forum.esmasoft.com
Fresh posts
 
 FAQFAQ  SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Минск, маршруты городского транспорта (обсуждение, идеи и предложения) 2017
общественный транспорт городов Беларуси
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 71, 72, 73  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    forum.esmasoft.com Forum Index -> Белорусский транспорт
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Алексей Косинский
советник министра


 bytrans
 Участник ОТрыва

Joined: 13 Jan 2004
Posts: 7369
Location: Минск, Лошица-4

PostPosted: 01 Jan 2017 19:49    Post subject: Минск, маршруты городского транспорта (обсуждение, идеи и предложения) 2017 Reply with quote

Минск, маршруты городского транспорта (обсуждение, идеи и предложения) 2016
Минск, маршруты городского транспорта (обсуждение, идеи и предложения) 2018


Last edited by Алексей Косинский on 01 Jan 2020 12:55; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Маакс
контролер


 bytrans

Joined: 29 Aug 2014
Posts: 2494
Location: Менск, Дамброўка-6

PostPosted: 19 May 2017 23:08    Post subject: Reply with quote

Сёння бачыў 122э на Паўднёвым Захадзе, рухаўся ў бок Кунцаўшчыны. На ўвесь МАЗ-107 два чалавекі. Раней дык увогуле МАЗ-105 давалі. Для каго туды АВУ-аўтобусы ставяць?
Back to top
View user's profile Send private message
Iкс
советник министра


 bytrans

Joined: 02 Dec 2005
Posts: 21985
Location: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

PostPosted: 19 May 2017 23:10    Post subject: Reply with quote

Чамусці заўсёды ставяць, я неяк даўно даўно бачыў ну чалавек 15, але цяжка назіраць, бачу рэдка.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
тэлеграм-чат https://t.me/beltransport
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
deu
наше всё


 bytrans

Joined: 12 Jan 2004
Posts: 19776
Location: Минск, Каменная горка - 1

PostPosted: 19 May 2017 23:36    Post subject: Reply with quote

МАЗ-107 АК6268-7 на А122э постоянная машина.
_________________
Транспортный аналитик
Реестр минского общественного транспорта.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Alex Litmanen
наше всё


 bytrans

Joined: 10 Sep 2009
Posts: 14583
Location: г.Минск, Уручье-4

PostPosted: 20 May 2017 02:54    Post subject: Reply with quote

Quote:
А ыліхтробус на цяперашнім 921 я ўявіць не магу. Ну ён што, будзе цэлую паласу на загружанай Валгаградскай займаць падчас зарадкі?

Проблема зарядить на Востоке? Все равно там стоят - время тянут

_________________
"Перемен требуют наши сердца,
Перемен требуют наши глаза,
В нашем смехе, и в наших слезах, и в пульсации вен,
Перемен, мы ждем перемен!"
гр.Кино
Back to top
View user's profile Send private message
Iкс
советник министра


 bytrans

Joined: 02 Dec 2005
Posts: 21985
Location: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

PostPosted: 20 May 2017 12:31    Post subject: Reply with quote

921 карацей за 59, яму што не хопіць туды-назад?
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
тэлеграм-чат https://t.me/beltransport
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Koridorow
наше всё


 bytrans

Joined: 30 Jan 2013
Posts: 10226
Location: Сельгаспасёлак

PostPosted: 21 May 2017 16:12    Post subject: Reply with quote

Quote:
921 карацей за 59, яму што не хопіць туды-назад?

Сіці-інфо піша, што туды-назад - 15.27 кіламетраў. У адзін бок у Т59 дыстанцыя 12,23 км. Тэарэтычна можа хапіць, а вось практычна - гэта ўжо на мяжы. Ну калі ў яго прыбраць круг праз Маскоўскую і завярнуць з праспекта на Філімонава, то тады дакладна хопіць у цёплы час году. Усё-такі пятля развязка-Маскоўская-Валгаградская-Кедышкі (да Філімонава) - прыкладна 2,3 км. Філімонава ад развязкі да Кедышкі - прыкладна 500 м. У выніку недзе каля 1,8 км эканоміі.
Чаму агаворка пра цёплы час году? Мы не ведаем, наколькі хутчэй садзіцца батарэя ўзімку.

