Папярэдняя тэма :: Наступная тэма |
Аўтар |
Паведамленне |
Алексей Косинский советник министра

bytrans
Участник ОТрыва
Далучыўся: 13.01.2004 Допісы: 7040 Адкуль: Минск, Лошица-4
|
Змешчанае: 26 Ліп 2016 16:06 Загаловак допісу: |
|
|
Koridorow, фраза вырвана из текста. Я еще говорил, что возможно у людей, как и у меня безлимитный проездной, но они не хотят его прикладывать к валидатору. |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Лёлик наше всё
bytrans
Далучыўся: 23.08.2006 Допісы: 14605 Адкуль: Mинск
|
Змешчанае: 26 Ліп 2016 16:17 Загаловак допісу: |
|
|
Я щас видел сколько везут транваи по Машерова.
В статистике походу кто то запятую пропустил.
Там больше 7-8 термиты на сарай не наблюдается. |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Koridorow генератор трафика

bytrans
Далучыўся: 30.01.2013 Допісы: 9611 Адкуль: Сельгаспасёлак
|
Змешчанае: 26 Ліп 2016 16:24 Загаловак допісу: |
|
|
Алексей Косинский, таму што ў 23.00 няма канторы. |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Alex Digger генератор трафика

bytrans
Участник ОТрыва
Далучыўся: 24.01.2005 Допісы: 5025 Адкуль: Incopolis Diggers
|
Змешчанае: 26 Ліп 2016 16:28 Загаловак допісу: |
|
|
Koridorow, это понятно. Но Шпунтик ("Спутник") есть Шпунтик. Они не первый раз так поступают. |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Алексей Косинский советник министра

bytrans
Участник ОТрыва
Далучыўся: 13.01.2004 Допісы: 7040 Адкуль: Минск, Лошица-4
|
Змешчанае: 26 Ліп 2016 16:52 Загаловак допісу: |
|
|
Сергей, к сожалению, на Ваши новые вопросы я ответов не знаю |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Сергей летописец

bytrans
Далучыўся: 26.01.2004 Допісы: 4691 Адкуль: Беларусь
|
Змешчанае: 26 Ліп 2016 18:02 Загаловак допісу: |
|
|
Алексей Косинский, пичалька. И еще раз спасибо за ответы и информацию.
А как я могу помочь в мониторинге или верификации пассажиропотока за тот час в день, что я пользуюсь ОТ? _________________ Автобусы МАЗ - MAZ PASSENGER BUSES (ВИДЕО) |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Koridorow генератор трафика

bytrans
Далучыўся: 30.01.2013 Допісы: 9611 Адкуль: Сельгаспасёлак
|
Змешчанае: 08 Ліп 2017 22:57 Загаловак допісу: |
|
|
На сайце Белстата былі апублікаваны дадзеныя па пасажырскіх перавозках у кожным відзе транспарту ў Мінску ў 2016 годзе.
Праўда, калі зайсці вось так - вы не ўбачыце нічога.
А калі вось гэтак - то ўбачыце, і яшчэ як.
Пакінем, аднак, лекцыю пра тое, як і што выцягнуць у гугле, і прыступім да справы.
Дыспазіцыя ў нас склалася за мінулы год такая:
Транвай: 28.6 млн\757.1 млн = 3,77%.
Тралейбус: 155.4 млн\757.1 млн = 20.52%
Аўтобус: 276.2 млн\757.1 млн = 36.48%
Метро: 291 млн\757.1 млн = 38.43%
Цяпер глядзім статыстыку за 2015 год. Яна на 1 старонцы топіка.
Ну а цяпер давайце лічыць
Цытата: |
ТраНвай: 3.87%
Тралейбус: 21,51%
Аўтобус: 36,03%
Метро: 37,94%. |
Такім чынам транвай без рамонтаў згубіў 0.1% агульнай колькасці пасажыраў, тралейбус - 0.99%, аўтобус прыбавіў 0.45%, метро - 0.49%.
Відавочна поўная стагнацыя тралейбуса і гіганцкі перакос датычна аб'ёму ўбуханых у рамонт трамвайных пуцей грошай і той колькасці пасажыраў, якую ён перавозіць  |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Iкс советник министра

bytrans
Далучыўся: 02.12.2005 Допісы: 21505 Адкуль: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі
|
Змешчанае: 08 Ліп 2017 23:11 Загаловак допісу: |
|
|
І малаверагодна, што нешта зменіцца. Верагодна скоціцца да 3% праз пару гадоў. А маршруткі ў аўтобусах? _________________ Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.
"N.R.M." |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Viewer гуру
bytrans
Далучыўся: 20.03.2004 Допісы: 1714
|
Змешчанае: 09 Ліп 2017 11:08 Загаловак допісу: |
|
|
Koridorow пісаў(ла): |
Відавочна поўная стагнацыя тралейбуса |
Наконт квяцістых дэфініцый. 0,99 % — гэта, значыць, поўная стагнацыя. Хм, ну а калі б, крый божа, склалася 2 %, то гэта было б што? |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
str советник министра

bytrans
Далучыўся: 21.08.2008 Допісы: 8853 Адкуль: Минск
|
Змешчанае: 09 Ліп 2017 11:26 Загаловак допісу: |
|
|
Viewer, это уже было бы падение, а не стагнация. |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Viewer гуру
bytrans
Далучыўся: 20.03.2004 Допісы: 1714
|
Змешчанае: 09 Ліп 2017 12:08 Загаловак допісу: |
|
|
str, строга кажучы, -0,99 % — гэта і так падзенне. Хаця зафіксаваная розніца ў долях перавозак, я б сказаў, у межах статыстычнай памылкі. А ў абсалютных лічбах падзенне ва ўсіх відаў транспарту. |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
str советник министра

