешт

http://busphoto.ru/photo/287800/ ну Цепліцкі экспрэс, Аррівы

_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    forum.esmasoft.com Forum Index -> Белорусский транспорт All times are UTC + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28
Page 28 of 28
 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

0.158 sec