У мяне тут ёсць тры пытанні па А170э.
1. Чаму яго графік перасунулі на 10 хвілін наперад? Быў адыход ад АС Паўднёва-Заходняй роўна а пачатку кожнай гадзіны па выходных, цяпер - 9.10, 10.10 і г.д. Імітацыя бурнай дзейнасці ці нехта і тут выспацца не можа? :-D
2. Што ў яго з графікам стала? Мала таго што ўвялі ўсялякія левыя прыпынкі кшталту вул. Дзяржынскага і павароту на музей, дык ён цяпер пачаў непрыкрыта цягацца. Вось год таму ён заязджаў ад Паўднёва-Заходняй да Заходніх могілак прыкладна за 35-38 хвілін. Сёння АН 0677-7 цягнуўся туды 44 хвіліны. Выехаў у 9.10 і прыехаў у 9.54. Аўтобус з Заходніх да Паўднёва-Заходняй мусіў прыехаць у 12.46, прыехаў па факце ў 12.54. Дзве карткі з дзвюх - гэта ўжо заканамернасць.
3. Чаму азярцоўскія і багатыроўскія ездзяць на халяву? Вось сёння ехаў з Заходніх у 12.56. Нумар, на жаль, не запісаў, але гэта быў двухдзверны МАЗ. На Азярцы зайшло чалавек 10, піканне прагучала толькі аднойчы. На Багатырове запхнулася чалавек 20, піканне прагучала толькі двойчы. Сядзеў ля другіх дзвярэй, таму ўсё было выдатна чуваць. І амаль усе азярцоўскія і багатыроўскія вываліліся на метро "Малінаўка".
Мая думка такая: або ў 170э трэба пасадзіць кандуктара, або прыбраць нафіг усе прыпынкі ад Малінаўкі да Заходніх могілак. У Азярцы і Багатырове што, камунізм наступіў? Гэта ўжо не першы год так.
Back to top
View user's profile Send private message
Strannik
писатель


 bytrans

Joined: 27 May 2006
Posts: 193
Location: Минск-Барановичи

PostPosted: 22 May 2017 08:14    Post subject: Reply with quote

Quote:
У мяне тут ёсць тры пытанні па А170э.
1. Чаму яго графік перасунулі на 10 хвілін наперад? Быў адыход ад АС Паўднёва-Заходняй роўна а пачатку кожнай гадзіны па выходных, цяпер - 9.10, 10.10 і г.д. Імітацыя бурнай дзейнасці ці нехта і тут выспацца не можа? :-D
2. Што ў яго з графікам стала? Мала таго што ўвялі ўсялякія левыя прыпынкі кшталту вул. Дзяржынскага і павароту на музей, дык ён цяпер пачаў непрыкрыта цягацца. Вось год таму ён заязджаў ад Паўднёва-Заходняй да Заходніх могілак прыкладна за 35-38 хвілін. Сёння АН 0677-7 цягнуўся туды 44 хвіліны. Выехаў у 9.10 і прыехаў у 9.54. Аўтобус з Заходніх да Паўднёва-Заходняй мусіў прыехаць у 12.46, прыехаў па факце ў 12.54. Дзве карткі з дзвюх - гэта ўжо заканамернасць.
3. Чаму азярцоўскія і багатыроўскія ездзяць на халяву? Вось сёння ехаў з Заходніх у 12.56. Нумар, на жаль, не запісаў, але гэта быў двухдзверны МАЗ. На Азярцы зайшло чалавек 10, піканне прагучала толькі аднойчы. На Багатырове запхнулася чалавек 20, піканне прагучала толькі двойчы. Сядзеў ля другіх дзвярэй, таму ўсё было выдатна чуваць. І амаль усе азярцоўскія і багатыроўскія вываліліся на метро "Малінаўка".
Мая думка такая: або ў 170э трэба пасадзіць кандуктара, або прыбраць нафіг усе прыпынкі ад Малінаўкі да Заходніх могілак. У Азярцы і Багатырове што, камунізм наступіў? Гэта ўжо не першы год так.


+ Добавить остановку обязательно в Богушево.

А бредни автора противно читать. К примеру, в Испании ничего не мешает автобусом на межгороде / пригороде летать со скоростью 100 км/ч при куче остановок, а тут... 45 км/ч на объездной Городища. Противно смотреть на такую жесть. И чего же ты доколебался до оплаты проезда? На любом маршруте г. Минска оплачиваемость проезда НУЛЕВАЯ, а контролеров плювать все хотели.
Back to top
View user's profile Send private message
Dennis
генератор трафика


 bytrans

Joined: 24 Aug 2005
Posts: 7316
Location: Менск, в/г Уручча, Лясны Гарадок

PostPosted: 22 May 2017 08:33    Post subject: Reply with quote

Кстати да - кто сказал, что кладбищенские маршруты должны только родственников усопших возить? 31 в первую очередь Колодищи возит. 109в вообще в Цну заезжает.
А оплата проезда вообще отдельная песня. Как будто в А24 на Тиражной все заходящие исправно оплачивают проезд.