bytrans
Далучыўся: 21.08.2008 Допісы: 8853 Адкуль: Минск
|
Змешчанае: 09 Ліп 2017 12:13 Загаловак допісу: |
|
|
Viewer, менее процента-это стагнация все же. |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Лёлик наше всё
bytrans
Далучыўся: 23.08.2006 Допісы: 14605 Адкуль: Mинск
|
Змешчанае: 09 Ліп 2017 12:15 Загаловак допісу: |
|
|
Реальная картина для транвая гораздо плачевнее |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
str советник министра

bytrans
Далучыўся: 21.08.2008 Допісы: 8853 Адкуль: Минск
|
Змешчанае: 09 Ліп 2017 12:31 Загаловак допісу: |
|
|
Лёлик, пруфы, Билли. |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Koridorow генератор трафика

bytrans
Далучыўся: 30.01.2013 Допісы: 9611 Адкуль: Сельгаспасёлак
|
Змешчанае: 23 Стд 2018 16:24 Загаловак допісу: |
|
|
 |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Koridorow генератор трафика

bytrans
Далучыўся: 30.01.2013 Допісы: 9611 Адкуль: Сельгаспасёлак
|
Змешчанае: 07 Лют 2018 21:43 Загаловак допісу: |
|
|
Узяў дадзеныя з суседняй тэмы
Цытата: |
С докладом выступила заместитель генерального директора Ирина Якубовская. Она проинформировала, что в 2017 году предприятием «Минсктранс» перевезено 440,6 млн. пассажиров, в том числе городскими автобусами – 244,2 млн., троллейбусами – 150,8 млн., трамваями – 29,2 млн., электробусами – 2,6 млн. пассажиров. Фактический объем транспортной работы составил 98,3% к соответствующему периоду 2016 года. |
Ну колькі перавезла метро, мы бачым на інфаграфіцы вышэй - 284,2 млн чалавек.
Што ж, давайце лічыць працэнтоўку.
Агульная колькасць пасажыраў складае 724,8 млн чалавек.
Атрымліваецца:
Транвай: 29,2 млн\724.8 млн чал = 4.03% (рост на 0.16%).
Тралейбус: 150,8 млн\724.8 млн чал = 20.80% (рост на 0.28%) І гэта пры А11т, А23т, Т43эл, Т59 эл і па выходных Т51эл!
Аўтобус: 244.2 млн\724.8 млн чал = 33.69% (падзенне на 2.34%)
Метро: 284.2 млн\724.8 млн чал = 39.21% (рост на 0.78%)
Электробус: 2.6 млн \ 724.8 млн чал = 0.36%.
На прыгарад засталося 1,91%, атрымліваецца. |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Iving писатель
bytrans
Далучыўся: 13.07.2017 Допісы: 51
|
Змешчанае: 13 Лют 2018 14:08 Загаловак допісу: |
|
|
[quote="Koridorow"
Транвай: 29,2 млн\724.8 млн чал = 4.03% (рост на 0.16%).
Тралейбус: 150,8 млн\724.8 млн чал = 20.80% (рост на 0.28%) І гэта пры А11т, А23т, Т43эл, Т59 эл і па выходных Т51эл!
.[/quote]
может просто оплачивать проезд больше стали в связи с отменой формы контролеров? |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Dennis генератор трафика

bytrans
Далучыўся: 24.08.2005 Допісы: 7216 Адкуль: Менск, в/г Уручча, Лясны Гарадок
|
Змешчанае: 13 Лют 2018 14:49 Загаловак допісу: |
|
|
Koridorow, у вас рост составил 1.58%, а по автобусу падение 2.34%.
Что-то не так. Или по пригороду рост еще на 0.76%?
Проценты изменения - это ведь процентные пункты в доле в объеме перевозок? _________________ Звенит под окнами трамвай:
- Проснулся я - и ты вставай! |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Koridorow генератор трафика

bytrans
Далучыўся: 30.01.2013 Допісы: 9611 Адкуль: Сельгаспасёлак
|
Змешчанае: 13 Лют 2018 14:52 Загаловак допісу: |
|
|
Dennis, я так разумею, што раней прыгарад уключаўся ў агульныя аўтобусныя перавозкі.
Ну ці "Мінсктранс" нешта наблытаў з лічбамі. Я думаю, варта пачакаць дадзеныя ад Белстата.
Цытата: |
это ведь процентные пункты в доле в объеме перевозок? |
Менавіта так. |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
Dennis генератор трафика

bytrans
Далучыўся: 24.08.2005 Допісы: 7216 Адкуль: Менск, в/г Уручча, Лясны Гарадок
|
Змешчанае: 13 Лют 2018 14:54 Загаловак допісу: |
|
|
Koridorow пісаў(ла): |
Dennis, я так разумею, што раней прыгарад уключаўся ў агульныя аўтобусныя перавозкі.
Ну ці "Мінсктранс" нешта наблытаў з лічбамі. Я думаю, варта пачакаць дадзеныя ад Белстата.
Цытата: |
это ведь процентные пункты в доле в объеме перевозок? |
Менавіта так. |
Если что - по электробусу я посчитал +0.36% _________________ Звенит под окнами трамвай:
- Проснулся я - и ты вставай! |
|
Вярнуцца да пачатку |
|
 |
|
|