forum.esmasoft.com
Свежыя допісы
 
 FAQFAQ  ПошукПошук   НаведвальнікіНаведвальнікі   СуполкіСуполкі   РэгістрацыяРэгістрацыя 
 НастаўленніНастаўленні   Увайсці і праверыць асабістыя паведамленніУвайсці і праверыць асабістыя паведамленні   УвайсціУвайсці 

Минский метрополитен. Альтернативные варианты развития
общественный транспорт городов Беларуси
На старонку Папяр.  1, 2, 3, 4, 5
 
Распачаць новую тэму   Адказаць у тэму    Спіс форумаў forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт
Папярэдняя тэма :: Наступная тэма  

Каким бы Вы хотели видеть Минский метрополитен?
1. Согласно официальной схеме без кольцевой линии.
45%
 45%  [ 27 ]
2. С кольцевой линией (первый альтернативный план).
23%
 23%  [ 14 ]
3. С кольцевой линией (второй альтернативный план).
13%
 13%  [ 8 ]
4. Иную схему без кольцевой линии.
1%
 1%  [ 1 ]
5. Иную схему с кольцевой линией.
16%
 16%  [ 10 ]
Усяго прагаласавала : 60

Аўтар Паведамленне
Megaloman
водитель 2 класса


 bytrans

Далучыўся: 25.09.2008
Допісы: 924
Адкуль: Minsk

ДопісЗмешчанае: 10 Ліс 2008 21:40    Загаловак допісу: Минский метрополитен. Альтернативные варианты развития Адказаць з цытатай

Уважаемые товарищи!
Хотелось бы узнать Ваше мнение по следующему вопросу.

По этому адресу подробно описаны две альтернативные схемы развития минского метрополитена с КОЛЬЦЕВОЙ линией.

http://five-lines.narod.ru/minsk.five-lines

Там почти два десятка ссылок на различные виды схем официального плана и двух альтернативных, приведу лишь несколько из них здесь.

1. Во-первых, сама официальная схема развития «Минскградо»/«Минскметропроекта»:

http://five-lines.narod.ru/Minsk-1112.jpg
(188 kB, с привязкой к карте города)

http://five-lines.narod.ru/Minsk-1662.jpg
(225 kB, схематично с соблюдением масштаба и с названиями станций)

Далее, собственно, предлагаемые альтернативные варианты.
2. Предлагаемая альтернативная схема с кольцевой линией. Первый вариант:

http://five-lines.narod.ru/Minsk-1331.jpg
(275 kB, схематично с соблюдением масштаба и с названиями станций)

http://five-lines.narod.ru/Minsk-1442.jpg
(261 kB, схема без соблюдения масштаба с названиями станций (под «вагон»))

3. Предлагаемая альтернативная схема с кольцевой линией. Второй вариант:

http://five-lines.narod.ru/Minsk-1221.jpg
(273 kB, схематично с соблюдением масштаба и с названиями станций)

http://five-lines.narod.ru/Minsk-1551.jpg
(284 kB, схема без соблюдения масштаба с названиями станций (под «вагон»))

4. Предлагаемая схема первоначального развития с кольцевой линией:

http://five-lines.narod.ru/Minsk-1772.jpg
(235 kB, схематично с соблюдением масштаба и с названиями станций)

Очень хотелось бы знать Ваши мнения, предложения, собственное видение по данному вопросу.
Аналогичное письмо (полностью повторяющее содержимое сайта) отправлено в «Минскградо». Если будет ответ, постараюсь Вас информировать.


Апошні раз рэдагаванае: Megaloman (10 Ліс 2008 21:43), усяго рэдагавалася 1 раз
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Megaloman
водитель 2 класса


 bytrans

Далучыўся: 25.09.2008
Допісы: 924
Адкуль: Minsk

ДопісЗмешчанае: 16 Лют 2010 19:48    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Владик,
Ну во первых по последним данным вроде как первая очередь 3 линии от Фрунзенской до Лощицкой, т.е. до предполагаемого депо останется всего одна станция. Связано это насколько я слышал с тем, что участок тоннеля на месте завода гражданскй авиации и аэропорта, когда его таки перенесут, относительно свободен от прочих инженерных коммуникаций и его, сразу после сноса, и до начала строительства Минск-сити, возможно строить (рыть?)открытым путем с привлечением других строительных организаций, т.е метрострой можно привлекать уже на самой последней стадии.
Во вторых, 2 линия без депо жила с 1991 по 2003 год, и ничего, как-то перекантовалась. Здесь же, если депо начать строить заранее, и закончить к пуску последней станции в южном направлении, это будет всего на год-два позднее пуска линии.
В третьих, что потом делать с депо если его построить на 1 или 2 линии? Цену вопроса представляете? Вон БЧ уже 25 лет не может до Гомеля электрифицировать без китайского кредита, а вы хотите временное депо.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Megaloman
водитель 2 класса