_________________
Звенит под окнами трамвай:
- Проснулся я - и ты вставай!
Back to top
View user's profile Send private message
Koridorow
наше всё


 bytrans

Joined: 30 Jan 2013
Posts: 10226
Location: Сельгаспасёлак

PostPosted: 22 May 2017 08:43    Post subject: Reply with quote

Quote:
109в вообще в Цну заезжает.

А 109 не заязджае :-P
Да таго ж мяне некалькі разоў на прыпынку АЗС кіроўцы пускалі толькі праз пярэднія дзверы і краналіся з месца толькі пасля таго, як раздавалася піканне. Як там цяпер, не ведаю, даўно не ездзіў.
Quote:
Как будто в А24 на Тиражной все заходящие исправно оплачивают проезд.

Ага, а як кантралёры заваляцца, дык направа-налева толькі піканне гучыць.
Quote:
+ Добавить остановку обязательно в Богушево.

Ага, і ўсё гэта будзе ганарліва звацца "Ыкспрэс" LOL
Знайшлі грошы на пабудову дома - знойдуць і на прыгарад ці маршрутку. Ах да, там жа плаціць трэба! :-D
Back to top
View user's profile Send private message
deu
наше всё


 bytrans

Joined: 12 Jan 2004
Posts: 19776
Location: Минск, Каменная горка - 1

PostPosted: 22 May 2017 09:24    Post subject: Reply with quote

Koridorow, ты то сам нашёл деньги на постройку дома или с родителями живешь? Что за конченые аргументы?
_________________
Транспортный аналитик
Реестр минского общественного транспорта.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Koridorow
наше всё


 bytrans

Joined: 30 Jan 2013
Posts: 10226
Location: Сельгаспасёлак

PostPosted: 22 May 2017 09:29    Post subject: Reply with quote

deu, я проста не люблю халяўшчыкаў. А па факце бясплатны праезд для гэтых таварышаў і ёсць халява.
Back to top
View user's profile Send private message
deu
наше всё


 bytrans

Joined: 12 Jan 2004
Posts: 19776
Location: Минск, Каменная горка - 1

PostPosted: 22 May 2017 09:31    Post subject: Reply with quote

И я не люблю халявщиков, но и терпеть не могу такие аргументы.
Кроме того, у А170э пасспоток по маршруту на Западное кладбище (без подбора пассажиров в окрестных деревнях) был бы минимальным. Как и у других кладбищенских автобусов.

_________________
Транспортный аналитик
Реестр минского общественного транспорта.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Koridorow
наше всё


 bytrans

Joined: 30 Jan 2013
Posts: 10226
Location: Сельгаспасёлак

PostPosted: 22 May 2017 09:38    Post subject: Reply with quote

Ну тут не зусім пагаджуся. Кароценькія аўтобусы ад Заходняга, як правіла, адыходзяць па выходных у першай палове дня з запоўненай сядзячкай + 3-4 стаячых. Усё-такі ўжо некалькі апошніх год увесь Мінск хаваюць толькі на Заходніх. Што робіцца ў другой палове - сказаць не магу, бо не ездзіў.
А вось у будні - так, з інтэрвалам у 2 гадзіны туды ніхто не паедзе.
Back to top
View user's profile Send private message
Iкс
советник министра


 bytrans

Joined: 02 Dec 2005
Posts: 21985
Location: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

PostPosted: 22 May 2017 13:30    Post subject: Reply with quote

Першым чынам адмяніць палутарны тарыф на экспрэсы. Бо гэта чарговы "від" транспарту, хаця тупа той жа аўтобус. Пра хуткасці сказалі. Можна і па МКАД без прыпынкаў 30 цягнуцца.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
тэлеграм-чат https://t.me/beltransport
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Dennis
генератор трафика


 bytrans

Joined: 24 Aug 2005
Posts: 7316
Location: Менск, в/г Уручча, Лясны Гарадок

PostPosted: 22 May 2017 13:33    Post subject: Reply with quote

Не - реально аргументы левые особенно про бесплатный проезд.
Если речь про то, что на пригороде вход через переднюю дверь, а на городских можно проскочить - так какое отношение это имеет именно к 170??? Надо начинать с 85,113 и иже, где не у проходящих маршрутов остановки, а именно целевые маршруты в пригород с городской системой оплаты. И надо тогда раз это будет пригород - поубирать о.п. на Логойке и Маяковке ибо нефиг.
А еще пример - чего Тростенец не смущает??? "Ведзь панастроили дома и ездяць на халяву на нашых карэннаминчукойских дзевятке и дажэ на нашым карэннаминчукоуским 112!!!" Надо им забор поставить!!! Чтобы на наши остановки не ходили даже!!!

Если речь про то, что кладбищенским только на кладбище - то это пусть Минсктранс решает для кого маршрут. А5 например в пик утром и вечером даже больше рейсов делает ради Гатова (причем ради доставки как оттуда в Минск и туда из Минска). И даже специальный 5д есть - развозит как я понимаю по предприятиям в Минске. Или надо Озерцо отдельный маршрут, а 170 пусть ровно по той же дороге возит с ветерком Koridorowa?

Quote:
Першым чынам адмяніць палутарны тарыф на экспрэсы.

Кстати столкнулся с особым пиздецом в виде отсутствия билетов в ларьке на Первомайском. Типа только у водителя. Но дороже.

_________________
Звенит под окнами трамвай:
- Проснулся я - и ты вставай!


Last edited by Dennis on 22 May 2017 13:41; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Viewer
гуру


 bytrans

Joined: 20 Mar 2004
Posts: 1745

PostPosted: 22 May 2017 13:39    Post subject: Reply with quote

Koridorow wrote:
Мая думка такая: або ў 170э трэба пасадзіць кандуктара, або прыбраць нафіг усе прыпынкі ад Малінаўкі да Заходніх могілак.

А што, тыя, хто едуць да могілак ці ад могілак, больш добрасумленна плацяць? Калі не, то, кіруючыся такой логікай, маршрут увогуле трэба скасаваць.
Back to top
View user's profile Send private message
Koridorow
наше всё


 bytrans

Joined: 30 Jan 2013
Posts: 10226
Location: Сельгаспасёлак

PostPosted: 22 May 2017 14:06    Post subject: Reply with quote

Quote:
Надо начинать с 85,113 и иже, где не у проходящих маршрутов остановки, а именно целевые маршруты в пригород с городской системой оплаты. И надо тогда раз это будет пригород - поубирать о.п. на Логойке и Маяковке ибо нефиг.

Напрыклад, у 145 хоць сёння можна здымаць прыпынкі на Лагойцы і на Караленкі. У яго папулярныя толькі прыпынкі "Коласа" і "Карбышава". Астатнія - толькі калі наперадзе няма 37\80, ды і тое...
Quote:
Или надо Озерцо отдельный маршрут

Ужо ёсць. 150.
Quote:
А што, тыя, хто едуць да могілак ці ад могілак, больш добрасумленна плацяць?

Па маіх назіраннях - так. Не, зайцы ёсць, але ж не 90%!
Quote:
А еще пример - чего Тростенец не смущает??? "Ведзь панастроили дома и ездяць на халяву на нашых карэннаминчукойских дзевятке и дажэ на нашым карэннаминчукоуским 112!!!" Надо им забор поставить!!! Чтобы на наши остановки не ходили даже!!!

А што Трасцянец? У пазамінулую пятніцу ехаў у Шабаны, якраз каля яго і была кантора. Чаму ён мусіць мяне бянтэжыць?


Last edited by Koridorow on 22 May 2017 14:13; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Iкс
советник министра


 bytrans

Joined: 02 Dec 2005
Posts: 21985
Location: Менск, мкрн.Ангарская-2; Ліпкі

PostPosted: 22 May 2017 14:07    Post subject: Reply with quote

Чыста могілкавы толькі 94, ён і пусты ходзіць. Астатнія гэта абслугоўванне пасёлкаў, і нефіг ныць. А што не плацяць - то ўсе ў горадзе. Якая вам розніцца на якім нумары? Ці вяртайце кандуктараў - ці ня хнычце, ніякімі сцэнамі з кантралёрамі вы народ не зменіце.
_________________
Мой апошнi тралейбус па праспэкце паедзе,
Загрукоча ўночы мой апошнi трамвай.