 bytrans

Далучыўся: 25.09.2008
Допісы: 924
Адкуль: Minsk

ДопісЗмешчанае: 16 Лют 2010 20:06    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Так вот продолжу из соседней темы о метро в Шабанах.
А туча челноков на Дружный, Руденск, Сосны, Сокол, Пуховичи и т.д? Им будет гораздо удобнее оборачиваться не въезжая в пределы МКАД. Да эта станция когда ее построят вот увидите еще даст фору половине всех остальных в городе по пассажиропотоку.
Вообще если проследить наши станции, то конечная станция в любом направлении является мощным магнитом притяжения, к которому так или иначе будут привязываться новые источники пассажиропотока. Это если хотите функция конечных станций как таковых, причем не только в Минске, почти в любом городе. Если есть станция - значит в приемлемом отдалении от нее начнут расти новые микрорайоны.
Ну вот сами посмотрите:
Институт Культуры - хотя и не совсем верный пример, ведь станция расположена почти в центре, но так или иначе на нее завязаны весь Юго-Запад, Малиновка (которой тогда, в 84, еще почти не было) и Курасовщина;
Восток - разве не после данной станции город вышел за МКАД (Уручье) да одноименный микрорайон продолжал расти?
КаГорка - ярчайший пример, посмотрите, целое поле между МКАД и Кунцевщиной скоро будет новым микрорайоном, растут с юга Сухарево и с севера таже Кунцевщина;
Могилевка - на данный момент Шабаны находятся в зоне доступности, но стоит построить станцию, вот увидите, тут же будут застраиваться и Ельница, и Тростенец, и сами Шабаны уплотняться по самое не могу.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
<<DeF>>
диспетчер


 bytrans

Далучыўся: 11.01.2009
Допісы: 3627
Адкуль: Минск / Владимир

ДопісЗмешчанае: 16 Лют 2010 20:39    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Megaloman, в целом согласен с таким ходом мыслей, но конкретно насчёт Шабанов сомневаюсь. Места там стрёмные, лагерь смерти тот же.
_________________
Пустые желудки голодных трамваев
Каждое утро собой набиваю
И еду куда-то вдоль стальных проводов,
А в окнах пейзажи чужих городов...
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 20825
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 16 Лют 2010 21:39    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Хм, а чаму Ангарскую амаль не будуюць? Ну райончык на Ілімскай, асобныя дамы на Алтайскай, Несцерава - да метро адносінаў ня маюць. Толькі тры дома 17,19 і 9 павярхоўкі ля метро пабудавалі. А маглі ж таксама узяцца за турму, прыватны сэктар і г.д. Зараз на Магілёўскай у пік не такая ўжо праблема сесці ў вагон, як на Захадзе.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Megaloman
водитель 2 класса


 bytrans

Далучыўся: 25.09.2008
Допісы: 924
Адкуль: Minsk

ДопісЗмешчанае: 16 Лют 2010 21:44    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Iкс,
Тут я больше не про метро речь веду, а о незамной остановке в сторону Шабанов - людей там постоянно много, особенно в час-пик.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 20825
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 16 Лют 2010 22:02    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Ну дык там болей праблема арганізацыі канцавых прыпынкаў маршрутак і аўтобусаў у Пухавіцкі раён. Ну і канешне напаркавана машын. Нічога не перашкаджала зрабіць нармальны прыпынак 58,61,66,72,110,111,112 на кальцы 60-кі яшчэ пры аднаўленьні плошчы у 2001. Ужо наколькі развялі б паспатокі.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Dennis
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 24.08.2005
Допісы: 6787
Адкуль: Менск, в/г Уручча, Лясны Гарадок

ДопісЗмешчанае: 17 Лют 2010 10:43    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Iкс пісаў(ла):
Зараз на Магілёўскай у пік не такая ўжо праблема сесці ў вагон, як на Захадзе.


Не проблема сесть - но особенность могилевской еще и в том, что она в час пик загружена в обе стороны - в 16-17 часов там тоже немало пассажиров садится. В то время как на КГ такого потока почти нет. Поэтому общий поток я думаю примерно одинаковый.

А вот станция на Селицкого вполне может перехватить до 50% пасспотока, а то и больше. Т.е. 95% имеющегося потока в сторону Шабанов и на выход из города.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Frank
летописец


Далучыўся: 10.09.2004
Допісы: 3110
Адкуль: Минск-Центр

ДопісЗмешчанае: 17 Лют 2010 11:49    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Цытата:

Хм, а чаму Ангарскую амаль не будуюць?


А где там строить? Были бы пустые территории -- давно застроили бы. А снести огромный частный сектор совсем не так просто.

За МКАД, конечно, другое дело. Хотя все эти Ельницы и Тростенцы -- экология там неважная, заводы, свалки... Как-то не спешат там строить районы. Хотя в планах они есть, да.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail
vadim_i_z
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 14.06.2004
Допісы: 8960
Адкуль: Минск, Добрые Мысли и Уборки

ДопісЗмешчанае: 17 Лют 2010 23:27    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Frank пісаў(ла):
Цытата:
Хм, а чаму Ангарскую амаль не будуюць?
А где там строить? Были бы пустые территории -- давно застроили бы. А снести огромный частный сектор совсем не так просто.
Да и рельеф на этом водоразделе непростой. Спуски, подъемы, причем порой довольно крутые.
_________________
Мой ЖЖ + Сообщество о Минске + Мой сайт о Минске
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Megaloman
водитель 2 класса


 bytrans

Далучыўся: 25.09.2008
Допісы: 924
Адкуль: Minsk

ДопісЗмешчанае: 18 Лют 2010 21:42    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Iкс,
Цытата:

Хм, а чаму Ангарскую амаль не будуюць? Ну райончык на Ілімскай, асобныя дамы на Алтайскай, Несцерава - да метро адносінаў ня маюць. Толькі тры дома 17,19 і 9 павярхоўкі ля метро пабудавалі.