"N.R.M."
тэлеграм-чат https://t.me/beltransport
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Stanis
контролер


 bytrans

Joined: 01 Nov 2012
Posts: 2018
Location: Мінск, Лошыца-2

PostPosted: 22 May 2017 14:09    Post subject: Reply with quote

Турнікеты ля кожнай дзверы :-D
Back to top
View user's profile Send private message
Alex Litmanen
наше всё


 bytrans

Joined: 10 Sep 2009
Posts: 14583
Location: г.Минск, Уручье-4

PostPosted: 23 May 2017 21:45    Post subject: Reply with quote

Ага чтобы в эти и без того черепахи входить/выходить по полчаса
_________________
"Перемен требуют наши сердца,
Перемен требуют наши глаза,
В нашем смехе, и в наших слезах, и в пульсации вен,
Перемен, мы ждем перемен!"
гр.Кино
Back to top
View user's profile Send private message
Strannik
писатель


 bytrans

Joined: 27 May 2006
Posts: 193
Location: Минск-Барановичи

PostPosted: 24 May 2017 00:40    Post subject: Reply with quote

Quote:
И я не люблю халявщиков, но и терпеть не могу такие аргументы.
Кроме того, у А170э пасспоток по маршруту на Западное кладбище (без подбора пассажиров в окрестных деревнях) был бы минимальным. Как и у других кладбищенских автобусов.

deu, реально для А170 нужна остановка в Богушево (отмена 402 ухудшила ситуацию; усиление маршрутки 1277 Минск-Городище также не помогло Богушево; + новое усадебное строительство в Городище, территориально ближе расположенное к Богушево).

П.С. Строю дом как раз в Городище. Как правило, в 50% случаев так точно у водителя А170 просят остановиться в Богушево. 4 остановки осилили добавить, так может пятую запилить можно? )))
Back to top
View user's profile Send private message
Koridorow
наше всё


 bytrans

Joined: 30 Jan 2013
Posts: 10226
Location: Сельгаспасёлак

PostPosted: 26 May 2017 19:19    Post subject: Reply with quote

Працягваем пошук паветравозаў па горадзе і іх маніторынг.
Сёння серыя №3. Для эксперыменту быў абраны рэйс аўтобуса 122э адпраўленнем ад завулка Соф'і Кавалеўскай у 15 гадзін 48 хвілін. Машына - аўтобус МАЗ-107 АК 6268-7.
Ну што тут сказаць? Гэта проста геніяльна - пад пасажырапаток узроўню А154 ганяць цэлы МАЗ-107. А чаму не баян адразу? Вазіць паветра - дык з шыкам!
===
Асобна хачу зазначыць па А41. Тут расказвалі, які ён важны і патрэбны. Я яго сёння бачыў тройчы ў самы вечаровы пік. Прыкладна ў 16.34 АВ 3960-7 паварочваў з Казіміраўскай на Калеснікава. У ім сядзела цэлых два чалавекі. У 16.38 А41 праехаў міма ДС "Кунцаўшчына" ў бок метро. На прыпынак ён прыбыў з шасцю чалавекамі. А ў 16.46 бачыў А41 недзе ў раёне Тонкасуконнага, ехаў у бок Ігнатоўскага. Там было цэлых восем чалавек.
Ну проста капец які важны маршрут, без якога заходняя частка гораду трэсне LOL
===
Ніжэй - пасажыраплынь па А122э.



122.jpg
 Description:
 Filesize:  101.72 KB
 Viewed:  4053 Time(s)

122.jpg


Back to top
View user's profile Send private message
Маакс
контролер


 bytrans

Joined: 29 Aug 2014
Posts: 2494
Location: Менск, Дамброўка-6

PostPosted: 26 May 2017 19:23    Post subject: Reply with quote

Quote:
А чаму не баян адразу? Вазіць паветра - дык з шыкам!

Дык да мінулага года якраз там баян і хадзіў LOL
Back to top
View user's profile Send private message
str
советник министра


 bytrans

Joined: 21 Aug 2008
Posts: 9071
Location: Минск

PostPosted: 26 May 2017 21:48    Post subject: Reply with quote

Quote:
Гэта проста геніяльна - пад пасажырапаток узроўню А154 ганяць цэлы МАЗ-107. А чаму не баян адразу? Вазіць паветра - дык з шыкам!
===

ежели че, там переключение, а не отдельная карточка.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Koridorow
наше всё


 bytrans

Joined: 30 Jan 2013
Posts: 10226
Location: Сельгаспасёлак

PostPosted: 26 May 2017 21:59    Post subject: Reply with quote

str, справа ў тым, што да канца змены ж падагналі гэты рэйс. А там едзе людзей толькі на бобік, ды і тое...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    forum.esmasoft.com Forum Index -> Белорусский транспорт All times are UTC + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 71, 72, 73  Next
Page 28 of 73
 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

0.238 sec