Ну сапраўды свабоднай плошчы амаль няма. У напрамку 2-3 прыпынкаў з аднога боку - МЗКЦ, АЗС ды Шабаны, з дугога - ужо пабудаваны сектар па Байкальскай ды 18 гектар метродэпо-2. Будучыя ж Трасцянец ды Ельніца знаходзяцца адносна далека ад Магілеўскай, зара напэўна немэтазгодна будаваць іх, бо прыдзецца уводзіць новыя маршруты на 5-6 прыпынкаў. А вось калі пабудуюць мтеро "Шабаны", гэтае плячо скараціцца удвая.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Alex Digger
летописец


 bytrans
 Участник ОТрыва

Далучыўся: 24.01.2005
Допісы: 4724
Адкуль: Incopolis Diggers

ДопісЗмешчанае: 11 Снж 2016 20:08    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Предлагаю перенести сообщения отсюда в "Перспективы развития...", а саму эту тему грохнуть.
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Наведаць сайт аўтара
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 20825
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 11 Трв 2018 00:22    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

А можна крыху фламастэраў? Што перашкаджала некалі зрабіць так. Яўна б не давялося зносіць амаль нічога, акрамя драўляных хат. На той момант на Заслаўскай 12 павярховак не было ці толькі пачыналі, можна было рабіць ракіроўкі.

_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Dennis
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 24.08.2005
Допісы: 6787
Адкуль: Менск, в/г Уручча, Лясны Гарадок

ДопісЗмешчанае: 11 Трв 2018 07:58    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Iкс пісаў(ла):
А можна крыху фламастэраў? Што перашкаджала некалі зрабіць так.

А в чем цимес?

_________________
Звенит под окнами трамвай:
- Проснулся я - и ты вставай!
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 20825
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 11 Трв 2018 08:35    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Прасцей было б рыць, меней зносаў, пашкоджанных будынкаў і халмоў.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Dennis
генератор трафика


 bytrans

Далучыўся: 24.08.2005
Допісы: 6787
Адкуль: Менск, в/г Уручча, Лясны Гарадок

ДопісЗмешчанае: 11 Трв 2018 08:57    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Iкс пісаў(ла):
Прасцей было б рыць, меней зносаў, пашкоджанных будынкаў і халмоў.

Я когда-то размышлял, что было бы интересно вторую линию сделать Могилевская-проспект Машерова (вот как раз до той станции у стелы). Сдали бы этот кусок в 1997 году условно. А затем строить третью линию Каменная горка - Машерова - Якуба Колоса - МТЗ - Серебрянка. Отрезок КГ-Коласа из 9 станций был бы в 2011 году где-то. Уручье в 2014. Сейчас бы заканчивали Малиновку...
При этом три полностью загруженные линии, три пересадки и полноценная сеть в центре. После Малиновки можно было бы тянуть Л2 дальше в Лебяжий. А затем Л4 из ЗЛ под Богдановича-Немигой в Курасовщину.

_________________
Звенит под окнами трамвай:
- Проснулся я - и ты вставай!
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Iкс
советник министра


 bytrans

Далучыўся: 02.12.2005
Допісы: 20825
Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

ДопісЗмешчанае: 11 Трв 2018 09:23    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

Баюся пад Нямігай ручай і нічога не пабудуеш.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне Адаслаць e-mail Наведаць сайт аўтара
Megaloman
водитель 2 класса


 bytrans

Далучыўся: 25.09.2008
Допісы: 924
Адкуль: Minsk

ДопісЗмешчанае: 14 Трв 2018 11:55    Загаловак допісу: Адказаць з цытатай

ну и тему нафталиновую подняли. Тут уже ссылки в топике паленые, ибо народ.ру давно накрылся. Закройте эту ветку лучше окончательно
Вярнуцца да пачатку
Праглядзець звесткі Адаслаць асабістае паведамленне
Паказаць допісы:   
Распачаць новую тэму   Адказаць у тэму    Спіс форумаў forum.esmasoft.com -> Белорусский транспорт Гадзінны пояс: UTC + 3
На старонку Папяр.  1, 2, 3, 4, 5
Старонка 5 з 5
 
Перайсці:  
Вы не можаце распачынаць тэмы
Вы не можаце адказваць на допісы
Вы не можаце рэдагаваць свае допісы
Вы не можаце выдаляць свае допісы
Вы не можаце галасаваць у апытаннях
Вы не можаце прымацоўваць файлы
Вы можаце cпампоўваць файлы


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

0.489 sec